Met een selectie met wat meer niveau bedoel jeJinne schreef:Yep, met een trainer van enig niveau hadden we met gemak kampioen geworden of beter gezegd nu al geweest.
Wat dat betreft is het ook armoe troef dit seizoen bij de traditionele top 3. Grijs, grijzer, grijst qua trainers. Nietszegende saaie meuk.
Ajacieden Op Televisie Topic
Moderator: mods
IK GELOOF!!!!!!
- SylvievdVaart
Via de Vara Maileditie van vandaag: Louis van Gaal als tafelheer bij DWWD.
TALKSHOW: De wereld draait door
(N3, 19:30) Een bijzondere tafelheer vanavond: AZ-trainer Louis van Gaal. Waarschijnlijk was het optreden van Van Gaal en zijn Truus eerder dit jaar (hier nog eens terug te zien) zo goed bevallen dat hij het nu wel ziet zitten om een avond de sidekick van Matthijs te zijn
so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy
-
- AT Toto winner 15/16
-
- AT Toto winner 15/16
Structureel bij de beste zestien van Europa was aan het begin van het seizoen de doelstelling.brigade zuid schreef:Was dat de doelstelling? nu niet meer?
Na de aanstelling van Koster was er een kleine aanpassing: Structureel bij de beste zestien van Nederland horen. Koster heeft aan die doelstelling voldaan.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Bij mij is het niet of of. De competitie met tien nederlagen afsluiten is dramatisch. Vervolgens de play-offs winnen is natuurlijk prima. Ten Cate behaalde in de competitie beduidend betere resultaten en won die play-offs ook. In Europa was het natuurlijk een farce. En Koster? Koster behaalde als Ajax-trainer gemiddeld op Wouters na geloof ik de minste punten ooit en verloor ook nog eens de play-offs. Met Koster win je gewoon helemaal niets.LucaS schreef:Oke, gaan we het dan nu meemaken dat Blind als beter wordt beoordeeld dan Ten Cate? Blind werd immers twee keer (anderhalf) tweede, won de beker en kwalificeerde zich voor de CL.
Ja, en onder Ten Cate heeft Sneijder zich stormachtig ontwikkeld.

Laatst gewijzigd door FlaFlu op di mei 20, 2008 2:59 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Wie is er nou op TV?Thomas schreef:Bij mij is het niet of of. De competitie met tien nederlagen afsluiten is dramatisch. Vervolgens de play-offs winnen is natuurlijk prima. Ten Cate behaalde in de competitie beduidend betere resultaten en won die play-offs ook. In Europa was het natuurlijk een farce. En Koster? Koster behaalde als Ajax-trainer gemiddeld op Wouters na geloof ik de minste punten ooit en verloor ook nog eens de play-offs. Met Koster win je gewoon helemaal niets.LucaS schreef:Oke, gaan we het dan nu meemaken dat Blind als beter wordt beoordeeld dan Ten Cate? Blind werd immers twee keer (anderhalf) tweede, won de beker en kwalificeerde zich voor de CL.
Daar ging het niet over. Jij zei dat de positie onder Koster op de ranglijst hetzelfde was als vorig onder Ten Cate. De play-offs werden echter verloren en Ajax stond met lege handen. Ik heb jou wel eens horen zeggen dat Blind en Ten Cate nationaal gezien gelijkwaardig prestaties behaalden, dus waren die van Koster gewoon minder.LucaS schreef:Toevalligerwijs was de selectie in de drie jaar die je vergelijkt, vorig jaar veruit de beste (kijkend naar fitte spelers)
Zeker, ik reageerde slechts op Demosthenes die net zo makkelijk beweert dat ten Cate het veel beter deed dan Blind. Dan geldt het argument van de eindstand weer niet. Hoe je het ook wendt of keert, de eindstand van de reguliere competitie was onder Koster hetzelfde als onder ten Cate
I think I lost my fucking headache