Ajax - Twente 18 mei 2008
- Martin Eden
- Ajaciedjuh
- Cluijffert
- martijn401
Hijo de puta Haverkort wordt bedankt.Peter schreef:NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Ik kan er trouwens niet wakker van liggen, want dit Ajax heeft in de CL sowieso niets te zoeken. Komend seizoen een 'normale' voorbereiding, heeft ook z'n voordelen. En de miljoenen die we nu gaan missen, misten we t.t.v. the Creep ook al... Om geld zit de club niet verlegen, om kwaliteit en beleid wel.
Hopelijk komen de spelers nu voor de MVB-factor i.p.v. voor de MVB-factor en de CL-factor.
Tukkers gefeliciteerd trouwens, die ploeg verdient het. Beter voetbal dan Ajax, beter voetbal dan PSV. En ik gun het die Rutten ook wel, moet wel een goede trainer zijn.
- Ajaciedjuh
Tja, blijkbaar wilde van Basten zich nu niet bemoeien met de opstelling.Koster is natuurlijk wel iets anders dan J.C., die zet je niet zomaar opzij.
Deze wedstrijden, verlies dankzij A3 , en A3 zijn wisselbeleid.Afijn, UEFA cup, als je daar ervoor zorgt dat je ver genoeg komt dan kan dat in ieder geval meer opleveren dan uitschakeling in de VCL.
Deze wedstrijden, verlies dankzij A3 , en A3 zijn wisselbeleid.Afijn, UEFA cup, als je daar ervoor zorgt dat je ver genoeg komt dan kan dat in ieder geval meer opleveren dan uitschakeling in de VCL.
Laatst gewijzigd door 999 op zo mei 18, 2008 3:34 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
dus een drama. Wat een geluk dat ik zelf vandaag een goeie tijd heb neergezet op mijn 21 km van leiden vandaag....Starring schreef:De zoveelste drama voor dit Ajax, wat een topcoach die Koster, gewoon helemaal niets! Zelfs Blind wist zich te plaatsen met beduidend minder spelersmateriaal.
Ajax wordt weer zwaar teruggeworpen!
Het huidige bestuur wou dat Koster het overnam.. Die man had nog nooit wat gepresteerd... Dus adieu Huntelaar en geen Suljemani. Nu kunnen er 2 dingen gebeuren of Ajax neemt een riscio ala kakkerlakken door te investeren of we krijgen een nog slechter selectie. Ik denk maar dat ik niet gaat kijken.... Volgens mij moet die gifbeker helemaal leeg maar dan ook helemaal leeg...
Weer op zoek naar een Interim coach..
Ja OK, maar Huntelaar heeft zelf hartstochtelijk bijgedragen aan het keer op keer missen van de CL.Beloki schreef:En Huntelaar gaat nu zeker weg.Jöhnk schreef:Ik wel, want grote aankopen kunnen we nu wel vergeten.wimpey schreef:Ik kan er trouwens niet wakker van liggen, want dit Ajax heeft in de CL sowieso niets te zoeken.
Nou lekker, denk check ff vanuit Curacao hoe Ajax de volgende ronde heeft bereikt, krijg je dit...
Gvd...
Dat gaat nog moeilijk worden om goeie spelers binnen te halen voor volgend seizoen! Laten we het er niet over hebben wie er nu allemaal vertrekken...
Is dit overigens het laatste jaar PO?? of Moeten we volgende jaar weer lijdzaam gaan toezien hoe Ajax CL verspeelt?
Gvd...
Dat gaat nog moeilijk worden om goeie spelers binnen te halen voor volgend seizoen! Laten we het er niet over hebben wie er nu allemaal vertrekken...
Is dit overigens het laatste jaar PO?? of Moeten we volgende jaar weer lijdzaam gaan toezien hoe Ajax CL verspeelt?
Pompiedom
- Cluijffert
Jöhnk schreef:Klopt. En de echte kenners zeiden al ruim van tevoren dat Ajax tekort zou komen tegen Twente.Jansma schreef:AjaxTalk het zit vol met kenners... zo ze praten en discuss at least...Peter schreef:Jij elke keer met je kenners.
Het zit er niet meer in, hoor.

yeah, mar de echte, eeeeeechte kenners, ze zijden toen VAn Geel HtC liet gaan en degradatie coach Koster aanstelde al dat de seizoen vorbij was...

om over de komst en afloop van The Messias mar te zwijgen.
Hopelijk zij hebben het wel fout over MvB

I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.
- Martin Eden
Je hebt het over jezelf? ONzin. Toen ik in het begin kritiek leverde op Koster wreef jij me nog onder de neus dat het onmogelijk was dat weer een ervaren trainer tekort zou komen.Jansma schreef: yeah, mar de echte, eeeeeechte kenners, ze zijden toen VAn Geel HtC liet gaan en degradatie coach Koster aanstelde al dat de seizoen vorbij was...![]()
om over de komst en afloop van The Messias mar te zwijgen.
Hopelijk zij hebben het wel fout over MvB