Ajacieden Op Televisie Topic

Staat het in de krant, op TT, in de bladen of op internet? Post het HIER!

Moderator: mods

Arthur

Bericht door Arthur » di mei 20, 2008 3:26 pm

Jullie worden er echt nooit moe van om continue dezelfde discussie te herhalen, he? :ajaxsmiley.gif:

LucaS

Bericht door LucaS » di mei 20, 2008 3:27 pm

Mensen blijven vervallen in oude fouten, Arthur! :hypocrite.gif:
I think I lost my fucking headache

Aristides

Bericht door Aristides » di mei 20, 2008 7:44 pm

LucaS schreef:Mensen blijven vervallen in oude fouten, Arthur! :hypocrite.gif:
Mee eens. :ajaxsmiley.gif:
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

wimpey

Bericht door wimpey » wo mei 21, 2008 10:24 am

Demosthenes schreef: Structureel bij de beste zestien van Europa was aan het begin van het seizoen de doelstelling.
En dat konden we aan HtC wel overlaten! :1evil.gif:

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » wo mei 21, 2008 11:06 am

brigade zuid schreef:Was dat de doelstelling? nu niet meer?
Coronel wil realistische doelstellingen
25-04-2008
VOETBALFAN.NL - De nieuwe Ajax-voorzitter Uri Coronel vindt eens in de twee jaar kampioen worden een hoog gegrepen doelstelling.
'Laten we een beetje reëel blijven. Ajax speelt sinds 1911 in de hoogste klasse en is in die tijd 29 keer kampioen geworden', vertelt Coronel in tijdschrift VI.

'Ik hoop het uiteraard wel, maar ik roep het niet. En structureel bij de top zestien van Europa horen... Ik denk dat de verhoudingen iets anders zijn komen te liggen', aldus Coronel.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » wo mei 21, 2008 12:32 pm

Wat betreft Europa heeft ie enigzins gelijk maar 1 keer in de twee jaar kampioen worden zou in principe gewoon moeten kunnen, er zijn maar 2 ploegen in Nederland die er voor in aanmerking komen dus, en AJAX heeft in principe nog veel meer mogelijkheden ook dan Psv.

666
Site Admin
Contacteer:

Bericht door 666 » wo mei 21, 2008 5:32 pm

Sinds 1911? :zuidema.gif:

Uri Coronel is ook niet meer de jongste. Sinds de invoering van het betaalde voetbal is het aantal kandidaten voor de titel een stuk kleiner geworden.

Nou vooruit dan maar Uri, we stellen de eis bij tot 1 titel per 2,5 jaar. Das gezien het aantal kandidaten dat vandaag de dag nog titelkansen heeft het absolute minimum.
Uri Coronel schreef:'Laten we een beetje reëel blijven. Ajax speelt sinds 1911 in de hoogste klasse en is in die tijd 29 keer kampioen geworden', vertelt Coronel in tijdschrift VI.
Sign your name on
the dotted line:

.............................

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010

Bericht door Thijs » zo mei 25, 2008 5:40 pm

Ga er geen nieuwe topic voor openen, maar vanavond begint om 22.20u op Nederland 1 'Andere Tijden Sport', waarin het gaat over het EK van 1996.
Maarten Oldenhof is voor dit programma geinterviewd in de Arena, waar het ging over de salarisschalen van Ajax in die tijd. Zo verdiende Danny Blind bijv. negen keer zoveel als Patrick Kluivert.

Ik moest dat interview destijds in goede banen leiden, vond het erg interessant. Hoofdonderwerp zal de Kabel zijn, volgens mij.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » zo mei 25, 2008 10:06 pm

Pfff.... Bogarde.

Thijs

Bericht door Thijs » zo mei 25, 2008 10:07 pm

Haha, ik vond het niet zo'n sterk optreden van Winston. Komt wel als een ontzettend nare man over zo.

Jeroen126

Bericht door Jeroen126 » zo mei 25, 2008 10:21 pm

Thijs schreef:Haha, ik vond het niet zo'n sterk optreden van Winston. Komt wel als een ontzettend nare man over zo.
Ja, daar heeft "onze" Winston een handje van. Het lijkt schier onmogelijk voor deze neuroot om zich als een fatsoenlijk mens te presenteren, die vent is gewoon getikt.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » ma mei 26, 2008 1:53 am

Thijs schreef:Haha, ik vond het niet zo'n sterk optreden van Winston. Komt wel als een ontzettend nare man over zo.
Wat een enge kerel inderdaad. Al kan hij in bepaalde dingen natuurlijk best wel gelijk hebben. Opmerkelijk trouwens dat diezelfde groep die totaal niet meer met elkaar overweg kon tijdens het EK, in de twee jaren daarvoor wel dag in dag uit met elkaar kon werken en tot geweldige prestaties wist te komen.

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » ma mei 26, 2008 10:14 am

Ik geloof ook best dat er dingen fout zijn gegaan, maar Bogarde ziet achter elke boom een KKK-lid.

Die hele kabel is trouwens transfervrij de deur uit gelopen. Het is niet zo gek dat je relatief weinig verdient als je geen nieuw contract ondertekent.

Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne » ma mei 26, 2008 10:39 am

Op het eerst vond ik het wel weer cool om Winston weer eens te zien, maar toen bleek het toch weer de neger te zijn die voor niemand buigt.

Had ik toch meer sympathie met onze man in Qatar.

Er zal best een waarheid in het verhaal hebben gezeten, maar dan moet je wel een goede woordvoerder hebben als kabel zijnde.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Kaboem

Bericht door Kaboem » ma mei 26, 2008 10:43 am

Waar zat Seedorf nou eigenlijk zo onbehoorlijk op te kauwen tijdens dat interview?
Bertje for President!

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » ma mei 26, 2008 11:02 am

Jöhnk schreef:Ik geloof ook best dat er dingen fout zijn gegaan, maar Bogarde ziet achter elke boom een KKK-lid.

Die hele kabel is trouwens transfervrij de deur uit gelopen. Het is niet zo gek dat je relatief weinig verdient als je geen nieuw contract ondertekent.
Oldenhof gaf ook al aan dat de contracten aangepast zouden worden, maar dat het gevoel dat de jongens van de kabel hadden niet weggenomen kon worden. Ik geloof best dat Ajax destijds gemakzuchtig is omgegaan met de jonge spelers. Dat men dacht dat die jongens toch wel genoegen zouden nemen met een C-contract, omdat men pas kwam kijken. Ik denk alleen niet dat het veel met hun huidskleur te maken had, maar meer met hun leeftijd. Bogarde had bijv. wel een B-contract. Kluivert zou weer meer kunnen gaan verdienen dan Reiziger als hij had bijgetekend, maar een verlenging heeft er bij geen van die gasten ooit meer ingezeten.

gaizka

Bericht door gaizka » ma mei 26, 2008 11:45 am

Ik heb het ook zojuist bekeken, inderdaad een irritante vent die Bogarde. Helemaal erg dat Veldman hem tijdens dat gesprek toendertijd moest tegenhouden, anders was hij zijn teamgenoten aangevlogen (ik denk de Boer en Blind).

Achteraf natuurlijk wel zonde dat Ajax die spelers niet een beter contract gaf, dat team had jaren Europa kunnen domineren gezien de leeftijd.

Jeroen126

Bericht door Jeroen126 » wo mei 28, 2008 4:06 pm

Jöhnk schreef:Ik geloof ook best dat er dingen fout zijn gegaan, maar Bogarde ziet achter elke boom een KKK-lid.
:smallgrin.gif:

Thijs

Bericht door Thijs » wo mei 28, 2008 4:54 pm

Thomas schreef: Oldenhof gaf ook al aan dat de contracten aangepast zouden worden, maar dat het gevoel dat de jongens van de kabel hadden niet weggenomen kon worden. Ik geloof best dat Ajax destijds gemakzuchtig is omgegaan met de jonge spelers. Dat men dacht dat die jongens toch wel genoegen zouden nemen met een C-contract, omdat men pas kwam kijken. Ik denk alleen niet dat het veel met hun huidskleur te maken had, maar meer met hun leeftijd. Bogarde had bijv. wel een B-contract. Kluivert zou weer meer kunnen gaan verdienen dan Reiziger als hij had bijgetekend, maar een verlenging heeft er bij geen van die gasten ooit meer ingezeten.
Danny Blind zei dat alle spelers best een A-contract mochten krijgen (dus ook Kluivert, Davids etc), maar dat ze dan wél voor drie jaar moesten bijtekenen. Maar dat wilden ze niet, want het jaar erop konden ze transfervrij weg (Bosman-arrest had je toen pas net) en zo zouden ze bij AC Milan bij wijze van spreken alleen al aan tekengeld meer verdienen dan dat ze bij Ajax in die drie jaar zouden krijgen.

Davids heeft de uitzending op de club gekeken, wilde niet reageren in de docu zelf, maar zei ook dat hij niet het idee had dat het zwart-wit was maar gewoon jong-oud. Toevallig waren al die jonkies zwart, en jonge spelers die net komen kijken krijgen nu eenmaal minder betaald.
Ook die beroemde foto van Guus Dubbelman (waar alle blanke spelers apart zitten van de donkere) is wat dat betreft een beetje vertekend, de donkere Ajacieden kenden elkaar van Ajax en gingen daarom automatisch al bij elkaar zitten. Vermaelen vertelde dat bij het Belgische elftal ook alle Frans- en Vlaamssprekenden apart aan een tafel zitten, die zoeken elkaar gewoon op. Maar daar hoor je ook niemand over.

Kortom, Davids/Seedorf waren destijds nog jochies. Je bent 19, wat weet je dan van de wereld. Ze zijn nu een stuk wijzer, zien in dat het eigenlijk niks met hun kleurtje te maken had. Alleen heb je paranoïde Winston nog, maar die spoort gewoon niet.

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » wo mei 28, 2008 5:00 pm

Thijs schreef:Ook die beroemde foto van Guus Dubbelman (waar alle blanke spelers apart zitten van de donkere) is wat dat betreft een beetje vertekend, de donkere Ajacieden kenden elkaar van Ajax en gingen daarom automatisch al bij elkaar zitten.
Volgens Witschge (die bij de Surinaamse jongens aan tafel zat) werd aan de ene tafel roti geserveerd werd en aan de andere tafel niet.
Laatst gewijzigd door Jöhnk op wo mei 28, 2008 5:13 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Thijs

Bericht door Thijs » wo mei 28, 2008 5:13 pm

Jöhnk schreef:
Thijs schreef:Ook die beroemde foto van Guus Dubbelman (waar alle blanke spelers apart zitten van de donkere) is wat dat betreft een beetje vertekend, de donkere Ajacieden kenden elkaar van Ajax en gingen daarom automatisch al bij elkaar zitten.
Volgens Witschge (die bij de Surinaamse jongens aan tafel zat) werd aan de ene tafel rotti geserveerd werd en aan de andere tafel niet.
Oh, ik dacht dat roti een grapje was van Hiddink, een soort voorbeeld oid.
Kan me niet voorstellen dat je toen óf Surinaams óf Nederlands eten kon bestellen, misschien is het een grap van Witschge?
Witschge kennende..

999

Bericht door 999 » wo mei 28, 2008 10:05 pm

Hier dan maar, er deden tenslotte (EX) AJACIEDEN MEE.Over een paar minuten intergrale uitzending van de halve finale EK 88, Duitsland - Nederland ( op Ned. 3 )
Blij met de punten ...

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » wo mei 28, 2008 10:13 pm

Thanks. Ga ik wel even naar kijken.

Aristides

Bericht door Aristides » wo mei 28, 2008 10:57 pm

Jöhnk schreef:Thanks. Ga ik wel even naar kijken.
Wordt 2-1 voor Nederland.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Beloki

Bericht door Beloki » wo mei 28, 2008 10:58 pm

Waarom verklap je de uitslag nou? Nou is heel de spanning eraf voor mij. :smallgrin.gif:
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09

Plaats reactie