Klaas Jan Huntelaar
Moderator: mods
-
- AT Toto winner 15/16
Niet overdrijven, BZ: hij scoorde ook tegen FCK 2 keer, tegen Zagreb 2 keer. Hij besliste met 2 goals de AC-finale tegen PSV etc.brigade zuid schreef:Niet overdrijven Daniel, hij heeft ooit, jaren geleden een keer een doelpunt gemaakt tegen Inter.Daniel_vT schreef:Ik zal er niet om treuren als hij vertrekt, scoort alleen vooral tegen de kleintjes, is niet te zien in de top wedstrijden
Ja, hij miste die pingel tegen Slavia. Maar Ronaldo en Terry missen ook pingels...
Ik zou KJH wel eens willen zien in een goed voetballende ploeg. Een ploeg die opbouwt (en niet als Heitinga, Vermaelen of Cech vrijwel iedere bal blind naar voren peert) en met voetballende middelen tot aanvallend spel komt. Hopelijk weet MVB voor voetbal te zorgen, dan komt het met KJH ook wel goed.
- Ajaciedjuh
Sulejmani!Rishi schreef:En wie moet dan linksbuiten? We hebben, als KJH weggaat, maar 2 goede aanvallers over; Suarez en onze nieuwe aankoop. Dus komen we sowieso 1 aanvaller tekort.
Daarnaast hoop ik dat Rommedahl en Kennedy verkocht worden en Ermes wordt gehaald als backup.
Links Sulejmani/ Ermes en rechts Suarez en Martina. Cvitanich is back-up voor Huntelaar (en kan daarnaast ook nog op rechts).
Ja dat hoop ik ook. Een vriend van mij, Feyenoorder in hart en nieren, snapt niet waarom Martina trouwens nog geen speeltijd heeft gekregen. Hij zegt dat hij zulke acties, als die van Martina, nog nooit heeft gezien.
Waar blijven de rest van de aankopen. Aanvallend moet er gewoon nog wat bij. Verdedigend ook maar ik zie liever wat aanvallend geweld er bij komen.
Waar blijven de rest van de aankopen. Aanvallend moet er gewoon nog wat bij. Verdedigend ook maar ik zie liever wat aanvallend geweld er bij komen.
IK GELOOF!!!!!!
- Ajaciedjuh
Omdat het seizoen is afgelopenRishi schreef:Ja komend seizoen ja. Waarom niet eerder?

Hij had van mij ook al eerder een kans mogen hebben i.p.v. de Rommedahls en Kennedy's. Hij heeft zich het laatste jaar goed ontwikkeld, nu maar hopen dat hij de stap naar het eerste kan maken.
Laatst gewijzigd door Ajaciedjuh op za mei 24, 2008 2:01 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Dat was een ongeïnspireerd PSV zonder Alex dat slechts enkele weken in training was terwijl Ajax al volop in training was vanwege de succesvolle Europese campagne.wimpey schreef:Niet overdrijven, BZ: hij scoorde ook tegen FCK 2 keer, tegen Zagreb 2 keer. Hij besliste met 2 goals de AC-finale tegen PSV etc.brigade zuid schreef:Niet overdrijven Daniel, hij heeft ooit, jaren geleden een keer een doelpunt gemaakt tegen Inter.Daniel_vT schreef:Ik zal er niet om treuren als hij vertrekt, scoort alleen vooral tegen de kleintjes, is niet te zien in de top wedstrijden
Supporters Real zien liever Huntelaar komen
Gepubliceerd op 2008-05-26 09:06:13 door amsterdammer
Real Madrid-supporters verkiezen Klaas-Jan Huntelaar boven Cristiano Ronaldo. Zo luidt de uitkomst van een onderzoek dat door de Spaanse krant Marca werd verricht. Volgens de krant zouden de Madrileense fans liever de Ajacied zien komen dan de Portugese winnaar van de Gouden Schoen. Ronaldo wordt de laatste dagen veelvuldig gelinkt aan Real Madrid.
Met name voorzitter Ramon Calderon en trainer Bernd Schuster zouden Ronaldo graag in het witte shirt zien. Voor de fans ligt dat dus even wat anders. Maarliefst 66 procent is tegen de komst van de aanvaller van Manchester United. Het liefst zouden de fans Klaas-Jan Huntelaar en Arsenals Aleksander Hleb verwelkomen. Madrid heeft tevens belangstelling voor die spelers, maar dat zou het zogenaamde Plan B zijn. Het liefst zouden de Madrilenen het volledige transferbudget aan Ronaldo uitgeven. Bron: Ajaxonline.org