Onbetrouwbaar transfernieuws 2007/2008 (deel II)
Moderator: mods
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Dat kan, maar die kan ons net zo goed door de strot geduwd zijn. Geen flauw idee.
Neemt niet weg dat Essel dus ook over de grenzen zo zijn spelers heeft. Nu maar eens kijken of Ajax zich verrijkt met goede spelers. Ik juich het alleen maar toe als een Cvitanich en een Vukojevic geweldige spelers blijken te zijn. Het moet alleen niet zo zijn dat we afhankelijk worden van een externe partij als Essel, maar daar heb ik uiteraard geen zicht op.
Neemt niet weg dat Essel dus ook over de grenzen zo zijn spelers heeft. Nu maar eens kijken of Ajax zich verrijkt met goede spelers. Ik juich het alleen maar toe als een Cvitanich en een Vukojevic geweldige spelers blijken te zijn. Het moet alleen niet zo zijn dat we afhankelijk worden van een externe partij als Essel, maar daar heb ik uiteraard geen zicht op.
Je hebt ook mensen die in november Pelle nog een geweldenaar vonden en Suarez een prutser.Zlatan Son of God schreef:Dus alles daar is gebasseerd op steeds 1 wedstrijd?Thomas schreef:Klopt. Valt terug te lezen in de scoutingshoek. Had toen een eerste wedstrijd van hem gezien en was niet zo gecharmeerd. Heb inmiddels zo'n tien wedstrijden van hem gezien en ben wel om. Hopelijk speelt hij straks op het EK. Zou mooi zijn als Ajax hem daarvoor weet te strikken.
Maar goed, De Zeeuw is nog altijd de eerste optie. Hopelijk blijft Scheringa z'n poot stijf houden en is Ajax daar op voorbereid.

Ook Ajax volgt Elyounoussi nauwlettend
Geplaatst op 17-05-2008 11:19 door Yannick Spoorenberg - Bron: TV 2
Tarik Elyounoussi zal komende zomer mogelijk de overstap naar de Nederlandse competitie maken. De talentvolle aanvaller van Fredrikstad FK staat in de concrete belangstelling van sc Heerenveen en FC Groningen, maar ook Ajax mag aan dit rijtje geïnteresseerde toegevoegd worden.
Een delegatie van de Amsterdamse club volgt de Noor met Marokkaanse roots al enige tijd, zo weet TV 2 te melden. Onder het toeziend oog van een Ajax-scout scoorde Elyounoussi vrijdag nog het vierde doelpunt voor zijn werkgever tegen Aalesund (5-0 winst).
De hoofdstedelingen zijn echter niet de enige gegadigde voor de belofte. Ook Blackburn Rovers en Portsmouth, maar meer recentelijk Tottenham Hotspur en Wigan Athletic toonden al interesse in de kleine spits.
Soccernews
voetbalprimeur.nlVan Basten volgt Ognjen Vukojevic
Ajax is druk doende de selectie samen te stellen voor het komende seizoen. In de diverse media worden meerdere spelers in verband gebracht met een mogelijke transfer naar Amsterdam. Nu is het de beurt aan Ognjen Vukovic.
De 24-jarige middenvelder staat, volgens de Italiaanse krant Calciomercato, in de belangstelling van Ajax. De Amsterdamse club krijgt echter wel te maken met de concurrentie van onder andere Celtic en Fiorentina.
Vukojevic komt momenteel uit voor Dinamo Zagreb en wordt in zijn geboorteland vergeleken met de Italiaanse middenvelder Gattuso. De middenvelder kwam tot dusver tweemaal uit voor het nationale elftal en maakt deel uit van de selectie van Kroatië voor het komende EK.
Vukojevics zaakwaarnemer wenste echter geen uitspraken te doen ten aanzien van de toekomst van zijn pupil. "Er zijn grote clubs in Vukojevic geïnteresseerd. Maar een beslissing over zijn toekomst heeft hij nog niet genomen", aldus Danko Dikic.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
-
- AT Toto winner 15/16
??? Tot nu toe is alleen een onbekende Argentijn gepresenteerd. Vorig seizoen las ik de mooiste namen, maak kwam er iemand van ADO (die ploeg noemde ik al), een bejaarde Spanjaard, een Spanjaard die jaren niet had gevoetbald en kwamen er een paar reserves van tweederangs Engelse ploegen.Scherrer schreef:Gast, neem je pilletjes es, dit wordt vervelend.
De kans op een topper is m.i, kleiner dan de komst van die afvaller elders.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
- Cluijffert