Onbetrouwbaar transfernieuws 2007/2008 (deel II)
Moderator: mods
Zo is het... Vlg. weekend neem ik zoonlief maar eens mee naar z'n eerste voetbalpot. HJK Helsinki, is om de hoek. Komt bijna geen kip op af, dus angst voor z'n zekerheid hoef ik ook niet te hebben. En wellicht loopt er een leuke speler op het veld rond daar.Peter schreef:Je hebt even oog voor een ander talent. Kan ik me indenken dus.
Utrecht zal hem willen huren voor psv en Aissati een oplossing; Ajax zal hem willen kopen en of dat handig is??? Siem de Jong, Jeffrey Sarpong hebben we al in huis.Mr. Ajax schreef:Ik lees op VI dat FC Utrecht Aissati wilt halen. We zouden dat ook moeten doen, als je het mij vraagt.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
- Cluijffert
-
- AT Toto winner 15/16
Toen speelde hij ook niet. Natuurlijk is Aissati niet zo geweldig als hier algemeen wordt aangenomen. Het is een groot talent, waarvan je maar moet afwachten of hij doorbreekt. 4 achtereenvolgende trainers bij PSV vonden hem in ieder geval niet goed genoeg om heel veel te spelen voor PSV. Maar goed, hij is nog jong en kan nog de nodige stappen zettenThomas schreef:Het ging erom dat men wil kunnen bepalen of Aissati een goede voetballer is of niet. Dat is prima mogelijk met wat wedstrijden van een paar maanden geleden.
I think I lost my fucking headache
- Daily Blind
Klop Lucas. Aissati beschikt wel degelijk over talent, maar het is wel heel vreemd dat niemand het echt met hem aandurft. Natuurlijk heeft het ook te maken met de concurrentie en bij PSV is troetelkind Affelay onomstreden. Bij Twente speelde hij redelijk, metname het opeisen van de bal op het middenveld en het snel aansluiten bij de spitsen is hij heel erg sterk. Maar hij moet ook nog veel leren als het aankomt op het snel keuzes maken en zijn kleine postuur goed te gebruiken in de duels. Toch zou het voor AJAX denk ik een goede aankoop zijn, want wij hebben behoefte aan een speler die de bal in de voeten vraagt inplaats van de bal overhem heen verwacht.LucaS schreef:Toen speelde hij ook niet. Natuurlijk is Aissati niet zo geweldig als hier algemeen wordt aangenomen. Het is een groot talent, waarvan je maar moet afwachten of hij doorbreekt. 4 achtereenvolgende trainers bij PSV vonden hem in ieder geval niet goed genoeg om heel veel te spelen voor PSV. Maar goed, hij is nog jong en kan nog de nodige stappen zettenThomas schreef:Het ging erom dat men wil kunnen bepalen of Aissati een goede voetballer is of niet. Dat is prima mogelijk met wat wedstrijden van een paar maanden geleden.
Omdat je met Aissati niet voor instant rendement kiest. Hij is een schakel in combinatievoetbal. Daar passen veel trainers (Koeman, Vergoossen) voor. Maar laat ik nou net iets meer waarde hechten aan de mening van Rutten en Hiddink (en, vooruit: De Haan).Zlatan Son of God schreef:Klop Lucas. Aissati beschikt wel degelijk over talent, maar het is wel heel vreemd dat niemand het echt met hem aandurft.
Aissati opstellen in een elftal als dit Ajax heeft ook geen zin. Hij moet met andere spelers kunnen combineren. Daarom speelde hij bij Twente zo goed.
Ik vond hem vorig jaar bij Twente duidelijk de beste speler. Terwijl daar aardige voetballers rondlopen.
Volgens Borst heeft Keizer Douglas eerder laten lopen. Ronald De Boer schijnt vanuit Qatar Douglas getipt te hebben aan Rob Cohen, die heeft Keizer drie keer gebeld maar Keizer deed niets, maar dan ook helemaal niets. En nu zijn ze opeens wel erg geïnteresseerd. Als dat waar is is Keizer weer lekker laks hoor, ik heb niet echt het gevoel dat hij op zijn plek zit daar in de scouting, is toch al een van de zovelen misstappen die deze man gemaakt heeft wat scouting betreft?
Tja, Keizer zal niet overal zijn, er zijn meer scouts en v.d. Zee moet deze Braziliaan toch kennen na zijn psv-tijd inclusief netwerk. Vorig seizoen is Borst met zijn anti-Piet keizerbeleid begonnen. Waarom? Hij had die naam nooit genoemd, Wim Jansen klaagt over het feit dat hij altijd de zwarte Piet toegschoven krijgt, terwijl Piet Keizer hetzelfde werk doet en niet zo wordt behandeld. De week erna begint Borst over Keizer.Daniel_vT schreef:Volgens Borst heeft Keizer Douglas eerder laten lopen. Ronald De Boer schijnt vanuit Qatar Douglas getipt te hebben aan Rob Cohen, die heeft Keizer drie keer gebeld maar Keizer deed niets, maar dan ook helemaal niets. En nu zijn ze opeens wel erg geïnteresseerd. Als dat waar is is Keizer weer lekker laks hoor, ik heb niet echt het gevoel dat hij op zijn plek zit daar in de scouting, is toch al een van de zovelen misstappen die deze man gemaakt heeft wat scouting betreft?
Op vi.nl even gekeken hoeveel wedstrijden onze vriend Douglas heeft gespeeld.
2006 Joinville 1 0
2007 Joinville 1 0
2007/08 FC Twente 12 1 Eredivisie
Totalen: 14 1
Hoe had hij hem kunnen bekijken (uitgaande van de juistheid van de getallen) In 2006 één wedstrijd, in 2007 één wedstrijd! Ik weet dat Douglas overal werd aangeboden, zo zal Ajax per dat wel tien spelers aangeboden krijgen, stel dat ze allemaal mogen komen!
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
-
Maar in het geval van Douglas is het niet een 1 of andere vage zaakwaarnemer die Ajax tipt. Dit was Ronald de Boer...Demosthenes schreef:Tja, Keizer zal niet overal zijn, er zijn meer scouts en v.d. Zee moet deze Braziliaan toch kennen na zijn psv-tijd inclusief netwerk. Vorig seizoen is Borst met zijn anti-Piet keizerbeleid begonnen. Waarom? Hij had die naam nooit genoemd, Wim Jansen klaagt over het feit dat hij altijd de zwarte Piet toegschoven krijgt, terwijl Piet Keizer hetzelfde werk doet en niet zo wordt behandeld. De week erna begint Borst over Keizer.Daniel_vT schreef:Volgens Borst heeft Keizer Douglas eerder laten lopen. Ronald De Boer schijnt vanuit Qatar Douglas getipt te hebben aan Rob Cohen, die heeft Keizer drie keer gebeld maar Keizer deed niets, maar dan ook helemaal niets. En nu zijn ze opeens wel erg geïnteresseerd. Als dat waar is is Keizer weer lekker laks hoor, ik heb niet echt het gevoel dat hij op zijn plek zit daar in de scouting, is toch al een van de zovelen misstappen die deze man gemaakt heeft wat scouting betreft?
Op vi.nl even gekeken hoeveel wedstrijden onze vriend Douglas heeft gespeeld.
2006 Joinville 1 0
2007 Joinville 1 0
2007/08 FC Twente 12 1 Eredivisie
Totalen: 14 1
Hoe had hij hem kunnen bekijken (uitgaande van de juistheid van de getallen) In 2006 één wedstrijd, in 2007 één wedstrijd! Ik weet dat Douglas overal werd aangeboden, zo zal Ajax per dat wel tien spelers aangeboden krijgen, stel dat ze allemaal mogen komen!
En trouwens, Keizer wordt alom geroemd om zijn voetbalkennis, maar ik krijg een soort Cruijff-visioen bij hem. Geen verantwoordelijkheid en hij mag blijkbaar wel zijn veto over een speler uitspreken.
RegiosportaktueelAjax ziet in Delpierre opvolger van Heitinga
12-5-2008
AMSTERDAM - Ajax overweegt om de 27-jarige Matthieu Delpierre over te nemen. Hij moet de vertrekkende Johnny Heitinga doen laten vergeten in Amsterdam. De Franse verdediger heeft nog een contract tot 2012 en VFB Stuttgart is niet van plan hem te laten gaan voor een klein bedrag.
De Duitse krant Die Welt schrijft dat Ajax tien miljoen euro over heeft om Delpierre naar de Arena te lokken. De zaakwaarnemer van Delpierre ziet het wel zitten. 'Matthieu heeft ambitie en wil Champions League spelen. Op dit moment liggen die kansen hoger bij Ajax', laat hij optekenen. De ex-speler van OSC Lille zegt dat hij zich eerst wil richten op VFB Stuttgart.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
-
Nog nooit van die jongen gehoord. 10 miljoen is wel weer een bak geld...Bertje schreef:RegiosportaktueelAjax ziet in Delpierre opvolger van Heitinga
12-5-2008
AMSTERDAM - Ajax overweegt om de 27-jarige Matthieu Delpierre over te nemen. Hij moet de vertrekkende Johnny Heitinga doen laten vergeten in Amsterdam. De Franse verdediger heeft nog een contract tot 2012 en VFB Stuttgart is niet van plan hem te laten gaan voor een klein bedrag.
De Duitse krant Die Welt schrijft dat Ajax tien miljoen euro over heeft om Delpierre naar de Arena te lokken. De zaakwaarnemer van Delpierre ziet het wel zitten. 'Matthieu heeft ambitie en wil Champions League spelen. Op dit moment liggen die kansen hoger bij Ajax', laat hij optekenen. De ex-speler van OSC Lille zegt dat hij zich eerst wil richten op VFB Stuttgart.