Aankopen 2007/2008
Moderator: mods
had dit al geplaatst in het onbetrouwbaar transfer nieuws topic, maar dat was dus verkeerd:
Er loopt een speler in Manchester rond die zowat het hele jaar geblesseerd is geweest, en ook de strijd aan moet gaan met Ireland, Elano, Petrov en dergelijke... ik doel hier op Bojinov.
Misschien onhaalbaar, want is echt een goeie speler, maar om de volgende reden:
Bonkige, 22 jarige, 90 kilo schoon aan de haak (gok ik zo ), die zowel prima als Spits en als Aanvallende middenvelder kan fungeren! Met de lichtgewichtjes als Miralem, Luis, een Klaas in de voorhoede, zou Ajax nog wel een Hofsje kunnen gebruiken.
Zonder bal erg sterk en een prima pass in huis!
Denk kom even met een eigen suggestie ipv met namen die iedereen roept.
Te onhaalbaar?
Er loopt een speler in Manchester rond die zowat het hele jaar geblesseerd is geweest, en ook de strijd aan moet gaan met Ireland, Elano, Petrov en dergelijke... ik doel hier op Bojinov.
Misschien onhaalbaar, want is echt een goeie speler, maar om de volgende reden:
Bonkige, 22 jarige, 90 kilo schoon aan de haak (gok ik zo ), die zowel prima als Spits en als Aanvallende middenvelder kan fungeren! Met de lichtgewichtjes als Miralem, Luis, een Klaas in de voorhoede, zou Ajax nog wel een Hofsje kunnen gebruiken.
Zonder bal erg sterk en een prima pass in huis!
Denk kom even met een eigen suggestie ipv met namen die iedereen roept.
Te onhaalbaar?
Pompiedom
- Daily Blind
Ja je weet maar nooit wat de briljante scouts van AJAX doen op zaterdag middag in plaats van langs de velden lopen ;-)Demosthenes schreef:Jij brengt ze zo misschien op een idee!Peter schreef:Volgens mij wil hij verhuurd worden, tenminste dat las ik eergisteren.
Ivan Campo mag weg bij Bolton. As ze het maar laten.
Ik ben altijd erg gecharmeerd geweest van Aimar, zou dit geen haalbare kaart kunnen zijn voor Ajax nu hij weg moet bij Zaragoza?River Plate wil Ayala en Aimar terughalen
www.voetbalonline.nl
Vrijdag 23 Mei 2008 21:18
De Argentijnse topclub wil twee oud-spelers bevrijden bij het gedegradeerde Real Zaragoza. Voorzitter Aguilar heeft zelfs al met de Spaanse club onderhandeld over een transfer van Roberto Ayala en Pablo Aimar (foto).
Ayala en Aimar speelden allebei eerder bij de roodwitte club uit Buenos Aires. Ayala won in 1996 zelfs de Copa Libertadores met River. Door de degradatie van Zaragoza lijkt er geen plaats voor de twee spelers bij hun huidige werkgever. Ayala en Aimar speelden eerder ook samen bij Valencia en wonnen bij die club twee landstitels. Lazio Rome heeft ook belangstelling getoond voor Aimar.
Package deal met Ayala erbij is trouwens ook niet verkeerd

-
-
- Cluijffert
-