Betrouwbaar transfernieuws 2007/2008

Bojan naar Ajax? Of toch Chivu?

Moderator: mods

goodfella

Bericht door goodfella » do mei 15, 2008 11:29 am

Jöhnk schreef:Zoals men ook voor Luque en zijn Salaris een uitzondering maakte.
:drecul.gif:

En die jongen had al 2 jaar geen pepernoot geraakt. Opvallend hoe snel Ajax transfers van spelers als Rommedahl en Luque weet af te ronden.

Scherrer
AT Toto winner 10/11

Bericht door Scherrer » do mei 15, 2008 11:30 am

goodfella schreef:
Scherrer schreef:
goodfella schreef:Demo, die jongen wil zelf graag naar Ajax. Doe dan niet zo moeilijk. Daarnaast gaat het salarisplafond toch de lucht in? Geef die jongen een fatsoenlijk startsalaris en Heerenveen die euro's en iedereen is gelukkig. Kan Ajax zich daarna richten op een aantal verdedigers en een middenvelder.
Dus als Heerenveen 20 miljoen vraagt moet Ajax dat blindelings overmaken?
Nee, maar dat heb ik al eerder gezegd. Als Heerenveen zegt dat er alleen valt te praten bij een bod van 20 miljoen euro dan bedank je als Ajax zijnde. Maar ik gok dat de vraagprijs een stuk lager ligt.
En misschien hééft Ajax ook allang bedankt. Pffff.

Sommigen willen Ajax in deze zaak sowieso op de brandstapel hebben. Zonder dat ze ook maar het kleinste idee hebben waar ze over praten.

goodfella

Bericht door goodfella » do mei 15, 2008 11:34 am

Scherrer schreef: En misschien hééft Ajax ook allang bedankt. Pffff.

Sommigen willen Ajax in deze zaak sowieso op de brandstapel hebben. Zonder dat ze ook maar het kleinste idee hebben waar ze over praten.
Brandstapel? De conclusie over een buitensporige vraagprijs strookt niet met het feit dat beide clubs aan de onderhandelingstafel zitten, zoals Johnk al aangeeft.

Maar misschien ben jij van mening dat Kuffour wel een versterking was. Of dat Ajax er goed aan heeft gedaan om Luque elk jaar netjes 2.2 miljoen euro te geven.

Scherrer
AT Toto winner 10/11

Bericht door Scherrer » do mei 15, 2008 11:36 am

goodfella schreef:
Scherrer schreef: En misschien hééft Ajax ook allang bedankt. Pffff.

Brandstapel? De conclusie over een buitensporige vraagprijs strookt niet met het feit dat beide clubs aan de onderhandelingstafel zitten, zoals Johnk al aangeeft.

Maar misschien ben jij van mening dat Kuffour wel een versterking was. Of dat Ajax er goed aan heeft gedaan om Luque elk jaar netjes 2.2 miljoen euro te geven.
Ik heb het niet over Kuffour, niet over Luque, ik heb het over Sulejmani. Typerend dat je die andere erbij schijnt te moeten halen. Argumenten op?

goodfella

Bericht door goodfella » do mei 15, 2008 11:38 am

Scherrer schreef:Ik heb het niet over Kuffour, niet over Luque, ik heb het over Sulejmani. Typerend dat je die andere erbij schijnt te moeten halen. Argumenten op?
Nee hoor, integendeel. Waarom onderhandelingen als de vraagprijs buitensporig is? Weerleg dat nu eens.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » do mei 15, 2008 11:38 am

goodfella schreef:Maar misschien ben jij van mening dat Kuffour wel een versterking was. Of dat Ajax er goed aan heeft gedaan om Luque elk jaar netjes 2.2 miljoen euro te geven.
Misschien verdient Luque wel veel minder. :hypocrite.gif:

Ik ga af op wat ik verneem in de media, Scherrer. Zoals bijna iedereen bij bijna elke transfer. Ik zie het probleem niet.

goodfella

Bericht door goodfella » do mei 15, 2008 11:40 am

Jöhnk schreef:
goodfella schreef:Maar misschien ben jij van mening dat Kuffour wel een versterking was. Of dat Ajax er goed aan heeft gedaan om Luque elk jaar netjes 2.2 miljoen euro te geven.
Misschien verdient Luque wel veel minder. :hypocrite.gif:
Dat denk ik niet, want Ajax wilde zogenaamd de concurrentie te slim af zijn. :drecul.gif:

Leon

Bericht door Leon » do mei 15, 2008 11:43 am

goodfella schreef: Nee hoor, integendeel. Waarom onderhandelingen als de vraagprijs buitensporig is? Weerleg dat nu eens.
Je kan het toch altijd proberen? Weerleggen met argumenten waarom jij vindt dat het veel te veel is, heerenveen uitleggen hoe ze aan die prijs zijn gekomen, kijken of er een middenweg is...

Met huizen is het precies hetzelfde. De ene onderhandeling is binnen een dag afgerond, anderen gaan over drie/vier weken.
Eén club. Eén stad. Ajax Amsterdam.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » do mei 15, 2008 11:58 am

Beloki schreef:
goodfella schreef:Johnk heeft groot gelijk. Waarom moet dit weer zo verschrikkelijk lang duren. Heerenveen heeft een prijs in gedachten en als Ajax zijnde is het dan toch niet moeilijk om te bepalen of je die prijs wilt betalen ja of nee.

Marco van Basten is van mening dat het kapitaal van Ajax op het veld moet staan. Helaas denkt men daar nog steeds anders over.
Je weet niet wat heerenveen vraagt. Als ze 15 miljoen vragen, snap ik best dat Ajax daar wat af wil krijgen. Natuurlijk moet het kapitaal op het veld staan, maar dat betekent niet dat je blind met geld moet smijten en vooral niet onderhandelen.
Maar moet dat zolang duren dan?

666
Site Admin
Contacteer:

Bericht door 666 » do mei 15, 2008 12:49 pm

Voorlopig weet niemand buiten Ajax hoe hoog het salaris van Luque nou echt is. Die 2.2 miljoen is een vaag gerucht dat ooit eens de wereld is ingeslingerd en vervolgens blijft iedereen het als een stel papegaaien herhalen. Er zijn nogal wat mensen die geloven dat een gerucht waar is als ze het maar vaak genoeg opnieuw horen. Er zijn ook mensen die geloven dat z'n transfersom 8 miljoen was omdat die nattevingergokkers van transfermarkt.de dat op hun site hebben gezet en de napraters dat vervolgens hebben overgenomen. Das dezelfde "betrouwbare bron" die beweert dat we een zekere Gideon de Graaf voor 2.75 miljoen aan de belgen verkocht hebben.

Niemand weet waarom dat gedoe met Sulejmani zolang duurt. Best kans dat die louche zaakwaarnemers een of andere schimmige belastingconstructie op de onderhandelingstafel hebben gegooid die Ajax nu weer van tafel probeert te vegen. Of ze doen gewoon ongeduldig om hun eigen percentage op te drijven. Of Heerenveen houdt de boot nog even af omdat ze hopen op een rijkere club. Enzovoort etcetera.

Met al die vage transfergeruchten kan je alle kanten op. Het enige dat zeker is zijn de bedragen die Ajax publiceert wanneer dat volgens de beursregeltjes verplicht is. Al het andere is roddelpraat en nattevingerwerk.
Sign your name on
the dotted line:

.............................

Aristides

Bericht door Aristides » do mei 15, 2008 2:14 pm

666 schreef:Voorlopig weet niemand buiten Ajax hoe hoog het salaris van Luque nou echt is. Die 2.2 miljoen is een vaag gerucht dat ooit eens de wereld is ingeslingerd en vervolgens blijft iedereen het als een stel papegaaien herhalen. Er zijn nogal wat mensen die geloven dat een gerucht waar is als ze het maar vaak genoeg opnieuw horen. Er zijn ook mensen die geloven dat z'n transfersom 8 miljoen was omdat die nattevingergokkers van transfermarkt.de dat op hun site hebben gezet en de napraters dat vervolgens hebben overgenomen. Das dezelfde "betrouwbare bron" die beweert dat we een zekere Gideon de Graaf voor 2.75 miljoen aan de belgen verkocht hebben.

Niemand weet waarom dat gedoe met Sulejmani zolang duurt. Best kans dat die louche zaakwaarnemers een of andere schimmige belastingconstructie op de onderhandelingstafel hebben gegooid die Ajax nu weer van tafel probeert te vegen. Of ze doen gewoon ongeduldig om hun eigen percentage op te drijven. Of Heerenveen houdt de boot nog even af omdat ze hopen op een rijkere club. Enzovoort etcetera.

Met al die vage transfergeruchten kan je alle kanten op. Het enige dat zeker is zijn de bedragen die Ajax publiceert wanneer dat volgens de beursregeltjes verplicht is. Al het andere is roddelpraat en nattevingerwerk.
Wijze woorden!

Sulejmani mag voor mij € 2.300.000 per jaar verdienen als hij transfervrij overkomt. Luque's salaris was noch voor psv (hij had in de winterstop al een accoord met psv!) noch voor feyenoord (heeft de halve selectie laten mailen en bellen naar Luque!) een probleem, hij verdient niet zo veel.

Gaat Ajax op feyenoord lijken? Grote namen in de publiciteit en dan uiteindelijk "niveau Colin en Rommedahl" (gratis spelers kun je eenvoudig lokken met de naam Ajax en een redelijk salaris) halen, ik hoop het niet, maar de krant moet worden gevuld, supporters willen dromen.

Heeft iemand Sulejmani al iets erover horen zeggen? Zelf gehoord op tv, niet via via.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Kaboem

Bericht door Kaboem » do mei 15, 2008 10:53 pm

Jeetje, Jöhnk, je lijkt een zenuwinzinking nabij! Kan ik iets voor je betekenen?
Bertje for President!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » vr mei 16, 2008 9:08 am

Nee hoor, het gaat wel weer. :blush.gif:

Kaboem

Bericht door Kaboem » vr mei 16, 2008 9:13 am

Pfiew!
Bertje for President!

LucaS

Bericht door LucaS » vr mei 16, 2008 9:46 am

Pfjew!
I think I lost my fucking headache

Kaboem

Bericht door Kaboem » vr mei 16, 2008 9:47 am

Hoe dan ook, ik ben blij dat Jöhnk weer bij zinnen is!
Bertje for President!

LucaS

Bericht door LucaS » vr mei 16, 2008 9:56 am

Dat zijn wij allen!
I think I lost my fucking headache

Baseman

Bericht door Baseman » vr mei 16, 2008 11:46 am

666 schreef:Voorlopig weet niemand buiten Ajax hoe hoog het salaris van Luque nou echt is. Die 2.2 miljoen is een vaag gerucht dat ooit eens de wereld is ingeslingerd en vervolgens blijft iedereen het als een stel papegaaien herhalen.
Nee hoor, dit is verre van een vaag gerucht...toen ik dat hier maanden geleden aangaf geloofden weinigen mij (al had ik het ergens gelezen, dus ik wil het niet mijn nieuws noemen), maar daarna werd het openbaar nieuws.

Jesse

Bericht door Jesse » vr mei 16, 2008 11:57 am

Geef dan eens een bron die aangeeft hoeveel hij verdient.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Starring

Bericht door Starring » vr mei 16, 2008 4:58 pm

Martin van Geel heeft in elk geval nooit ontkend dat Luque een fors salaris zou opstrijken. In het geval met Kuffour daarentegen wél. Die zou ergens in de subtop zitten qua salaris...
AFCA!

Aristides

Bericht door Aristides » vr mei 16, 2008 7:08 pm

Starring schreef:Martin van Geel heeft in elk geval nooit ontkend dat Luque een fors salaris zou opstrijken. In het geval met Kuffour daarentegen wél. Die zou ergens in de subtop zitten qua salaris...
Niemand ontkent dat Luque geld van Ajax heeft gekregen toen hij transfervrij kwam, dat gebeurt bij iedere overgang die transfervrij is. Luque verdient echten niet meer dan psv wilde betalen toen het in de winter al persoonlijk rond was met Luque. Diezelfde Luque heeft daarna niet meer gespeeld en zo geen hoger salaris kunnen bedingen, alleen maar een lager salaris. Voor feyenoord was het salaris ook geen probleem.

Het hoge salaris van Luque: broodje Aap, al verdient hij natuurlijk wel veel te veel gezien hij heeft gepresteerd.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

goodfella

Bericht door goodfella » za mei 17, 2008 4:35 pm

leon schreef: Met huizen is het precies hetzelfde. De ene onderhandeling is binnen een dag afgerond, anderen gaan over drie/vier weken.
Ach ja, ik kan natuurlijk altijd 200.000 euro bieden voor een 2 onder 1 kap bij ons in de buurt, maar dan zijn we er over 1 miljoen jaar nog niet uit hoor.

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » za mei 17, 2008 5:41 pm

Zo duur is het toch niet? Wie wil er nu in Wezep wonen. :hypocrite.gif:

goodfella

Bericht door goodfella » za mei 17, 2008 6:03 pm

Peter schreef:Zo duur is het toch niet? Wie wil er nu in Wezep wonen. :hypocrite.gif:
:ajaxsmiley.gif:

jabu

Bericht door jabu » zo mei 18, 2008 1:59 am

Wie wil er niet bij de Glen Mills School en Prinses Margrietkazerne in de buurt wonen!

Gesloten