Mwah, met Silva durf ik het wel aan hoor. Urby en Vermaelen zijn wat mij de grootste vraagtekens, alhoewel.. vraagtekens... ze zijn al door de mand gevallen.Bertje schreef:Lijkt mij ook. Je kunt natuurlijk niet met backs als Urby en Silva spelen, die an sich weinig kaas hebben gegeten van verdedigen, als je met centrumverdedigers speelt die zwak in de lopende duels zijn.
Aankopen 2007/2008
Moderator: mods
-
Dus je zet Suarez op links en Sulejmani op rechts om maar niet te hoeven toegeven dat we geen linksbuiten hebben?Rishi schreef:Ik zou blij zijn met dit team:
Steek
Silva - Wiel - Vermaelen - Urby
Zeeuw - Cvita - Lindgren
Sulejmani KJH - Suarez
Als je Suarez op rechts zet (en dat doet elke verstandige coach) dan hebben we geen linksbuiten. Cvitanich is gescout als spits en gekocht als spits. Niet als rechtsbuiten. Op die positie was hij naar verluidt niets bijzonders.
Laatst gewijzigd door Jöhnk op di mei 27, 2008 10:36 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik zou blij zijn met dit team zeg ik...... Lezen mensen. Ik zeg niet dat ze zo gaan spelen, ik zeg niet dat dit het wordt, ik zeg niet dat Ajax ook deze spelers zo gaat opstellen en of aantrekken.Jöhnk schreef:Dus je zet Suarez op links en Sulejmani op rechts om maar niet te hoeven toegeven dat we geen linksbuiten hebben?Rishi schreef:Ik zou blij zijn met dit team:
Steek
Silva - Wiel - Vermaelen - Urby
Zeeuw - Cvita - Lindgren
Sulejmani KJH - Suarez
Als je Suarez op rechts zet (en dat doet elke verstandige coach) dan hebben we geen linksbuiten. Cvitanich is gescout als spits en gekocht als spits. Niet als rechtsbuiten. Op die positie was hij naar verluidt niets bijzonders.
Met het team wat ik heb neergezet zou er denk ik veel voetbal in zitten. Iets dat ik komend jaar gewoon wil zien. VOETBAL!!!! We spelen godverdomme in de Uefa Cup en treffen tot aan April geen tegenstander van formaat. Kunnen heus wel ff groeien. PSV heeft zijn jaarlijkse instorting na de winterstop dus voor de winterstop kunnen we lekker goed oefenen om daarna iedereen op te rollen... Simpel toch?
IK GELOOF!!!!!!
Rishi, als je binnen het half uur met 2 - 0 achterstaat omdat je verdediging zo lek is als een mandje zal er van voetbal weinig meer terecht komen.Michels zei het:Aanvallen is de beste verdediging, alleen vergat ie er bij te zeggen dat ie wat klasbakken in de achterhoede had staan, allen voor meer dan 100% berekend op hun taak.
Blij met de punten ...
Nee, maar je stelt de buitenspelers wel gespiegeld op. Om welk reden dan ook. Dat vond ik een beetje vreemd.Rishi schreef:Ik zou blij zijn met dit team zeg ik...... Lezen mensen. Ik zeg niet dat ze zo gaan spelen, ik zeg niet dat dit het wordt, ik zeg niet dat Ajax ook deze spelers zo gaat opstellen en of aantrekken.
We spelen in de eredivisie hoor. Niet in de Premier Leaugue. Als je het een beetje goed neerzet, 2 controleurs op het middenveld van topklasse en een aanval van Europees niveau kun je wel wat uitrichten hoor...Voetske schreef:Rishi, als je binnen het half uur met 2 - 0 achterstaat omdat je verdediging zo lek is als een mandje zal er van voetbal weinig meer terecht komen.Michels zei het:Aanvallen is de beste verdediging, alleen vergat ie er bij te zeggen dat ie wat klasbakken in de achterhoede had staan, allen voor meer dan 100% berekend op hun taak.
IK GELOOF!!!!!!
-
- AT Toto winner 15/16
Inderdaad, want een slechte verdediging tast het vertrouwen van de spelers aan omdat elke tegenaanval raak kan zijn. Dat hebben we dit seizoen gezien.Voetske schreef:Rishi, als je binnen het half uur met 2 - 0 achterstaat omdat je verdediging zo lek is als een mandje zal er van voetbal weinig meer terecht komen.
Ik zou beginnen met het contracteren van twee VERDEDIGERS. Mannen die kunnen verdedigen, dus. Mannen die weten hoe ze een tegenstander moeten afstoppen, hoe ze een bal moeten afpakken. Om de een of andere reden komen zulke spelers er bij Ajax doorgaans niet in.
Het stinkt aan alle kanten!
Ik zie het ook niet gebeuren en dat vind ik dus ONBEGRIJPELIJK. Kijk naar de cijfers, dan zie je meteen dat de wankele verdediging ons dit seizoen de titel heeft gekost. Het is ook een terugkerend verhaal: elk jaar pleiten wij (Weekend Cees en anderen en ik) voor betere verdedigers, maar gebeurt er wat? Nee. Het wordt alleen maar slechter, want na Grygera en Stam zijn we nu ook Heitinga kwijt.
Een speler die telkens geblesseerd is en een talent met een handvol wedstrijden ervaring op eredivisieniveau? Die moeten het doen? Spelers bovendien die aan de bal beter zijn dan zonder bal? Nee, daar zie ik niets in. Leuke voetballers, maar geef ze flink concurrentie. Haal twee kanjers voor achterin, dan schiet het een beetje op.
-
Gabri begint oud te worden en Davids is gestopt , Ajax moet GVD nou op elke Linie een duidelijke leider halen. Dus investeren , dus haal Douglas , Defour , Sulejmani een vv voor Huntelaar indien nodig. Die bank van Ajax moet blinken met goede standins geen Colin figuren .Wil je aan de top of blijven tobben

Met alle respect Rishi, maar de verdedigers die jij in de verdediging zet zijn nog minder dan die er dit seizoen in de verdediging stonden, en dat was al niet al te best.Rishi schreef:We spelen in de eredivisie hoor. Niet in de Premier Leaugue. Als je het een beetje goed neerzet, 2 controleurs op het middenveld van topklasse en een aanval van Europees niveau kun je wel wat uitrichten hoor...Voetske schreef:Rishi, als je binnen het half uur met 2 - 0 achterstaat omdat je verdediging zo lek is als een mandje zal er van voetbal weinig meer terecht komen.Michels zei het:Aanvallen is de beste verdediging, alleen vergat ie er bij te zeggen dat ie wat klasbakken in de achterhoede had staan, allen voor meer dan 100% berekend op hun taak.
Blij met de punten ...
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Komt nog bij dat beide verdedigers zich voornamelijk profileren als mannen van glas. Ongelofelijke blesuregevoelig, zo lijkt het. En stand-ins hebben we nauwelijks (zeg eigenlijk maar: niet).GangstaRiB schreef:Van der Wiel is interessant, maar Vermaelen moet dit jaar echt een keer foutloos gaan worden, anders moet je lekker afscheid van em gaan nemen.Rishi schreef:Ben het ermee eens hoor. Maar met Wiel en Vermaelen moeten we ook wel kampioen worden. Zeker met de aanvallers in mijn opstelling...
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
Lindgren is na volgend seizoen weg. Kan ik je verzekeren. En ook De Zeeuw vind ik een goede controleur. Bertje zei een keer dat hij tactisch misschien wel de beste speler was en daar kan ik me wel in vinden.
En ik heb ook nergens gezegd dat het team er zo uit moest komen te zien. Wij verwachten nu allemaal 2 topverdedigers terwijl Ajax die al jaren niet kan halen. Waarom nu wel dan?
En ik heb ook nergens gezegd dat het team er zo uit moest komen te zien. Wij verwachten nu allemaal 2 topverdedigers terwijl Ajax die al jaren niet kan halen. Waarom nu wel dan?
IK GELOOF!!!!!!