Je bedoelt succestrainer Rijkaard. Dat HtC en goed voetbal met elkaar vloekt, hebben we bij Ajax en Chelsea inmiddels wel kunnen vaststellen, lijkt me.Duke schreef: Misschien willen ze de succescombinatie Rijkaard - Ten Cate wel in ere herstellen.
Engeland en Schotland
Moderator: mods
Bij Chelsea had hij daarop natuurlijk geen enkele invloed. Hij is de tweede hulptrainer in de hierarchiewimpey schreef:Je bedoelt succestrainer Rijkaard. Dat HtC en goed voetbal met elkaar vloekt, hebben we bij Ajax en Chelsea inmiddels wel kunnen vaststellen, lijkt me.Duke schreef: Misschien willen ze de succescombinatie Rijkaard - Ten Cate wel in ere herstellen.
I think I lost my fucking headache
Tja, bij Barcelona was het een succescombinatie, en toen Ten Cate daar wegging, was het succes bij Barcelona ook weg. Noem het maar toeval, ik noem het een succescombinatie.wimpey schreef:Je bedoelt succestrainer Rijkaard. Dat HtC en goed voetbal met elkaar vloekt, hebben we bij Ajax en Chelsea inmiddels wel kunnen vaststellen, lijkt me.Duke schreef: Misschien willen ze de succescombinatie Rijkaard - Ten Cate wel in ere herstellen.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Goed punt, Bertje.
Wat ik maar wil zeggen is dat dit een discussie waar je nooit uitkomt. Aan de ene kant is Ten Cate een pionnenzetter die niets te vertellen heeft bij Chelsea, aan de andere kant speelt Chelsea beroerd voetbal waar Ten Cate in hoge mate verantwoordelijk voor is. Ieder zijn waarheid.
Wat ik maar wil zeggen is dat dit een discussie waar je nooit uitkomt. Aan de ene kant is Ten Cate een pionnenzetter die niets te vertellen heeft bij Chelsea, aan de andere kant speelt Chelsea beroerd voetbal waar Ten Cate in hoge mate verantwoordelijk voor is. Ieder zijn waarheid.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
:hupajax.gif:Duke schreef:Goed punt, Bertje.
IK GELOOF!!!!!!