Aankopen 2007/2008
Moderator: mods
Ik heb Defour niet vaak genoeg zien spelen om een goed oordeel te kunnen vellen, dus ik geloof je direct dat hij belachelijk goed is. Wat ik mij wel afvraag is waarom er geen concrete belangstelling van grote clubs is voor Defour. Volgens de verhalen hier zou de prijs- kwaliteitverhouding juist zeer goed moeten zijn.
Nul linksbuitens? Wanneer en aan wie is Suarez dan verkocht?
De grootste zorg m.i. is het missen van zeker 2 spelbepalende, creatieve, en scorende middenvelders. Uiteraard moet er bij het inkopen ook aandacht worden besteed centraal achterin. Dat is gewoon een kwestie van het juist vervangen van spelers als Jaapie en Johnny-boy.
De grootste zorg m.i. is het missen van zeker 2 spelbepalende, creatieve, en scorende middenvelders. Uiteraard moet er bij het inkopen ook aandacht worden besteed centraal achterin. Dat is gewoon een kwestie van het juist vervangen van spelers als Jaapie en Johnny-boy.
AFCA!
Ik niet! Cvita is geen spelmaker heb ik begrepen, meer een scorende en beweeglijke aanvaller. Die '10' moet juist nog aangetrokken worden. Mijn hoop is nog altijd op Defour en/of Gourcuff gevestigd. En daarnaast lijkt mij de kwalitatieve kern in de selectie heel erg smal met jouw opstelling. Als de ziekenboegvirus weer opduikt, zit je weer met een sportief gehandicapte elftal vol met middelmaat.
AFCA!
- Cluijffert
Wat denk je zelf? Waarom heeft Defour bijgetekend? We horen ook helemaal niets meer over belangstelling van Ajax voor hem. Ik denk dat dit hele verhaal verleden tijd is.Toppie schreef:Ik hoor en roep al 2 jaar Defour , maar het nadeel is Ajax speelt nu geen voorronde CL en Standaard wel , als ze dat halen dat is het voor hem financieel/sportiever aantrekkelijker om bij standaard te blijven
Het stinkt aan alle kanten!
Het zou natuurlijk wel het aankoopbeleid van onze club van de afgelopen jaren perfect weergeven. Deze zomer Sulejmani, Douglas en Defour halen voor een miljoen of dertig, terwijl de drie spelers al bij Ajax hadden kunnen spelen voor een miljoen of 10 (?). Alledrie waren ze ooit immers al eens dicht bij een transfer, maar zette onze club niet door.
I think I lost my fucking headache