Onbetrouwbaar transfernieuws 2007/2008 (deel II)

Bojan naar Ajax? Of toch Chivu?

Moderator: mods

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » zo mei 18, 2008 5:23 pm

Het kan alleen maar beter worden. How low can you go? Well pretty low. Dit is wel de bodem van de gifbeker.

Cluijffert

Bericht door Cluijffert » zo mei 18, 2008 5:34 pm

Benji schreef:Hij bedoelt volgens mij dat wanneer Van Basten volgend jaar mislukt (dus dat het weer zo'n kutseizoen wordt), dat het excuus al klaar ligt. Waarom hij dit goed nieuws vindt, daar kan ik met m'n kop ook niet bij...
jij hebt het.
en het was irony.
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.

Aristides

Bericht door Aristides » zo mei 18, 2008 5:43 pm

Jansma schreef:
Benji schreef:Hij bedoelt volgens mij dat wanneer Van Basten volgend jaar mislukt (dus dat het weer zo'n kutseizoen wordt), dat het excuus al klaar ligt. Waarom hij dit goed nieuws vindt, daar kan ik met m'n kop ook niet bij...
jij hebt het.
en het was irony.
Is het excuus weer HtC?

Volgens de HtC-haters, de "Blind-fanaten" ligt het aan???

Ironie, defaitsme! Ik hoop wel op iets moois, maar heb geen argumenten meer om aan te voeren.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

LucaS

Bericht door LucaS » zo mei 18, 2008 5:50 pm

Ach, Blind. De coach die zich twee keer voor de voorronde CL wist te plaatsen, die voorronde overleefde, de poule overleefde en in de kwartfinale in de thuiswedstrijd een helft lang voor een stunt leek te zorgen. De coach die daarnaast de play-offs won én de beker binnenhaalde. Hoelang geleden is dat eigenlijk?
I think I lost my fucking headache

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » zo mei 18, 2008 5:52 pm

LucaS schreef:Ach, Blind. De coach die zich twee keer voor de voorronde CL wist te plaatsen, die voorronde overleefde, de poule overleefde en in de kwartfinale in de thuiswedstrijd een helft lang voor een stunt leek te zorgen. De coach die daarnaast de play-offs won én de beker binnenhaalde. Hoelang geleden is dat eigenlijk?
En dat voor een unexperienced rookie. :baaa.gif:

Aristides

Bericht door Aristides » zo mei 18, 2008 6:18 pm

Jöhnk schreef:
LucaS schreef:Ach, Blind. De coach die zich twee keer voor de voorronde CL wist te plaatsen, die voorronde overleefde, de poule overleefde en in de kwartfinale in de thuiswedstrijd een helft lang voor een stunt leek te zorgen. De coach die daarnaast de play-offs won én de beker binnenhaalde. Hoelang geleden is dat eigenlijk?
En dat voor een unexperienced rookie. :baaa.gif:
Ach, noem een zwakkere poule dan toen: Thun (speelt die ploeg al in de eerste divisie?), Praag (wat een voetbalgrootheid) en Arsenal (nummer drie? van Engeland).

Ik heb, helaas, het Ajax-onder-Blind gezien, met KJH op 10, want dat wist die Blind wel! Wat een drama was dat qua voetbal. Ajax luistert te vaak naar de supporters, 410 wil Blind, 410 krijgt Blind, maar of er ook wordt gevoetbald???? het gaat er toch om het het volk te plezieren?

LucaS

Bericht door LucaS » zo mei 18, 2008 6:20 pm

Nee, das waar, de kampioen van Tjechie, zeker als die uit praag komt, is een makkie.

Stokpaard van je, volgens mij heeft Huntelaar onder Blind 1 hele keren op tien gespeeld

Aristides

Bericht door Aristides » zo mei 18, 2008 6:48 pm

LucaS schreef:Nee, das waar, de kampioen van Tjechie, zeker als die uit praag komt, is een makkie.

Stokpaard van je, volgens mij heeft Huntelaar onder Blind 1 hele keren op tien gespeeld
Dat laatste moet ik ontkenne, want volgens mij heb ik hem onder Blind in de Arena in ieder geval twee keer daar zien spelen.

Ik weet dat je HtC "niets vond' en Koster 'geweldig", maar ook HtC heeft de fout gemaakt te proberen KJH te laten voetballen, iets dat hij net kan en ik hem niet kwalijk neem. Koster stelt dan in de beslissende wedstrijd (psv uit) juist KJH op, VER BUITEN HET STRAFSCHOPGEBIED, je speelt dan met tien man. Je frustratie t.a.v. HtC kan ik niet traceren, je bewondering voor koster ook niet.

Wie behoorde tot de tegenstanders van de tactiek uit-tegen Zagreb? Ik niet, iedereen kon zien dat Ajax kwalitiet tekort kwam, zonder Babel en Sneijder (maar met KJH!) HtC zag dat ook en in dat geval zijn er twee mogelijkheden: je blijft en accepteert een verloren seizoen of je vertrekt. Ik denk dat Chelsea op het juiste moment kwam.

Wat doet Suarez? mijn advies is: vertrekken als er geen kwaliteitsinjectie komt. We zijn Stam, Grygera en Heitinga kwijt en halen geen verdediger. We raken Davids kwijt (niet erg, voegt weinig toe), maar houden Perez. Ajax zal volgend seizoen wel weer met ruime cijfers winnen van "niveau-De Graafschap", maar helaas, weer nummer twee of drie worden. Suarez is Ajax ontgroeid, tenzij Ajax investeert in kwaliteit. Blind haalt niveau-Lindenbergh, ik hoop dat MvB anders is, anders moet Suarez, voor eigen bestwiil, vertrekken.

LucaS

Bericht door LucaS » zo mei 18, 2008 8:13 pm

Nou, twee keer dan. In zo'n wedstrijd of 25. Het lijkt dan ook een hetze en onwaar om op basis daarvan te beweren dat Huntelaar onder Blind op tien speelde.

Over HtC en Koster weet je het verkeerd. Ik vind beide coaches absoluut Ajax onwaardig. Beiden verloochenen het spel dat Ajax hoort te spelen. Verliezen is niet erg, maar de manier waarop ten Cate Ajax onder andere in Bremen en Koster Ajax onder andere in Eindhoven voor lul hebben gezet, betekent voor mij dat ze zo snel mogelijk op moeten flikkeren. Het verschil tussen beiden is, wat mij betreft dan, dat Koster een fatsoenlijk en beschaafd man is en ten Cate een achterbaks onbetrouwbare lul.

Ik schreef het elders al, je adoratie voor Suarez is belachelijk. Datgene wat je Huntelaar, ten onrechte, verwijt, gaat namelijk wel op voor Suarez. In de belangrijke wedstrijden dit seizoen, gaf Suarez niet thuis. Dat geeft niet, het is een jonge speler die nog heel wat te leren heeft, en hij heeft dit jaar al een belangrijke stap vooruit gezet. Maar van de twee is Huntelaar meer toe aan een volgende stap dan Suarez. In een groot aantal belangrijke wedstrijden stond Huntelaar wel voor datgene waar hij goed in is. Je kunt vinden dat een Ajaxspits meer moet kunnen en dat Huntelaar dus ongeschikt is, maar er zijn genoeg grote clubs die prima tevreden zijn met een spits die niets anders doet dan scoren. Overigens is Huntelaar geen geweldige meevoetballer, maar zo beroerd als jij doet voorkomen is ie ook weer niet.

Laat Suarez maar eens in belangrijke wedstrijden opstaan, voordat je begint te roepen dat ie Ajax ontgroeid is.
Laatst gewijzigd door LucaS op zo mei 18, 2008 8:16 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

999

Bericht door 999 » zo mei 18, 2008 8:14 pm

Suarez is Ajax ontgroeid, moet niet gekker worden op dit forum ...
Blij met de punten ...

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » zo mei 18, 2008 8:17 pm

Demo is totaal de weg kwijt, ik hoop dat het morgen beter met hem gaat. :aai.gif:

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » zo mei 18, 2008 8:35 pm

Voetske schreef:Suarez is Ajax ontgroeid, moet niet gekker worden op dit forum ...
Hij is misschien Ajax niet ontgroeid (hoewel.. hij is nu al de beste...), maar Suarez is een voetballer die absoluut geen clubliefde kent. Nu is Ajax prachtig, maar als hij morgen kan tekenen voor een club in Spanje voor een salarisverdubbeling, dan bestaat Ajax niet meer voor hem. Een typische broodvoetballer, niks mis mee, maar ik verwacht nog wel een paar rare fratsen eerlijk gezegd....

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » zo mei 18, 2008 8:42 pm

Tuurlijk. Volgend jaar wordt hij aan de hand van MvB kampioen en wil hij weg.

999

Bericht door 999 » zo mei 18, 2008 9:17 pm

GangstaRiB schreef:
Voetske schreef:Suarez is Ajax ontgroeid, moet niet gekker worden op dit forum ...
Hij is misschien Ajax niet ontgroeid (hoewel.. hij is nu al de beste...), maar Suarez is een voetballer die absoluut geen clubliefde kent. Nu is Ajax prachtig, maar als hij morgen kan tekenen voor een club in Spanje voor een salarisverdubbeling, dan bestaat Ajax niet meer voor hem. Een typische broodvoetballer, niks mis mee, maar ik verwacht nog wel een paar rare fratsen eerlijk gezegd....
Nouja, Suarez de beste ?.Dit elftal, wat geen elftal is, zit als los zand in elkaar.Bijna het gehele jaar doet ieder z'n ding.Ik wil wel eens zien hoe goed Suarez is in een elftal wat met automatismen in elkaar zit.Waar ieder zijn taak kent en die ook uitvoert.Ook vandaag had Suarez weer onnodig balverlies wat enkele counters van Twente tot gevolg had.Broodvoetballer ?, wel nog steeds een speler die te veel egoistische trekjes op het veld laat zien.Natuurlijk, creativiteit is leuk, maar als je de hele wedstrijd niks anders doet gaat daar het gevaar, zoals als je vandaag ook weer kon zien, heel vlug vanaf.Niet alleen vandaag trouwens.Jammer want ik dacht dat ie het wel een beetje door begon te krijgen ...
Blij met de punten ...

Aristides

Bericht door Aristides » zo mei 18, 2008 11:04 pm

Ooit zullen jullie het weten, maar zullen jullie het ook erkennen?

Nee, Demos (Ik heet Demosthenes) is niet de weg kwijt, hij ziet welke weg er moet worden ingegaan. Als enige? Maakt Demosthenes niet uit, hij heeft meegemaakt dat Ajax bijna degradeerde uit de eredivisie, dat Ajax met 4-3 verloor va Frederikstad enz, enz, enz.

Als "Laatste der Mohikanen" zal hij strijden voor een goed voetballend Ajax, met zicht op de spelers die iets extra's brengen, niet op de cliché 's die we de laatste jaren hebben, spelers van het "niveau-KJH"; nogmaals, ik heb niets tegen hem, maar met KJH word je niet beter, win je geen prijzen! Hij kan er niets aan doen, hij kan niet voetballen, degene die hem opstelt, dier kan er iets aan doen, ....................

Ik besef dat ik in de ogen van de meeste AT'ers een Don Quichotte ben, het zal zo zjjn, ik ken het woord verloochenen niet zo goed.

MvB schijnt gezegd te hebben dat hij, als hij tenonder gaat, hij dat liever doet op zijn manier dan op de wijsheden van een ander! Ik ben het 100% met hem eens, theoretisch gezien! Ik wil niet tenonder gaan. Ik wil echte voetballers!
Laatst gewijzigd door Aristides op zo mei 18, 2008 11:07 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Lionel

Bericht door Lionel » zo mei 18, 2008 11:06 pm

Ik niet! Ik wil spelers als Hofland, Zwaanswijk en Penders...
IK GELOOF!!!!!!

Aristides

Bericht door Aristides » zo mei 18, 2008 11:09 pm

Rishi schreef:Ik niet! Ik wil spelers als Hofland, Zwaanswijk en Penders...
Je zult misschien wel je zin krijgen! We hebben al Colin, Kuffour, Ogararu, Perez, Leonardo, Rommedahl, Kennedy enz.

jabu

Bericht door jabu » zo mei 18, 2008 11:10 pm

Demosthenes schreef:Ik besef dat ik in de ogen van de meeste AT'ers een Don Quichotte ben.
Je bent vooral in je eigen ogen een Don Quichotte. :hdg.gif:

999

Bericht door 999 » zo mei 18, 2008 11:16 pm

Jabu schreef:
Demosthenes schreef:Ik besef dat ik in de ogen van de meeste AT'ers een Don Quichotte ben.
Kijk maar uit, je hebt het wel tegen iemand die AJAX bijna zag degraderen.Al begrijp ik niet helemaal wat dat met nu te maken heeft ...
Blij met de punten ...

Aristides

Bericht door Aristides » zo mei 18, 2008 11:16 pm

Jabu schreef:
Leuke wending, maar sinds wanneer kun jij "in mijn ogen" kijken?

Ik zal de opmerking ironisch lezen, jij bedoelt dat ik juist niet die Don Quichotte ben!

Scherrer
AT Toto winner 10/11

Bericht door Scherrer » zo mei 18, 2008 11:19 pm

Yoow, Demo, je pil-luh-tjuhs!

Je hebt sinds 16.30 uur vanmiddag al in welgeteld 43 postings je gal over Ajax en KJH in het bijzonder uitgespuugd, de server raakt overbelast van zoveel narigheid. Bovendien trekt je hart dit ook niet, op jouw leeftijd. Denk aan jezelf!

jabu

Bericht door jabu » zo mei 18, 2008 11:21 pm

Demosthenes schreef:
Jabu schreef:
Leuke wending, maar sinds wanneer kun jij "in mijn ogen" kijken?
Dat kan ik niet en zal ik dan ook zeker niet (meer) proberen. Probeer jij dat dan ook niet meer te doen bij 'heel AT' die collectief Ten Cate afmaakt, Blind vereerd, Koster verafgood, Suarez als zondebok heeft en Huntelaar tot koning kroont? :hypocrite.gif:

Aristides

Bericht door Aristides » zo mei 18, 2008 11:23 pm

Kijk maar uit, je hebt het wel tegen iemand die AJAX bijna zag degraderen.Al begrijp ik niet helemaal wat dat met nu te maken heeft ...
Je kennis van de historie laat je, in dit geval, even in de steek. Het jaar dat Klaas Nuninga naar Ajax kwam, stond Ajax, voor de komst van interim-trainer R. Michels, er zo slecht voor dat degradatie nabij leek. Het zal ± ± ± (drie keer ± , want ik kan er een jaar jaar naast zitten en dan wordt er weer beweerd dat ik ...............) 1963 zijn geweest en ik had het toen als Ajacied "even niet".

Ik kan er helaas niets aan doen dat iemand niet ziet dat het niets te maken heeft met 2008; ik zie Ajax nu niet degraderen, dat schrijf ik nergens. Begrijpend lezen is voor velen iets te hoog gegrepen.

jabu

Bericht door jabu » zo mei 18, 2008 11:26 pm

Demosthenes schreef:Begrijpend lezen is voor velen iets te hoog gegrepen.
Dus daarom herhaal je je post allen 25 keer? :icon_razz.gif:

999

Bericht door 999 » zo mei 18, 2008 11:28 pm

Demosthenes schreef:
Je kennis van de historie laat je, in dit geval, even in de steek. Het jaar dat Klaas Nuninga naar Ajax kwam, stond Ajax, voor de komst van interim-trainer R. Michels, er zo slecht voor dat degradatie nabij leek. Het zal ± ± ± (drie keer ± , want ik kan er een jaar jaar naast zitten en dan wordt er weer beweerd dat ik ...............) 1963 zijn geweest en ik had het toen als Ajacied "even niet".

Ik kan er helaas niets aan doen dat iemand niet ziet dat het niets te maken heeft met 2008; ik zie Ajax nu niet degraderen, dat schrijf ik nergens. Begrijpend lezen is voor velen iets te hoog gegrepen.
Jouw post begrijpend lezen ... man bijna achter elke zin zet je een vraagteken ... staat er minimaal 70% wat niks met nu te maken heeft .. maar je hebt me nog steeds niet kunnen uitleggen wat het met nu te maken heeft ...
Blij met de punten ...

Gesloten