Neem er een van mij, ik heb geen zin om naar een feyenoordkroeg te gaan; voor mij maar snel een dvd, een Engelse detective. Ik moet me voorbereiden op de terechte hoon morgen.Thijs schreef:Ik ben helemaal leeg, helemaal kapot, zit er helemaal doorheen.
God, wat ben ik blij dat dit seizoen is afgelopen.
Wat een kutzooi, ongelofelijk. We hebben gewoon teveel losers in dit elftal, wat een ontzettende lijdensweg was dit seizoen zeg.
Ik ga zo lekker de kroeg in, heb helemaal geen zin in voetbal/EK/volgend seizoen, whatever, het is gewoon een grote tyfuszooi.
Keer terug op aarde!Beloki schreef:Je hebt het hier wel over de Sulejmani van psv he.Joeska schreef:Rommedahl? Ik bedoel, Adrie, echt, als je verder niets meer kan, ROMMEDAHL?!
Wat een verschrikkelijke kutwedstrijd vanmiddag ...Demosthenes schreef:Keer terug op aarde!Beloki schreef:Je hebt het hier wel over de Sulejmani van psv he.Joeska schreef:Rommedahl? Ik bedoel, Adrie, echt, als je verder niets meer kan, ROMMEDAHL?!
Het lag niet aan Rommedahl, gehaald als back-up van o.a. Kennedy. Neem het de reservespeler niet kwalijk.
Aan wie wel? MvG vanwege een falend aankoopbeleid? Koster, omdat hij niets kan? (Kun je hem dat kwalijk nemen?) Jaakke? Fontein? KJH, omdat hij niet scoort als het belangrijk is? veel oorzaken, maar niet reservespeler Rommedahl.
Je mag Ajax niet ophangen aan het feit dat Suarez vandaag niet heeft gebracht wat hij misschien had kunnen brengen. Tegen Heerenveen (tweede wedstrijd heeft hij nauwelijks gespeeld) en Twente scoort hij wel en KJH niet. Suarez is 21, KJH 24, Suarez speelt dit jaar voor het eerst bij Ajax, speelt regelmatig in Zuid-Amerika, KJH niet, derde jaar Ajax! Suarez is door koster gedegradeerd tot aangever, KJH niet!Fenerbahce schreef:Wat een verschrikkelijke kutwedstrijd vanmiddag ...Demosthenes schreef:Keer terug op aarde!Beloki schreef: Je hebt het hier wel over de Sulejmani van psv he.
Het lag niet aan Rommedahl, gehaald als back-up van o.a. Kennedy. Neem het de reservespeler niet kwalijk.
Aan wie wel? MvG vanwege een falend aankoopbeleid? Koster, omdat hij niets kan? (Kun je hem dat kwalijk nemen?) Jaakke? Fontein? KJH, omdat hij niet scoort als het belangrijk is? veel oorzaken, maar niet reservespeler Rommedahl.![]()
En Demo .... Ook met Suarez is het een middelmatige ploeg, ook hij kon vanmiddag geen verschil maken !!!
Het is Ajax als collectief wat faalt, er zijn geen automatismen, er is geen voetbalintelligentie aanwezig (bij sommigen wel, maar ja, als anderen niet meedoen), iedereen doet maar wat op het moment dat men de bal heeft ..
Geen idee of MVB daar volgend jaar wél lijn in kan brengen, ik houd mijn (Ajax)hart vast ...
Moeilijk, hoor. Alles hangt samen met aankopen en vertrekkende spelers. Je kunt volgend jaar op je sloffen kampioen worden, maar dan moet je wel de juiste spelers aan trekken.LucaS schreef:Misschien moeten we onze trainer eens een jaar de tijd gunnen om te bouwen, iets waar ik ttv Adriaanse al voor pleitte.
Fijn dat je pleit, maar wees realist, er is geen tijd om op te bouwen, Ajax verliest ieder jaar zijn beste spelers. Babel, Sneijder, Heitinga! Laten we hopen dat uarez blijft.LucaS schreef:Misschien moeten we onze trainer eens een jaar de tijd gunnen om te bouwen, iets waar ik ttv Adriaanse al voor pleitte.
Een vaste taktiek hangt af van de spelers die je hebt. En je kunt het Ajax spelletje niet spelen zonder de juiste type spelers. Dus laten we eerste de juiste spelers halen voor de taktiek die we willen spelen ipv een stapel spelers vastleggen en dan bedenken dat er niets mee te beginnen valt.LucaS schreef:Natuurlijk kan Ajax wel degelijk bouwen. Alleen al een vast elftal, een vaste taktiek een seizoen lang zonder onder druk van het heilige moeten taktiek en elftal elke week om te gooien
Laten we hopen dat Suarez en KJH beiden blijven ..Demosthenes schreef:Fijn dat je pleit, maar wees realist, er is geen tijd om op te bouwen, Ajax verliest ieder jaar zijn beste spelers. Babel, Sneijder, Heitinga! Laten we hopen dat uarez blijft.LucaS schreef:Misschien moeten we onze trainer eens een jaar de tijd gunnen om te bouwen, iets waar ik ttv Adriaanse al voor pleitte.
grsenal, MU kunnen opbouwen, die hebben geld genoeg, wie wil daar niet voetballen?