Betrouwbaar transfernieuws 2007/2008

Bojan naar Ajax? Of toch Chivu?

Moderator: mods

LucaS

Bericht door LucaS » ma mei 12, 2008 12:42 pm

We horen nu al weken dat het zo goed als rond is
I think I lost my fucking headache

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » ma mei 12, 2008 12:43 pm

Ik neem aan dat die kleine complicaties nu eindelijk opgelost zijn.

Aristides

Bericht door Aristides » ma mei 12, 2008 12:47 pm

Thomas schreef:Ik neem aan dat die kleine complicaties nu eindelijk opgelost zijn.
Je neemt aan of je hoopt dat .... Ik denk het laatste.

Kleine complicaties? Er is volgens mij over de onderhandelingen niets of weinig naar buiten gebracht. Het schijnt dat de zaakwaarnemer van ... iets heeft gezegd, maar zijn zaakwaarnemers te vertrouwen? Zijn de websites waar die berichten verschijnen wel te vertrouwen?

Ergens las ik dat hij wel zou komen als Ajax de voorronde CL zou halen! Lijkt me onzin, want dan weet hij nog niet of Ajax door de voorronde komt, .... hij wil zo graag CL spelen? Ga naar psv. Hij wil zo graag naar Ajax? Ouwehoer dan niet over de voorronde. Je kunt niet en naar Ajax willen en zeker zijn van de CL.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » ma mei 12, 2008 12:48 pm

Er schijnt weer wat gezeik te zijn geweest over het doorverkooppercentage voor Heerenveen. Het type gezeik dat eerder ook al voorkwam rond de transfers van Huntelaar naar Ajax en Alves naar AZ.

En met al die vertegenwoordigers van Sulejmani natuurlijk. Zoals Jöhnk al aangeeft, zo'n zaakwaarnemer brengt dat niet voor niets naar buiten.
Laatst gewijzigd door FlaFlu op ma mei 12, 2008 12:50 pm, 2 keer totaal gewijzigd.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » ma mei 12, 2008 12:49 pm

LucaS schreef:We horen nu al weken dat het zo goed als rond is
Precies één week nu. Maar die zaakwaarnemer bracht dat natuurlijk niet voor niets naar buiten. Er was iets aan de hand.

Scherrer
AT Toto winner 10/11

Bericht door Scherrer » ma mei 12, 2008 12:50 pm

Ik denk dat het wel-of-niet halen van voorrondes Champions League nog van invloed is. Sulejmani komt best ambitieus over.

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » ma mei 12, 2008 12:51 pm

Nee joh, Ajax heeft zijn handtekening al. Pas daarna zijn de onderhandelingen met Heerenveen gestart. Zo gaat dat tegenwoordig.

jabu

Bericht door jabu » ma mei 12, 2008 12:52 pm

Scherrer schreef:Ik denk dat het wel-of-niet halen van voorrondes Champions League nog van invloed is. Sulejmani komt best ambitieus over.
Dan mag hij er voor zorgen dat we ons volgend jaar direct voor de CL plaatsen.

goodfella

Bericht door goodfella » ma mei 12, 2008 1:59 pm

Scherrer schreef:Ik denk dat het wel-of-niet halen van voorrondes Champions League nog van invloed is. Sulejmani komt best ambitieus over.
Dan ga je niet de onderhandelingen starten op het moment dat Ajax nog niet eens verzekerd is van Uefacup voetbal.

999

Bericht door 999 » ma mei 12, 2008 2:07 pm

Thomas schreef:Er schijnt weer wat gezeik te zijn geweest over het doorverkooppercentage voor Heerenveen. Het type gezeik dat eerder ook al voorkwam rond de transfers van Huntelaar naar Ajax en Alves naar AZ.

En met al die vertegenwoordigers van Sulejmani natuurlijk. Zoals Jöhnk al aangeeft, zo'n zaakwaarnemer brengt dat niet voor niets naar buiten.
Maar moet je daar aan toegeven of toch je eigen koers blijven varen en dan maar geen Sulejmani ...
Blij met de punten ...

goodfella

Bericht door goodfella » ma mei 12, 2008 2:18 pm

Voetske schreef:
Thomas schreef:Er schijnt weer wat gezeik te zijn geweest over het doorverkooppercentage voor Heerenveen. Het type gezeik dat eerder ook al voorkwam rond de transfers van Huntelaar naar Ajax en Alves naar AZ.

Maar moet je daar aan toegeven of toch je eigen koers blijven varen en dan maar geen Sulejmani ...
De transfer van Huntelaar heeft Ajax geen windeieren gelegd. Net als bij Suarez. Dan maar wat water bij de wijn doen denk ik.

generaal

Bericht door generaal » ma mei 12, 2008 4:25 pm

Demosthenes schreef:
generaal schreef:
Rishi schreef:Voor iemand die denkt miljonair te worden lees je slecht. Wie zegt dat KJH geen PSV-product is?
Dat is de opvatting van veel Ajacieden. Ik ben het overigens met ze eens. Spelers als Andy v/d Meyde, Huntelaar en De Jong zijn gewoon streekjongens die bij de lokale profclub zijn ontdekt.
Je bedoelt spelers als Affelay en Aissati? :ajaxsmiley.gif:

Op het moment dat ze bij Ajax of psv komen, hebben ze elders gespeeld! Je begint niet bij zo'n club, anders zou Ajax een F1 t/m F104 hebben of nog meer. Ben je zo strikt in de leer (in dit geval kan dat praktisch niet) dat je alleen van een eigen opleidingsprodukt kunt spreken als iemand nooit elders heeft gevoetbald, dan is het aantal eigen talenten 0.

Een speler als Siem de Jong speelt nu al drie jaar voor Ajax en is nog een talent (A-junior!) en door die drie jaar ook een exponent van de jeugdopleiding van Ajax. Op het moment dat hij een vaste plek in Ajax 1 heeft, zal hij er vijf jaar spelen????

Is Dylon Claassen een exponent van de Ajaxopleiding? Ajax betaalt Cape Town!
Heitinga, Aissati en Afellay kwamen van de amateurs. Dat vind ik toch een wezenlijk verschil. Van Aanholt, Huntelaar, De Jong en Van der Meyde kwamen van andere BVO's.

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » ma mei 12, 2008 4:26 pm

goodfella schreef:
Voetske schreef:

De transfer van Huntelaar heeft Ajax geen windeieren gelegd. Net als bij Suarez. Dan maar wat water bij de wijn doen denk ik.
Mwah.. hoeveel kampioenschappen en Europees succes hebben we met Huntelaar gehad?

Jesse

Bericht door Jesse » ma mei 12, 2008 4:27 pm

Heeft dat aan Huntelaar gelegen?
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

generaal

Bericht door generaal » ma mei 12, 2008 4:30 pm

Jesse schreef:Heeft dat aan Huntelaar gelegen?
Het is wel een speler waar je je halve team op moet afstemmen. Zlatan scoorde nog niet de helft van het aantal goals van Huntelaar, maar hij maakte wel elke keer de belangrijke doelpunten. Huntelaar is een kleine jongen in topwedstrijden; daarom vind ik hem ook minder goed dan de echte topspitsen zoals Ibrahimovic, Ruud en Drogba.

Lionel

Bericht door Lionel » ma mei 12, 2008 4:34 pm

Deels waar. Als Ajax gewoon betere spelers zou hebben zou KJH nog beter uit de verf komen.
IK GELOOF!!!!!!

goodfella

Bericht door goodfella » ma mei 12, 2008 5:31 pm

GangstaRiB schreef: Mwah.. hoeveel kampioenschappen en Europees succes hebben we met Huntelaar gehad?
Thuis tegen Internazionale scoorde hij en in Kopenhagen bezorgde hij Ajax de winst. Dat Ajax het vervolgens in de thuiswedstrijd liet liggen is niet zijn pakkie an. Bovendien gaat Huntelaar genoeg poen opleveren en in dat opzicht is die 9 miljoen een veilige investering geweest.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » ma mei 12, 2008 10:46 pm

Jöhnk schreef:Nee joh, Ajax heeft zijn handtekening al. Pas daarna zijn de onderhandelingen met Heerenveen gestart. Zo gaat dat tegenwoordig.
Precies. Ik ga me pas zorgen maken als hij donderdag nog niet gepresenteerd is. Dan is er iets loos.

Lionel

Bericht door Lionel » ma mei 12, 2008 10:47 pm

Wat is er donderdag?
IK GELOOF!!!!!!

goodfella

Bericht door goodfella » di mei 13, 2008 8:06 am

Thomas schreef:
Jöhnk schreef:Nee joh, Ajax heeft zijn handtekening al. Pas daarna zijn de onderhandelingen met Heerenveen gestart. Zo gaat dat tegenwoordig.
Precies. Ik ga me pas zorgen maken als hij donderdag nog niet gepresenteerd is. Dan is er iets loos.
Sulejmani en Ajax schijnen eruit te zijn. Waarschijnlijk dat Heerenveen nog even tegen strubbelt. Ik denk dat het nog paar dagen kan duren.

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » di mei 13, 2008 8:18 am

Denk het ook. Destijds bij Huntelaar duurde het ook weken.

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » di mei 13, 2008 9:18 am

Rooie

Bericht door Rooie » di mei 13, 2008 9:50 am

Het is wel een artikel van 10 mei, dus alweer vrij gedateerd in het geruchtengeweld van de laatste tijd!

jabu

Bericht door jabu » di mei 13, 2008 10:21 pm

Volgens srbijasport is het rond en is hij de eerste Serviër die het shirt van de viervoudig Europeeskampioen aandoet. Hij is pas sinds kort profvoetballer, wist dat de dag zou komen dat hij naar een grotere club dan Heerenveen zou gaan, maar had niet verwacht dat dit al zo snel zou zijn.
Hij krijgt waarschijnlijk Cruijff zijn shirtnummer 14.
De onderhandelingen zitten in de afrondende fase. Dan zegt hij dat Ajax de grootste club van Nederland is, altijd de grootste favoriet voor de titel en een goede springplank voor jonge voetballers zoals Ryan Babel naar Liverpool.
Na Ajax wil hij naar Engeland toe. Die competitie bevalt hem.
Met Heerenveen hebben ze zich bijna geplaatst voor UEFA-cup voetbal.
Hij heeft nu een blessure aan zijn knie, daardoor heeft Dukic hem niet opgeroepen voor een vriendschappelijke wedstrijd met het nationale team. Tijdens de kwalificatieperiode voor Zuid-Afrika 2010 zal hij er wel weer bij zijn.
Hij is erg blij met de erkenning van zijn talent van Hollandse legenden als Van Basten en Cruijff.

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » di mei 13, 2008 10:38 pm

Top, Jabu. :applaus.gif:

Gesloten