Ajax - Twente 18 mei 2008
Scherrer, ik vind dat Danny Blind het afschuwelijk heeft gedaan. Heb ooit nog wel eens geopperd om hem een ceremoniele functie te geven, want hij is wel een Ajacied. Helaas hebben we met Koster een nieuw dieptepunt bereikt...Scherrer schreef:Is er dan nu niet iemand die joey's plek wil invullen totdat hij zijn boek eindelijk eens af heeft? Iemand met een gezond wantrouwen jegens MvB? Die hebben we heir toch wel rondhuppelen. Komkommertijd gaat aanbreken, dus beter zorgt er iemand voor wat levendigheid.
Kan, heb de uitzending niet gezien, maar is er nu al een basis voor een conflict? Ik mag hopen van niet. MvB zal wil spelen met spelers die hij wil, ik kan me niet voorstellen dat hij spelers accepteert die niet door hem zijn goedgekeurd. Heeft DB hetzelfde idee, dan krijgen we weer de HtC-MvG confrontatie.LucaS schreef:Dat is niet hoe Blind het gisteren in Holland Sport verwoordde
In de pers zal uiteraard niets anders klinken dan dat ze het samen erover eens zijn. Ik ben benieuwd.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Zeker, en verder zei hij ook dat hij alle andere taken, van jeugdopleiding tot scouting, zoals die onder van Geel vielen, grotendeels zelfstandig zal uitvoeren, omdat van Basten natuurlijk geen tijd heeft om daaraan voldoende aandacht te besteden. Hoe dan ook geen ceremoniele functie, en dat was de bewering waarop ik reageerdeThomas schreef:Blind zei duidelijk dat Van Basten verantwoordelijk is voor het aan -en verkoopbeleid.
I think I lost my fucking headache
Ah ok. Dacht dat je reageerde op de tweede zin in Demos z'n post. Ceremonieel is het zeker niet. Blind gaat gewoon belangrijk werk uitvoeren. Het gaat alleen niet gepaard met veel eindverantwoordelijkheid.LucaS schreef:Zeker, en verder zei hij ook dat hij alle andere taken, van jeugdopleiding tot scouting, zoals die onder van Geel vielen, grotendeels zelfstandig zal uitvoeren, omdat van Basten natuurlijk geen tijd heeft om daaraan voldoende aandacht te besteden. Hoe dan ook geen ceremoniele functie, en dat was de bewering waarop ik reageerdeThomas schreef:Blind zei duidelijk dat Van Basten verantwoordelijk is voor het aan -en verkoopbeleid.
Jansma? Bryan?Scherrer schreef:Is er dan nu niet iemand die joey's plek wil invullen totdat hij zijn boek eindelijk eens af heeft? Iemand met een gezond wantrouwen jegens MvB? Die hebben we heir toch wel rondhuppelen. Komkommertijd gaat aanbreken, dus beter zorgt er iemand voor wat levendigheid.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
- Cluijffert
hell yeah
maar serious... ik hoef myself toch weer niet herhalen?
zelfs de transfer scenario ik heb al eerder geschreven, dus we zien of dat uitkomt.
let's agree to disagree for now en we zullen dit seizoen zien of we de nieuw Van Gaal/Michels of de nieuw Wouters/Blind als manager/coach/technis director/hervormer club hebben.

maar serious... ik hoef myself toch weer niet herhalen?
zelfs de transfer scenario ik heb al eerder geschreven, dus we zien of dat uitkomt.
let's agree to disagree for now en we zullen dit seizoen zien of we de nieuw Van Gaal/Michels of de nieuw Wouters/Blind als manager/coach/technis director/hervormer club hebben.
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.
Eerst maar eens kijken met welke versterkingen hij gaat komen. We hebben de afgelopen seizoenen duidelijk kunnen zien waar de problemen bij Ajax lagen. Van Basten heeft als bondscoach tijd genoeg gehad om dat ook waar te nemen. Zijn eerste examen is wat mij betreft dan ook de samenstelling van de selectie.
Nil volentibus arduum