N.E.C. 2007 - 2008
- 666
- Site Admin
- Contacteer:
Huldigen? Zelfs als NEK verliest van NAK en in de grijze anonimiteit van de intertoto verdwijnt? Die nijmeegse kinderhandjes zijn wel erg snel gevuld...
Ramona schreef:Ik vind dat de jongens van NEC sowieso gehuldigd mogen worden
Laatst gewijzigd door 666 op do mei 15, 2008 12:19 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Sign your name on
the dotted line:
.............................
the dotted line:
.............................
Natuurlijk verliezen ze niet... in 2008 is NEC gewoon de absolute nummer 1 en voor NEC is dit gewoon een super prestatie... hele volwassen handjes dus...
3-0 voor tegen NAC... nu even zorgen dat ze de 0 houden en dan moet het te doen zijn zondag.
En dat is 4!!!
LENS MOT BLIEVUUU!!!!
3-0 voor tegen NAC... nu even zorgen dat ze de 0 houden en dan moet het te doen zijn zondag.
En dat is 4!!!
LENS MOT BLIEVUUU!!!!
Laatst gewijzigd door Banjavi op do mei 15, 2008 8:24 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
5!!!... NEC GAAT EUROPA IN...
En dat is 6!!!
Waarom zit ik in fucking almere???????
10 10 10 10 10 10!!!!!
En dat is 6!!!
Waarom zit ik in fucking almere???????
10 10 10 10 10 10!!!!!
Laatst gewijzigd door Banjavi op do mei 15, 2008 8:32 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
wat een vreugde wat een feest... en een zeer terechte Europaganger erbij!!!
Maargoed... hoelang gaan ze dat volhouden? :)... (is het eerst een wedstrijd en daarna poule of beginnen ze dit jaar meteen met die poulewedstrijden??)
Maargoed... hoelang gaan ze dat volhouden? :)... (is het eerst een wedstrijd en daarna poule of beginnen ze dit jaar meteen met die poulewedstrijden??)
Het was daar al een paar wedstrijden helemaal op. Ik weet niet wat zich daar heeft afgespeeld maar van dat sterke collectief is weinig meer over.Peter schreef:Collectieve wanprestatie van NAC dit.Thijs schreef: En héél erg kut voor NAC natuurlijk.
Toch wel zonde voor die club. Halen ze een derde plaats en eindig je in de intertoto.
Nil volentibus arduum
- Fenerbahce
- Daily Blind
Het is dus 1 wedstrijd... hopen dat de tegenstander een beetje te doen is.. ik heb geen idee wie er nog allemaal zijn volgend jaar van dit kampioenenteam.
Wat zal Lens doen?? Zouhij graag europees (2 wedstrijden??) spelen of liever naar AZ?
Wat zal Lens doen?? Zouhij graag europees (2 wedstrijden??) spelen of liever naar AZ?
Als er iemand zich niet profileert is het de autist Brandts wel.. Verder zal het ongetwijfeld volledig verdiend zijn.. Heb de wedstrijd gelukkig niet gezien! Een van de redenen dat het zo slecht gaat bij NAC zoals eerder gezegd: gemis Zwaanswijk. En misschien nog wel erger: vervanger Loran.Bertje schreef:Mooi voor Brandts. Begon ik toch steeds meer een lul te vinden met zijn profilatiedrang.
Moet Van Basten zich profileren als hij in zo'n programma opduikt? Mensen worden uitgenodigd en stemmen voor zo'n groot programma dan al snel toe. Zelden zo'n bescheiden trainer gezien als Brandts.Bertje schreef:Als Brandts zich niet hoeft te profileren, waarom duikt hij dan in programma's als VI op?