Zo ver al de meeste dachten (en hoopten) zijn de onderhandelingen dus nog niet, maar het spel is wel begonnen!Telegraaf schreef:Herenveen wijst eerste bod af
woensdag 14 mei, hoofddorp, 06:42u, Telegraaf
HEERENVEEN - SC Heerenveen heeft een eerste bod van Ajax op aanvaller Miralem Sulejmani afgewezen. De Servische aanvaller heeft zijn zinnen gezet op een transfer naar Amsterdam. Zijn zaakwaarnemer Jovica Radonjic sprak al de verwachting uit dat Ajax en SC Heerenveen er op korte termijn uitkomen, waarna de transfer snel kan worden afgerond.
Betrouwbaar transfernieuws 2007/2008
Moderator: mods
- Ajaciedjuh
Taaie Friezen. Zal gewoon nog steeds over het doorverkooppercentage gaan. Ajax wil hem ontzettend graag en met Sulejmani is men al rond, maar als er te lang getreuzeld gaat worden is er natuurlijk een andere grote kaper op de kust. En ik denk niet dat Ajax Sulejmani vervolgens van die kaper wil huren.
Dat dacht ik ook. Of ze zijn eerst met de partij Sulejmani rondgekomen. Het is nu heel simpel; aftikken of afkappen. Wat mij betreft de eerste optie en hem nog voor het weekend presenteren.Jöhnk schreef:Dus ze hebben nu al een bod geplaats? Gaat weer lekker snel. Volgende week het volgende bod? Loop je hem misschien nog mis ook.
-
- AT Toto winner 15/16
- LouisXIV & co
- LouisXIV & co
Makkelijk gezegd. Weet jij veel wat Heerenveen vraagt? Misschien vragen die wel 18 miljoen. Wil jij dan dat Ajax dat betaalt? Deze onderhandelingen horen er gewoon bij. Niet in paniek raken, Ajax heeft de afgelopen tijd altijd de spelers binnengehaald die het wilde hebben.Jöhnk schreef:Natuurlijk zijn ze taai. Ze hebben al genoeg verkocht de laatste jaren. Dus betaal wat ze vragen of kijk verder, zou ik zeggen.
Sloom gedoe.
Zé of zeehond, rookies huren voor een jaar is ongezond!
- LouisXIV & co
* Bij Aissati wilde psv gewoon niet meewerken, dus dat schot niet op.Bertje schreef:Uh, Aissati, Riera, Modric, Xabi Prieto...
* Riera wilde volgens mij zelf niet eens
* Bij Modric was men veel te laat en sloeg het bod nergens op
* Prieto... eh weet ik niet meer ;)
Ik bedoel: als Ajax en de speler eruit zijn, en de club bereid is om te onderhandelen komt het wel goed. Duurder dan men aanvankelijk roept, maar het komt wel goed. Ik denk: 12 miljoen.
- LouisXIV & co
Ik denk dat Heerenveen 15 miljoen vraagt en Ajax een standaard jodenfooi van 8 miljoen biedt. Kom je uiteindelijk op 12 miljoen uit, want Heerenveen zit in the driver's seat en neemt KJH als benchmark.
Veel geld, maar de 9 miljoen voor KJH en Suarez waren ook goede investeringen. Overigens kijk ik naast Ajax veel te weinig voetbal, dus of de heer Suljamani het waard is, weet ik niet. Maar als-ie zo goed is als iedereen beweert is 12 miljoen prima. Liever dan twee keer 6 miljoen uitgeven aan middelmatige breedteaankopen.
Veel geld, maar de 9 miljoen voor KJH en Suarez waren ook goede investeringen. Overigens kijk ik naast Ajax veel te weinig voetbal, dus of de heer Suljamani het waard is, weet ik niet. Maar als-ie zo goed is als iedereen beweert is 12 miljoen prima. Liever dan twee keer 6 miljoen uitgeven aan middelmatige breedteaankopen.
Laatst gewijzigd door LouisXIV & co op wo mei 14, 2008 11:39 am, 1 keer totaal gewijzigd.
- LouisXIV & co
Heerenveen vraagt natuurlijk te veel en Ajax biedt uiteraard te weinig, maar of ze achteraf bij Heerenveen zo tevreden zijn met de afloop van de kwestie Alves, weet ik niet. Sulejmani is bij zijn vorige club toch zo in de problemen gekomen (weet niet meer waardoor) dat hij een half jaar werd geschorst, hij lijkt mij niet de gemakkelijkste.
Een percentage bij de doorverkoop? Kun je toch zo onderuit of vergis ik me daarin? Verkoop Suljemani en speler X aan RM voor € 25.000.000, voor beide spelers € 12,500.000 i.pv. € 24.900.000 voor Sulejmani en € 100.000 voor speler X. Verkoop hem voor € 12.500.000 maar laat hem eerst een jaar huren voor € 7.500.000 of ... Zaakwaarnemers en sportbestuurders zijn boeven?
Al met al moet ik constateren dat, als alle berichten kloppen, het een week geleden bijna rond was en dat nu het eerste bod is geweigerd. Kan zo wel een paar maanden gaan duren.
Een percentage bij de doorverkoop? Kun je toch zo onderuit of vergis ik me daarin? Verkoop Suljemani en speler X aan RM voor € 25.000.000, voor beide spelers € 12,500.000 i.pv. € 24.900.000 voor Sulejmani en € 100.000 voor speler X. Verkoop hem voor € 12.500.000 maar laat hem eerst een jaar huren voor € 7.500.000 of ... Zaakwaarnemers en sportbestuurders zijn boeven?
Al met al moet ik constateren dat, als alle berichten kloppen, het een week geleden bijna rond was en dat nu het eerste bod is geweigerd. Kan zo wel een paar maanden gaan duren.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
-