Klaas Jan Huntelaar
Moderator: mods
Dat heet "tussen de regels doorlezen", in de Amsterdamse voetbalwereld: gogme?Jöhnk schreef:Demo vraagt zich volgens mij af waar Huntelaar naartoe gaat. Aangezien hij helaas niet veel indruk maakt zullen we het moeten hebben van de iets mindere, doch kapitaalkrachtige clubs. (Zoals Heerenveen dus.)
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
- Fenerbahce
Jij begint samen met Johnk écht een beetje zielig te worden met jouw anti KJH geneuzel. Tsja, sneu, jammer, Ajax onwaardig .. maar goed, ieder zijn ding, nietwaar ...Demosthenes schreef:Gaat hij weg? Naar??? Heerenveen heeft geld genoeg.Kaboem schreef:De opvolger hebben we toch al in huis?!
Before you judge someone, walk for three months in his shoes.
ja, hij scoort nogal vaak als het erom gaat, in de play-offs bijvoorbeeld. Niet zo vaak, maar een doelpunt tegen Twente is toch niet te veel gevraagd voor een spits, de topscorer?????????????????Neefkens schreef:Ik vind hem een prima speler, een echte goalgetter die voor heel veel geld verkocht gaat worden. Ik hoop pas volgend jaar, ik ben blij dat ie bij AJAX zit.
-
- AT Toto winner 15/16
Ja, voor wie niet, maar welke ploeg biedt er 20?Rishi schreef:Voor 30+ mag ie weg
Het argument dat hij geen ballen kreeg en niet kon scoren, houdt geen stand, want Suarez kreeg die ballen ook niet, maar scoort wel.
Welke verdediger is niet overeind gebleven tegen KJH?
Douglas naar Ajax? Waarom zou hij, hij gaat toch niet naar een ploeg die minder is?
Tegen Heerenveen : 1 x, helaas is hij in de thuiswedstrijd eruit getrapt en wie scoorde uit tegen Twente de 1-0???????????? KJH was het niet!Jabu schreef:Wanneer scoorde Suarez afgelopen wedstrijd precies? Dan hebben we ons namelijk toch voor de CL geplaatst.Demosthenes schreef:Het argument dat hij geen ballen kreeg en niet kon scoren, houdt geen stand, want Suarez kreeg die ballen ook niet, maar scoort wel.
-
Gewoon een vraag: waarom plaats jij achter iedere zin 15 vraagtekens? Ik denk dat de meeste de boodschap zo ook wel begrijpen hoor.Demosthenes schreef:Tegen Heerenveen : 1 x, helaas is hij in de thuiswedstrijd eruit getrapt en wie scoorde uit tegen Twente de 1-0???????????? KJH was het niet!Jabu schreef:Wanneer scoorde Suarez afgelopen wedstrijd precies? Dan hebben we ons namelijk toch voor de CL geplaatst.Demosthenes schreef:Het argument dat hij geen ballen kreeg en niet kon scoren, houdt geen stand, want Suarez kreeg die ballen ook niet, maar scoort wel.

´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09
Het is nu toch zo onderhand wel bekend wat de kwaliteiten van Huntelaar zijn? Hij is een echte afmaker. Die jongen leeft voor het maken van doelpunten en het winnen van prijzen. Als je met Huntelaar in de spits speelt ben je, mits je hem goed in stelling brengt, gewoon zeker van zo'n 30 doelpunten in de competitie. En hij maakt ze ook in belangrijke wedstrijden zolang je hem maar goed in stelling brengt.
Als je puur naar zijn voetballende vermogen kijkt zijn er betere spitsen te vinden. Huntelaar zal niet zelf uit het niets kansen creëren zoals iemand als Suarez dat wel kan. Maar hij heeft wel het gevoel om op de juiste plek te staan en hij is niet bang om te falen. Wanneer het veldspel van Ajax slecht is verzorgt en je dus geen kansen afdwingt tegen een ploeg die beter speelt dan is de kans dat hij beslissend kan zijn inderdaad minder groot. Maar als wij een goed elftal neerzetten dat die kansen wel afdwingt dan schiet hij er nog meer in.
Als je puur naar zijn voetballende vermogen kijkt zijn er betere spitsen te vinden. Huntelaar zal niet zelf uit het niets kansen creëren zoals iemand als Suarez dat wel kan. Maar hij heeft wel het gevoel om op de juiste plek te staan en hij is niet bang om te falen. Wanneer het veldspel van Ajax slecht is verzorgt en je dus geen kansen afdwingt tegen een ploeg die beter speelt dan is de kans dat hij beslissend kan zijn inderdaad minder groot. Maar als wij een goed elftal neerzetten dat die kansen wel afdwingt dan schiet hij er nog meer in.
Nil volentibus arduum
-
- AT Toto winner 15/16
Precies. Je moet eerst kansen creeren, dan pas kun je scoren. Eerst goed voetballen, dan pas resultaten.Jabu schreef:Dat komt vooral omdat Ajax tegen betere teams geen kansen creëert. Als de kansen er zijn dan is Huntelaar echt niet minder koelbloedig in grote wedstrijden dan ik kleinere wedstrijden.
Dus Ajax zal als elftal beter moeten gaan voetballen, maar Huntelaar zal individueel ook beter moeten gaan voetballen. Dat lijkt me een eerlijke conclusie.