Betrouwbaar transfernieuws 2007/2008
Moderator: mods
- Ajaciedjuh
Inderdaad. Bij Heerenveen wist men te melden dat Bradley op zeker vertrekt. Had dat niet iets met een aflopend contract te maken dat hij niet verlengd?Ajaciedjuh schreef:Volgens mij was het Bradley i.p.v. Pranjic.LucaS schreef:In de VI van gisteren stond dat heerenveen verwacht dat alleen Pranjic zal vertrekken. Klinkt niet alsof de transfer in een paar dagen afgerond zal worden en dat het verschil in vraag en aanbod slechts anderhalf is
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09
-
Ja en Bradley was geloof ik al bijna rond met een PL club.Beloki schreef:Inderdaad. Bij Heerenveen wist men te melden dat Bradley op zeker vertrekt. Had dat niet iets met een aflopend contract te maken dat hij niet verlengd?Ajaciedjuh schreef:Volgens mij was het Bradley i.p.v. Pranjic.LucaS schreef:In de VI van gisteren stond dat heerenveen verwacht dat alleen Pranjic zal vertrekken. Klinkt niet alsof de transfer in een paar dagen afgerond zal worden en dat het verschil in vraag en aanbod slechts anderhalf is
Hoezo met zijn ''dikke ass''?Raymond schreef:En daarbij heeft Verbeek aangegeven dat Bradley met z'n dikke ass naar het buitenland wil. Vergeten maar dus.
Ik las laatst het interview met hem in Sportweek, het is niet zo dat hij zich te groot voelt voor de eredivisie of dat hij hier uitgeleerd is, hij is echter van mening dat het Engelse voetbal (box to box) hem meer ligt. Een heel normaal besluit dus.
- Cluijffert
- Cluijffert
De komst van Blind valt onder het hoofdstuk NIETS.
Maar serieus, ik wens de man alle succes hoor. Zolang hij maar niet de portemonnee krijgt. Echter, ik vind dit niet een echt belangrijke ontwikkeling. Het moet immers op het veld gebeuren. En voorlopig zie ik niet de contouren van een presterend elftal.

Maar serieus, ik wens de man alle succes hoor. Zolang hij maar niet de portemonnee krijgt. Echter, ik vind dit niet een echt belangrijke ontwikkeling. Het moet immers op het veld gebeuren. En voorlopig zie ik niet de contouren van een presterend elftal.
Het stinkt aan alle kanten!
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
De angst van sommigen voor de komst van Engelaar, is nu vrijwel ongegrond:
802 Teletekst ma 26 mei
***OETBAL******************************
**** Engelaar kiest voor Schalke 04
**Orlando Engelaar heeft met Schalke 04
een principeakoord bereikt.De 28-jarige
middenvelder van FC Twente kan bij de
Bundesligaclub uit Gelsenkirchen een
meerjarig contract tekenen.
De 'Königsblauen' moeten nog wel met FC
Twente onderhandelen over de overname
van Engelaar,die in Enschede nog een
contract heeft tot medio 2011.
Viervoudig international Engelaar gaat,
als de transfer doorgaat,trainer Fred
Rutten achterna.De succesvolle coach
van FC Twente is de komende twee jaar
trainer van Schalke.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
Engelaar heeft in ieder geval wél op de terugkomst van Joey gewacht.Wie kent Cees de Wolf nog schreef:De angst van sommigen voor de komst van Engelaar, is nu vrijwel ongegrond:
802 Teletekst ma 26 mei
***OETBAL******************************
**** Engelaar kiest voor Schalke 04
**Orlando Engelaar heeft met Schalke 04
een principeakoord bereikt.De 28-jarige
middenvelder van FC Twente kan bij de
Bundesligaclub uit Gelsenkirchen een
meerjarig contract tekenen.
De 'Königsblauen' moeten nog wel met FC
Twente onderhandelen over de overname
van Engelaar,die in Enschede nog een
contract heeft tot medio 2011.
Viervoudig international Engelaar gaat,
als de transfer doorgaat,trainer Fred
Rutten achterna.De succesvolle coach
van FC Twente is de komende twee jaar
trainer van Schalke.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Ik hoop dat Ajax ons een beetje veel gaat verrassen , ik ben dat wachten en wachten beu , een topclub willen zijn /worden is toeslaan op de transfer markt. Die Sulejmani had al tig keer de Arena moeten bezoeken als nieuwe aankoop.gaizka schreef:Erg jammer, had hem graag bij Ajax zien voetballen!
Ik denk dat hij een hoop mensen gaat verrassen op het EK, een beetje zoals Bosvelt destijds op de EK 2000.
Vreselijk kan er niet meer tegen dat gewacht