Betrouwbaar transfernieuws 2007/2008
Moderator: mods
Dat vind ik weer wat overdreven. Emanuelson heeft meer talent in z'n kleine teen dan Ogararu in z'n hele lichaam. Ogararu kan er dan ook helemaal niets van. Emanuelson wel, maar die jongen heeft een concentratiestoornis en/of k*tmentaliteit.LucaS schreef:Dat is wat overdreven, maar veel fatsoenlijke wedstrijden waren het niet. Maar Emanuelson was dit seizoen niets beter dan Ogararu
Even voor de lol: kan jij een echt goede wedstrijd opnoemen van het
Ajax van dit seizoen? En dan heb ik het niet over fatsoenlijke wedstrijden, maar over goede wedstrijden. Ik kan me er geen herinneren hoor.
-
- AT Toto winner 15/16
- brabantse jood
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Dit is inderdaad waardeloos. Heb het al een dikke maand geleden gezegd dat Ajax helemaal geen lijstje klaar had liggen en dat er nog gescout moest worden. Blijkt dus ook gewoon weer zo te zijn ook.brigade zuid schreef:Idd, wanneer horen we eindelijk eens wat?!?
Farfan en Gomes gaan wel weg bij PSV. Die hebben zometeen een flinke financiële injectie om Sulejmani voor de neus van Ajax weg te kapen.
Hoe weet je dat er nog gescout moet worden? Het lijkt me sterk, daar er vooralsnog vooral spelers uit de Nederlandse competitie worden genoemd. Als dat de spelers zijn die men op het oog heeft, hoeft er dus ook niet met haast gescout te worden.
Neemt niet weg dat het echte scoutingswerk natuurlijk een alsmaar continuerend proces is.
Neemt niet weg dat het echte scoutingswerk natuurlijk een alsmaar continuerend proces is.