Onbetrouwbaar transfernieuws 2007/2008 (deel II)
Moderator: mods
Heeft het een niet met het ander te maken?Kaboem schreef:Heeft volgens mij eerder met de keuze voor het soort spelers te maken, niet met het afronden van een transfer.
Je mag best de prutsers links laten liggen en iets verder gaan voor echte talenten. Het is absurd om een goede deal op 1,5 miljoen te laten afspringen als je bedenkt hoeveel geld Ajax in de sloot gooit met breedteversterkingen.
Nee, de keuze voor een speler heeft helemaal niets met het succesvol afronden van de transfer te maken. Dat er veel verkeerde keuzes zijn gemaakt staat als een paal boven water.Jöhnk schreef:Heeft het een niet met het ander te maken?Kaboem schreef:Heeft volgens mij eerder met de keuze voor het soort spelers te maken, niet met het afronden van een transfer.
Bertje for President!
Heeft Heerenveen of Ajax bekend gemaakt dat het gat € 1.500.000 is? Heb ik nergens gelezen. Ergens op het web verschijnt zo'n bericht en vervolgens wordt het overgenomen alsof het juist is.Je mag best de prutsers links laten liggen en iets verder gaan voor echte talenten. Het is absurd om een goede deal op 1,5 miljoen te laten afspringen als je bedenkt hoeveel geld Ajax in de sloot gooit met breedteversterkingen.
Uit gegevens over de zaak Suarez (meen me te herinneren dat daar bedragen zijn toegegeven door de beleidsbepalers) begin Ajax met € 4.500.000 waar Groningen € 12.500.000 vroeg, een behoorlijk verschil. Zo zal er nu ook wel zijn begonnen. Hoe ver ze nu zijn? Geen idee: Heerenveen wil € 16.000.000 en Ajax biedt € 14.500.000? of € 10.000.000 om € 8.500.000?
Zijn ze het eens over het salaris? Wil Heerenveen meer bedingen bij verkoop enz. enz. Officieel is er nog niets naar buiten gekomen. Wie weet zitten ze met elkaar te praten over Bradley of zijn ze niet meer met elkaar in gesprek?
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Nee, maar net ontkende je nog dat de keuze voor en speler en het afronden van een transfer met elkaar te maken hebben.Kaboem schreef:Eens. Maar niemand weet of die transfer klapt en of dat dan op 1,5 miljoen is. Die vooronderstelling is dus nergens op gebaseerd!
Hoe het precies zit in deze zaak weet ik inderdaad niet. Vandaar het woordje als.
Laatst gewijzigd door Jöhnk op za mei 17, 2008 11:04 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Weet niet of dit op mijn bericht slaat, maar als dat is, graag een quote van mijn opmerking, kan ik reageren. Ik weet nu niet wat je bedoelt.Jöhnk schreef:Nee, maar net ontkende je nog dat de keuze voor en speler en het afronden van een transfer met elkaar te maken hebben.
Hoe het precies zit in deze zaak weet ik inderdaad niet. Vandaar het woordje als.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
- Daily Blind
Ik had toch allang gezegd dat Heerenveen 11 - 11,5 miljoen wil hebben... het is nu aan AJAX om morgen te winnen en dan is Sulejmani ook overtuigd.Jöhnk schreef:Lekker onbetrouwbaar dus on-topic:
Verschil van 1, 5 miljoen tussen vraag en aanbod: 'Morgen opnieuw gesprek Ajax en Heerenveen over Sulejmani'
15-05-08
Insiders binnen Ajax melden ons dat vrijdag er een nieuw gesprek gepland staat tussen delegaties van Ajax en Heerenveen om de overgang van Sulejmani naar Ajax te bespreken. Ook inhoudelijk weet onze bron informatie te melden: Er zou vooralsnog een gat van zo'n 1,5 miljoen zitten tussen het bod van Ajax en de vraagprijs van Heerenveen: Ajax biedt 9,5 miljoen, Heerenveen vraagt 11 miljoen plus een deel van de opbrengst mocht Sulejmani tussentijds door Ajax voor een hoger bedrag verkocht worden.
http://www.ajaxf-side.nl
Pelle mag trouwens weg bij AZ. Iets voor Ajax?Zlatan Son of God schreef:Ik had toch allang gezegd dat Heerenveen 11 - 11,5 miljoen wil hebben... het is nu aan AJAX om morgen te winnen en dan is Sulejmani ook overtuigd.Jöhnk schreef:Lekker onbetrouwbaar dus on-topic:
Verschil van 1, 5 miljoen tussen vraag en aanbod: 'Morgen opnieuw gesprek Ajax en Heerenveen over Sulejmani'
15-05-08
Insiders binnen Ajax melden ons dat vrijdag er een nieuw gesprek gepland staat tussen delegaties van Ajax en Heerenveen om de overgang van Sulejmani naar Ajax te bespreken. Ook inhoudelijk weet onze bron informatie te melden: Er zou vooralsnog een gat van zo'n 1,5 miljoen zitten tussen het bod van Ajax en de vraagprijs van Heerenveen: Ajax biedt 9,5 miljoen, Heerenveen vraagt 11 miljoen plus een deel van de opbrengst mocht Sulejmani tussentijds door Ajax voor een hoger bedrag verkocht worden.
http://www.ajaxf-side.nl
- Daily Blind
We hebben het toch over deze servier? Volgens mij met hem, suarez, huntelaar, die Argetijn, Martina en sarpong hebben we voldoende aanvallers.
Je hoeft niet elke keer met deze naam te komen om mij er op te wijzen dat hij een slecht seizoen heeft gespeeld en mislukt is bij AZ. Ik voel mij daar niet te groot voor om dat toe te geven. Zou jij eens een voorbeeld aan kunnen nemen..
Je hoeft niet elke keer met deze naam te komen om mij er op te wijzen dat hij een slecht seizoen heeft gespeeld en mislukt is bij AZ. Ik voel mij daar niet te groot voor om dat toe te geven. Zou jij eens een voorbeeld aan kunnen nemen..
- Ajaciedjuh
Ik heb ergens gelezen/gehoord dat Marco gewoon een budget tot zijn beschikking heeft. Dus 1,5 miljoen meer betalen, kan inhouden dat je die ergens anders moet compenseren (of het budget moet ruim voldoende zijn voor de gewenste aankopen, maar dat zal wel niet).LucaS schreef:Ik neem aan dat als van Basten eindveranwoordelijk is, hij zelfs inspraak heeft hoeveel Ajax aan een speler uit wil geven. Maar op is op, dus ook van Basten heeft er belang bij dat niet voor elke gewenste speler de hoofdprijs wordt betaald.
Dus is het wikken en wegen, waar de prioriteiten liggen.
\Zlatan Son of God schreef:We hebben het toch over deze servier? Volgens mij met hem, suarez, huntelaar, die Argetijn, Martina en sarpong hebben we voldoende aanvallers.

Vooruit dan: ik geef toe dat Pelle is mislukt bij AZ.
geintje.