Spanje

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

D_skilled

Bericht door D_skilled » ma mei 12, 2008 12:28 am

Maar laten we de allure van Villareal mbt Zuid-Amerikaanse rechtsstreeks uit Zuid-Amerika die van waarde zijn geweest voor Villareal weer niet overdrijven. Ze hebben Sebastian Viera, Diego Godin, Gonzalo Rodriquez in de eerste selectie rondlopen uit Zuid-Amerika die nog vrij jong zijn. Daarbij hebben ze de afgelope periodes Vidangossy aangetrokken, een jonge Chileen die nauwelijks speelde bij Ameria en inmiddels in Chili weer voetbald. Martin Caceres hebben ze (nog) niet van kunnen genieten, omdat hij op huurbasis speelt bij Recreativo, en het ziet er ook naar uit dat hij Villareal verlaat na alle interesse van topclubs. Marco Ruben is verhuurd aan Recreativo, moet ook nog blijken of het een goede aankoop is, bij River is hij niet tot wasdom gekomen. Ze hebben vooral een goede scoutingsapparaat en een netwerk in Zuid-Amerika lopen, waardoor ze de talenten wel redelijk eenvoudig weten binnen te binnenhalen. Een Vidangossy, of Caceres waren gewoon te ontdekken op het Zuid-Amerikaans kampioensschap U20.
Laatst gewijzigd door D_skilled op ma mei 12, 2008 12:56 am, 2 keer totaal gewijzigd.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » ma mei 12, 2008 12:33 am

Je vergeet de aankoop van Matías Fernández, Battaglia, Fuentes, Marcos Senna, Belletti, Zuid-Amerikaanse spelers als Peña, Riquelme, Forlán en Sorín die via een andere Europese club kwamen en een degelijke selectiespeler als Franco.

Lionel

Bericht door Lionel » ma mei 12, 2008 12:37 am

Hahahaa ik dacht al, waar is Riquelme
IK GELOOF!!!!!!

D_skilled

Bericht door D_skilled » ma mei 12, 2008 12:44 am

Thomas schreef:Je vergeet de aankoop van Matías Fernández, Battaglia, Fuentes, Marcos Senna, Belletti, Zuid-Amerikaanse spelers als Peña, Riquelme, Forlán en Sorín die via een andere Europese club kwamen en een degelijke selectiespeler als Franco.
Ik heb naar de recente aankopen gekeken uit Zuid-Amerika. Battaglia heeft het niet kunnen maken bij Villareal. Ik had gelezen dat Villareal af wil van Matías Fernández, maar hij niet van Villareal. Riquelme kwam van Barca. Forlán van Manchester United. Peña van Real Vallodid. Sorín van PSG. Maar Marcos Senna, Belletti, Fuentes, Battaglia en Fernandez daarentegen wel allemaal rechtsstreeks uit Zuid-Amerika. Zitten gewoon een aantal Zuid-Amerikanen bij die Villareal gewoon uit andere Europese competities heeft gekocht.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » ma mei 12, 2008 12:48 am

Waarom herhaal je de spelers waarvan ik al zei dat ze via een andere Europese club kwamen? Ik heb ze erbij gezet omdat ze weldegelijk veel toevoegen aan de allure van Villarreal in Zuid-Amerika.

Battaglia heeft het inderdaad vanwege persoonlijke problemen niet gered bij Villarreal, maar was puur voetbaltechnisch gezien een uitstekende aankoop.

D_skilled

Bericht door D_skilled » ma mei 12, 2008 12:54 am

Thomas schreef:Waarom herhaal je de spelers waarvan ik al zei dat ze via een andere Europese club kwamen? Ik heb ze erbij gezet omdat ze weldegelijk veel toevoegen aan de allure van Villarreal in Zuid-Amerika.
Ja, sorry. Ik zag dat er iets niet klopte in de bovenste zin van m'n stuk, heb het even veranderd. Wou niet die kant op, maar meer met de spelers die Villareal uit Zuid-Amerika heeft gehaald en hun waarde hebben betekent voor Villareal.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » ma mei 12, 2008 12:58 am

Het is in ieder geval een hele rits goede Zuid-Amerikaanse versterkingen in een tijdspan van een jaar of vijf. En dat doet recht aan de goede naam van Villarreal in Zuid-Amerika. Een club als PSV kan er, kijkend naar de afgelopen vijf jaar, bij lange na niet aan tippen. Over Ajax hoeven we het natuurlijk al helemaal niet te hebben.

Lionel

Bericht door Lionel » ma mei 12, 2008 12:59 am

MAURO ROSALES!
IK GELOOF!!!!!!

D_skilled

Bericht door D_skilled » ma mei 12, 2008 1:03 am

Rishi schreef:MAURO ROSALES!
Mauro maakte een goede indruk op het Olympische spelen. Dat was ook de reden dat Ajax hem heeft gekocht.

Lionel

Bericht door Lionel » ma mei 12, 2008 1:10 am

Weet ik ook wel. Maar wat was hij goed altijd tegen Feyenoord :headbang.gif:
IK GELOOF!!!!!!

Real Ajax

Bericht door Real Ajax » ma mei 12, 2008 10:34 am

Afbeelding

:biggrin.gif: :biggrin.gif: :biggrin.gif:

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » ma mei 12, 2008 10:54 am

Rishi schreef:Weet ik ook wel. Maar wat was hij goed altijd tegen Feyenoord :headbang.gif:
Boukhari ook.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » ma mei 12, 2008 11:21 am

Real Ajax schreef:Afbeelding

Is het leuk bedoeld en een matige grap (die ik niet begrijp) of is het negatief bedoeld en gewoon totaal respectloos van die kut Catalanen?

Lionel

Bericht door Lionel » ma mei 12, 2008 11:23 am

TERINGLEIJERS!
IK GELOOF!!!!!!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » ma mei 12, 2008 11:34 am

Thomas schreef:
Real Ajax schreef:Afbeelding

Is het leuk bedoeld en een matige grap (die ik niet begrijp) of is het negatief bedoeld en gewoon totaal respectloos van die kut Catalanen?
Ik denk een combinatie. Een respectloze, slechte grap.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » ma mei 12, 2008 11:44 am

Wat een losers. Men herinnert zich zeker niet meer wat voor teringzooi het bij Barcelona was voor de komst van Rijkaard en Laporta. Toen zat er geen landstitel of Champions League in hoor. Ik heb die club toen jaar in jaar uit moeten zien ploeteren met al die 'geweldige' Catalanen als Sergi, Gerard, Dani, Gabri, Fernando Navarro, Roger, Òscar García Arnau en buitenlanders als Reiziger, Dutruel, Christanval, Coco en Rochemback.

Je zou voor die mensen de club even een langzame dood toewensen. :1evil.gif:

999

Bericht door 999 » ma mei 12, 2008 12:02 pm

Jöhnk schreef:
Rishi schreef:Weet ik ook wel. Maar wat was hij goed altijd tegen Feyenoord :headbang.gif:
Boukhari ook.
Wamberto ook ...
Blij met de punten ...

Lionel

Bericht door Lionel » ma mei 12, 2008 12:04 pm

Thomas schreef:Wat een losers. Men herinnert zich zeker niet meer wat voor teringzooi het bij Barcelona was voor de komst van Rijkaard en Laporta. Toen zat er geen landstitel of Champions League in hoor. Ik heb die club toen jaar in jaar uit moeten zien ploeteren met al die 'geweldige' Catalanen als Sergi, Gerard, Dani, Gabri, Fernando Navarro, Roger, Òscar García Arnau en buitenlanders als Reiziger, Dutruel, Christanval, Coco en Rochemback.

Ik hoop echt dat ze volgend jaar de CL niet halen en lekker 8e worden ofzo. Ajax moet ze maar ff loten in de voorronde CL en lekker PAK SLAAG geven :hypocrite.gif:
IK GELOOF!!!!!!

999

Bericht door 999 » ma mei 12, 2008 12:05 pm

Thomas schreef:Wat een losers. Men herinnert zich zeker niet meer wat voor teringzooi het bij Barcelona was voor de komst van Rijkaard en Laporta. Toen zat er geen landstitel of Champions League in hoor. Ik heb die club toen jaar in jaar uit moeten zien ploeteren met al die 'geweldige' Catalanen als Sergi, Gerard, Dani, Gabri, Fernando Navarro, Roger, Òscar García Arnau en buitenlanders als Reiziger, Dutruel, Christanval, Coco en Rochemback.

Eigenlijk andersom ...
Blij met de punten ...

goodfella

Bericht door goodfella » ma mei 12, 2008 2:13 pm

Real Ajax schreef: Vreemd genoeg doet dit Real Madrid me meer dan die Galacticos. Eerlijk is eerlijk, ze spelen vaak gedrochten van wedstrijden, dan opeens weer briljant en het mooiste: prachtige comebacks waar je compleet van uit je dak gaat.
Dat vind ik niet zo vreemd aangezien jij een voorkeur voor Real Madrid hebt. Zelf vond ik in die CL wedstrijden het voetbal van Real niet om aan te zien. Thuis tegen Werder en Olympiakos (met een man meer notabene!) kwamen ze zelfs goed weg. Tegen AS Roma was men kansloos.

Real Ajax

Bericht door Real Ajax » ma mei 12, 2008 3:56 pm

Thomas schreef: Is het leuk bedoeld en een matige grap (die ik niet begrijp) of is het negatief bedoeld en gewoon totaal respectloos van die kut Catalanen?
Mmm, in tegenstelling tot Ajacieden weten ze daar blijkbaar wel dat Rijkaard van een sigaretje houdt, als speler ook al hoor. Is dus liefdevol bedoeld. :aai.gif:

goodfella schreef:Dat vind ik niet zo vreemd aangezien jij een voorkeur voor Real Madrid hebt. Zelf vond ik in die CL wedstrijden het voetbal van Real niet om aan te zien. Thuis tegen Werder en Olympiakos (met een man meer notabene!) kwamen ze zelfs goed weg. Tegen AS Roma was men kansloos.
De Galacticos waren ook Real Madrid. Jij bedoelt waarschijnlijk Dream Team 2 of Los 4 Fantasticos. :biggrin.gif:
CL was inderdaad niks, al hadden ze in Rome makkelijk kunnen winnen. Maar goed tegen Man U was het toch niks geworden.

999

Bericht door 999 » di mei 13, 2008 7:45 am

SPANDOEKEN VOOR VERTREKKENDE RIJKAARD

BARCELONA, dinsdag

„Frank, bedankt voor alles.” De 39.000 socio’s van FC Barcelona die de moeite hadden genomen de laatste gang naar het Camp Nou te maken, toonden vlak voor het einde van het laatste thuisduel tegen Mallorca hun erkentelijkheid voor de vertrekkende Hollandse coach. „You’ll never smoke alone”, voegden enkele fans er humoristisch aan toe. Het waren een paar van de weinige positieve elementen van een dramatisch verlopen seizoen.

Voorzitter Joan Laporta en diverse spelers zoals Samuel Eto’o kregen de toorn van de aanhang over zich heen. Barça sloot in stijl van het seizoen af. De ploeg van Rijkaard kwam op 2-0 via Thierry Henry en Samuel Eto’o, maar binnen twee minuten wisten Borja en Webó te profiteren van twee fouten in de Catalaanse defensie (2-2). In de laatste minuut maakte topscorer Dani Güiza het drama compleet (2-3)
De T.
Blij met de punten ...

Real Ajax

Bericht door Real Ajax » di mei 13, 2008 8:09 am

Zelfs De Telegraaf snapt het. :smartass.gif:

Bij die 2-3 leek Rijkaard trouwens te balen als nooit te voren.

Lionel

Bericht door Lionel » di mei 13, 2008 8:21 am

Tuurlijk, alsof iedereen vergeet wat hij heeft gepresteerd... Sneu! en tegelijk ook triest van de spelers.
IK GELOOF!!!!!!

wimpey

Bericht door wimpey » di mei 13, 2008 8:30 am

Mr. Ajax schreef:Natuurlijk lees je dat. Ik lees hieruit dat Ten Cate die spelers dus onder controle hield.
Het moet toch niet gekker worden, Mr. Ajax. Moet Rijkaard soms als oppasser fungeren en in de smiezen houden wat Ronnie en Sammie doen zodra ze hun bolides voorbij de poorten van Camp Nou hebben gemanouvreerd?! Is Rijkaard verantwoordelijk voor hetgeen die jongens in privé-tijd doen? Was Van Gaal verantwoordelijk voor het rijgedrag van Kluivert? Moesten we Van Gaal aanspreken op het feit dat Patje met zijn vriendenclub die Marielle Boon uit elkaar trok? Of dat Dani z'n snufferd niet uit de Prince Charles kon houden? Nee toch, hoop ik!

Plaats reactie