Nee, maar de deg/pro play-offs gaan volgens het principe 'best of three'. Dus het uit gescoorde doelpunt telt wel degelijk 'dubbel'.Neefkens schreef:Een uit gescoord doelpunt telt toch niet dubbel bij gelijke stand? Bij ADO-RKC was dat namelijk ook niet zo.LouisXIV & co schreef:Maar 1 goal tegen of 2 is vandaag nogal een verschil. Dat is het verschil tussen zelf 2 of 4 keer scoren. Dus laten we de verdediging niet onderschatten.
Ajax - Twente 18 mei 2008
- LouisXIV & co
Maar dat gaat over drie wedstrijden. Hier gelden gewoon de standaard regels, if you ask me.Neefkens schreef:Een uit gescoord doelpunt telt toch niet dubbel bij gelijke stand? Bij ADO-RKC was dat namelijk ook niet zo.LouisXIV & co schreef:Maar 1 goal tegen of 2 is vandaag nogal een verschil. Dat is het verschil tussen zelf 2 of 4 keer scoren. Dus laten we de verdediging niet onderschatten.
EDIT: had bovenstaande reacties nog niet gelezen...
Zé of zeehond, rookies huren voor een jaar is ongezond!
- LouisXIV & co
Dat vind ik nog zwak uitgedrukt. Ajax maakt geen schijn van kans, is mega-underdog en als we het vandaag halen, is dat een superprestattie. Ik reken totaal nergens op, heb Ajax al ingedeeld bij de UEFA-cup, weet bij God niet waarom ik ga kijken, maar zal wel met onvoorwaardelijke clubliefde te maken hebben. Of omdat het allemaal went.Martin Eden schreef:Bah, bah, bah. Ik ben er helemaal niet gerust op.
Zé of zeehond, rookies huren voor een jaar is ongezond!
We hadden Colin anders ook niet nodig, omdat ie kwaliteit mist, en dan nu in de wedstrijd van het seizoen mag ie opdraven ?.Daarbij, hij heeft duidelijk aangegeven dat ie toch niet luistert naar de trainer ..LouisXIV & co schreef:LouisXIV & co schreef:Niet dat Colin wereldtop is, maar je hebt hem nu wél nodig!Voetske schreef:Moet natuurlijk niet gekker worden, nog effe en Colin is God ..
Blij met de punten ...
- Ajaciedjuh
- Daily Blind
- SylvievdVaart
Kom op dan, laat het nu maar zien.
Laten we hopen dat de ervaring in het spelen in topwedstrijden van een Gabri, Davids, Heit, Steek en KJH ons er door sleept.
1-0 tegen twente in de Arena moet gewoon mogelijk zijn. als we in de eerste wedstrijd een normale scheids hadden gehad zaten we nu een stuk meer relaxed.
Brrrr, zenuwen.
Laten we hopen dat de ervaring in het spelen in topwedstrijden van een Gabri, Davids, Heit, Steek en KJH ons er door sleept.

1-0 tegen twente in de Arena moet gewoon mogelijk zijn. als we in de eerste wedstrijd een normale scheids hadden gehad zaten we nu een stuk meer relaxed.
Brrrr, zenuwen.

- SylvievdVaart
Ach nee, ik bedoelde natuurlijk dat ik aanneem dat het niet weer zo rampzalig verloopt.
Ik heb met de Verlosser een deal dat hij RKC mag laten verliezen, als Ajax het dan maar haalt. We onderhandelen nog of dat laatste dan inclusief gegarandeerde winst in de voorronde CL is, want anders heb ik er natuurlijk niets aan
Ik heb met de Verlosser een deal dat hij RKC mag laten verliezen, als Ajax het dan maar haalt. We onderhandelen nog of dat laatste dan inclusief gegarandeerde winst in de voorronde CL is, want anders heb ik er natuurlijk niets aan
I think I lost my fucking headache
Mwah, hiermee zullen we FC Twente op welke manier dan ook moet oprollen. Mijn hoop is uiteraard gevestigd op ons superduo. Blij dat de KNVB The Hunter extra gemotiveerd heeft om ditmaal zijn voeten te gebruiken. Ze waren al ongerust over de beste jongen geworden. Mooi gebaar van de heren uit Zeist.Ajaciedjuh schreef:Met deze opstelling moeten we het vanmiddag doen:
Stekelenburg
Silva-Heitinga-Lindgren-Slijngard
Gabri-Perez-Davids
Suarez-Huntelaar-Sarpong
Het middenveld vind ik qua voetballend vermogen en dynamiek naar voren toe, het zorgenkindje. Iets te min om te kunnen domineren, wel goed genoeg om de boel vanmiddag te controleren. Bij FCT is het zaak om vooral het spel van Engelaar te ontregelen, die rol is weggelegd voor Gabri die hem geen centimeter ruimte moet geven.
HET IS NU OF NOOIT!

Laatst gewijzigd door Starring op zo mei 18, 2008 1:16 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
AFCA!
- SylvievdVaart
ik weet niet precies wat Uilenberg heeft gezegt [Klaas-Jan Vuilnisman?] maar ik denk dat t een prima zaak is; ik verwacht een messcherpe Klaas-Jan vandaag, die ook nog zonder kaart van het veld stapt. Vink wil niet de schijn wekken in het komplot te zitten.
Laatst gewijzigd door Donkey Shot op zo mei 18, 2008 1:36 pm, 1 keer totaal gewijzigd.