Ik beweer toch nergens dat Huntelaar beter speelde? IK zeg alleen dat Urzaiz vreselijk was.GangstaRiB schreef:Zet eens 2 goede huntelaar momenten er tegenover dan?Beloki schreef:Dat waren twee goede momenten. Ik leg er zo 3x zoveel slechte tegenover.GangstaRiB schreef: En die kaats terug op Gabri die hem vervolgens op Lindgren speelt in minuut 93?
Het gewonnen kopduel waaruit Suarez verwoestend uithaalt en net niet het net weet te vinden?
Ajax - Twente 18 mei 2008
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09
-
Oké, dan zeg ik (voor de 10 keer) dat Huntelaar weer eens niet opstond toen het ertoe deed. Iedereen is bang dat Huntelaar zal vertrekken, ik zal er niet rouwig om zijn.Beloki schreef:Ik beweer toch nergens dat Huntelaar beter speelde? IK zeg alleen dat Urzaiz vreselijk was.GangstaRiB schreef:Zet eens 2 goede huntelaar momenten er tegenover dan?Beloki schreef: Dat waren twee goede momenten. Ik leg er zo 3x zoveel slechte tegenover.
- martijn401
- Ajaciedjuh
Het middenveld miste de lepe ballen van Lindgren. Davids en Gabri werken erg hard, maar missen de creativiteit. Perez is alleen creatief als hij er maar niet moe van wordt.Ajaciedjuh schreef:Het ligt niet zo zeer aan de aanvallers. Het middenveld sluit niet aan en creeert niks. Aanvallers krijgen geen steekballen vanaf 't middenveld en daardoor komen de aanvallers ook niet in 1 tegen 1.Benji schreef:De andere voorhoedespelers konden er helemaal geen goeie momenten tegenover stellen...
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09
-
Perez is natuurlijk een lachterje in dit soort wedstrijden. Hij kwam werkelijk alles tekort. Davids was continu de slechte Slijngard aan het ondersteunen en Gabri kan het ook niet in z'n eentje.Ajaciedjuh schreef:Het ligt niet zo zeer aan de aanvallers. Het middenveld sluit niet aan en creeert niks. Aanvallers krijgen geen steekballen vanaf 't middenveld en daardoor komen de aanvallers ook niet in 1 tegen 1.Benji schreef:De andere voorhoedespelers konden er helemaal geen goeie momenten tegenover stellen...
Hoewel we pech gehad hebben met penalty's tegen, was Twente toch wel een maatje te groot. Nooit gedacht dat ik dat zou schrijven, maar goed.
Welnee. Twente raakt strakkies gegarandeerd een rijtje belangrijke jongens kwijt. En vlak vooral het vertrek van Rutten niet uit. Als ze dan A3 ook nog overnemen mag je zelfs vrezen voor de toekomst van Twente.Starring schreef:Ajax is gewoon helemaal niets meer waard. Ik verwacht dat FCT ons voorbij zal streven!
Wat een fatalisme hier.Starring schreef:Ajax is gewoon helemaal niets meer waard. Ik verwacht dat FCT ons voorbij zal streven!

Kom op zeg, Ajax weet zich niet plaatsen voor de voorronde van een toernooi waarin het al 2 jaar heeft ontbroken. That's all.
De club mag zich proberen te plaatsen voor de UEFA Cup, kan zich rustig voorbereiden op het nieuwe seizoen. Met deze ploeg of met een ploeg die begin volgend seizoen nog in de steigers staat, heeft Ajax niets in de CL te zoeken. Net zoals Ajax dat blijkbaar de voorbije 2 jaar niet had.
MVB begint straks weer bij nul, eerst maar eens proberen te plaatsen voor de UEFA Cup en een redelijk elftal neerzetten dat nationaal z'n werk doet en redelijk balt. Als dat lukt, kan de club na verloop van tijd een stukje verder kijken.
Dat wisten we na die 2-2 in de Arena al. Twente is de beste ploeg die ik dit seizoen heb gezien.GangstaRiB schreef:Hoewel we pech gehad hebben met penalty's tegen, was Twente toch wel een maatje te groot. Nooit gedacht dat ik dat zou schrijven, maar goed.Ajaciedjuh schreef:Het ligt niet zo zeer aan de aanvallers. Het middenveld sluit niet aan en creeert niks. Aanvallers krijgen geen steekballen vanaf 't middenveld en daardoor komen de aanvallers ook niet in 1 tegen 1.Benji schreef:De andere voorhoedespelers konden er helemaal geen goeie momenten tegenover stellen...
nee, niet ach gut, dat is voor anderen; waar kijkt een speler naar uit? De cl of een wedstrijd tegen De Graafschap? Dat soort wedstrijden tegen De Graafschap heb ik ondertussen wel gezien, jij weet niet hoe slecht dit Ajax is, daar verander je weinig aan door er één spits aan toe te voegen. Er lopen teveel spelers rond die Ajax-onwaardig zijn.wimpey schreef:Ach gut....Demosthenes schreef: We hoeven ons geen zorgen meer te maken over de komst van toppers, die komen niet (als ze al zouden komen). Volgend seizoen is nu al verloren.
Leuk MvB, maar het Nederlands elftal is niet om aan te zien, ik hoop dat hij Ajax beter laat voetballen, want onder koster heb ik werkelijk geen voetbal gezien. Ik wil wel eens een wedstrijd zien tegen een topper, tegen het slechtste psv van de laatste tien jaar had Ajax niets in te brengen. Ik denk dat psv juicht bij deze uitslag, want Twente redt het niet, m.a.w. weer € 30.000.000 binnen en Ajax weer niets.
Spelers willen cl, supporters willen cl, maar blijkbaar zijn er supporters die de uefa-cup al fantastisch vinden, kan KJH vijf keer scoren tegen Ijsland 3.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
- Martin Eden
eens met Wimpey, volkomen van de pot gerukt om de slechte resultaten van de afgelopen seizoenen meteen door te trekken naar komende jaren net nu er een kentering is ingezte (hele bestuur is zo'n beetje vervangen weten we nog?). Tuurlijk moet dat allemaal nog blijken maar van meet af aan pessimistisch zijn is onzin.
At the moment he knew, he ceased to know.
- Daily Blind
We hebben ook van die top verdedigersPeter schreef:Meen je dat nou? Klinkt heel gek, maar ik durf zelfs te wedden dat de huidige selectie zelfs kampioen wordt volgend seizoen.Beloki schreef:Ik hoop het ook, maar dan moet er wel heel erg veel veranderen.Peter schreef:Een stukje verder kijken? Volgend jaar wordt Ajax gewoon kampioen, hoor.

Precies.wimpey schreef: De club mag zich proberen te plaatsen voor de UEFA Cup, kan zich rustig voorbereiden op het nieuwe seizoen. Met deze ploeg of met een ploeg die begin volgend seizoen nog in de steigers staat, heeft Ajax niets in de CL te zoeken. Net zoals Ajax dat blijkbaar de voorbije 2 jaar niet had.
(al heb je als "hoofdverantwoordelijke" wel makkelijk praten.