Luis Suárez
Moderator: mods
Ach, in de winter stond hij ook al bovenaan. Ik vind al die verhalen over Suárez die nu opeens wel kijkt een beetje overtrokken. Als hij kijkt, maakt hij vaak de goede keuze, maar het overkomt hem nu ook wel eens dat hij niet kijkt. Geeft ook niet, want hij creëert toch weer een paar kansen. Het is vooral fijn dat hij wat minder balverlies lijdt dan tijdens de winter.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
-
- AT Toto winner 15/16
Zie http://www.vi.nl/Spelers/Speler/LuisSurez.htm?viewid=50joey schreef:Op hoeveel staat hij nu?
Gisteren opnieuw een goede wedstrijd van Luis. Zijn sterke punt is dat hij zich nooit verschuilt. Zelfs niet onder omstandigheden als die van gisteren.
Hij komt op 16 doelpunten in 32 wedstrijden. Dat laatste is wat overdreven, de keren dat hij is ingevallen of uitgevallen worden volledig meegenomen.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
- Jinne
- Site Admin
Met zijn assists erbij is hij dus goed voor een doelpunt per wedstrijd. Dus wat voor cijfers staan ons dan te wachten als hij nog wat effectiever wordt?
Ik vroeg me in het begin toch zwaar af of hij wel binnen het Ajax systeem paste, maar het is nu toch echt m'n favoriete speler geworden. Al moet ik dat niet te hard roepen, want die gaan meestal weer als eerste weg.
Wel jammer trouwens dat hij door z'n goal een mogelijke invalbeurt van El Tanque onnodig maakte.
Ik vroeg me in het begin toch zwaar af of hij wel binnen het Ajax systeem paste, maar het is nu toch echt m'n favoriete speler geworden. Al moet ik dat niet te hard roepen, want die gaan meestal weer als eerste weg.
Wel jammer trouwens dat hij door z'n goal een mogelijke invalbeurt van El Tanque onnodig maakte.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
-
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Suárez frustreert Turkije en helpt Uruguay aan zege
25/05/2008 23:05
Luis Suárez zat Turkije flink dwars tijdens het oefenduel dat de Turken afwerkten tegen Uruguay op weg naar Euro 2008. De Zuid-Amerikanen wonnen en de Ajacied was bij alle goals betrokken.
Turkije nam tweemaal een voorsprong, maar zag Uruguay even vaak op gelijke hoogte komen. Arsta Turan maakte 1-0 in de twaalfde minuut, maar dertien minuten later mocht Suárez aanleggen vanaf de strafschopstip na een zelf versierde penalty.
Vlak na rust zette Nihat Kahveçi Turkije opnieuw op voorsprong. Hij profiteerde van een blunder van doelman Fabian Carini, die toekeek hoe de bal na een vrije trap van Nihat via de paal in het doel belandde.
Maar in het laatste kwartier boog Uruguay de 2-1 achterstand om in een verdiende 2-3 overwinning. Eerst tikte Suárez van dichtbij de bal in het doel na voorbereidend werk van Sebastián Fernández.
En vijf minuten later schoot Cristian Rodriguez raak vanaf de strafschopstip, nadat Suárez onderuit was gehaald in de Turkse zestien. Ditmaal was de penalty wél terecht.
25/05/2008 23:05
Luis Suárez zat Turkije flink dwars tijdens het oefenduel dat de Turken afwerkten tegen Uruguay op weg naar Euro 2008. De Zuid-Amerikanen wonnen en de Ajacied was bij alle goals betrokken.
Turkije nam tweemaal een voorsprong, maar zag Uruguay even vaak op gelijke hoogte komen. Arsta Turan maakte 1-0 in de twaalfde minuut, maar dertien minuten later mocht Suárez aanleggen vanaf de strafschopstip na een zelf versierde penalty.
Vlak na rust zette Nihat Kahveçi Turkije opnieuw op voorsprong. Hij profiteerde van een blunder van doelman Fabian Carini, die toekeek hoe de bal na een vrije trap van Nihat via de paal in het doel belandde.
Maar in het laatste kwartier boog Uruguay de 2-1 achterstand om in een verdiende 2-3 overwinning. Eerst tikte Suárez van dichtbij de bal in het doel na voorbereidend werk van Sebastián Fernández.
En vijf minuten later schoot Cristian Rodriguez raak vanaf de strafschopstip, nadat Suárez onderuit was gehaald in de Turkse zestien. Ditmaal was de penalty wél terecht.
-
- AT Toto winner 10/11
Ik zie het iets anders, hij heeft nog maar een jaar bij Ajax gespeeld, er zijn nog nul geruchten om hem heen geweest en hij heeft geen 30 goals gemaakt. Er zal dus waarschijnlijk geen offer you can't refuse bij Ajax op de mat vallen.Jöhnk schreef:Zo zwartgallig is dat toch niet? We hebben het over onze beste speler en een broodvoetballer pur sang. Ik schat de kans op 80 procent.
Enige optie is dus dat Suarez eenzelfde 'trucje' als vorig jaar uit de hoge hoed gaat toveren. Maar ik heb niet het gevoel dat hij dat gaat doen.
Nou nou, ik stukken van de wedstrijd op youtube gezien, maar een penalty (!naar aanleiding van een schwalbe van zichzelf!) en een hele simpele intikker vind ik niet echt iets om over naar huis te schrijven. Als je dan ook nog eens wint door nog een penalty vind ik het al helemaal niet zo'n topprestatie..Bertje schreef:Fenomeen!
Scoreboardjournalistiek noem je zoiets. Dat nieuwsbericht mag best wel flink gerelativeerd worden als je de beelden erbij ziet, Turkije was uitermate zwak aan het verdedigen, zo'n topprestatie is het niet.Bertje schreef:De beste jongen versiert twee pingels, scoort zelf een pingel en scoort nog een doelpunt. Zo klinkt het weer iets anders.