Engeland en Schotland
Moderator: mods
- Cluijffert
-
- AT Toto winner 15/16
Bij Middlesbrough is er per definitie geen succes.
Het gaat me erom dat hij best wat kan. Hij is snel, kan slim bewegen, kan een balletje goed aannemen en kan koppen en trappen. Dat is op papier al meer dan onze spits kan. Alleen neemt Alves totaal niet deel aan het spel. Hij laat zijn ploeggenoten aanmodderen om uit het zogenaamde niets te scoren. Sommige coaches spelen graag zo en dan is Alves een prima kracht.
Het gaat me erom dat hij best wat kan. Hij is snel, kan slim bewegen, kan een balletje goed aannemen en kan koppen en trappen. Dat is op papier al meer dan onze spits kan. Alleen neemt Alves totaal niet deel aan het spel. Hij laat zijn ploeggenoten aanmodderen om uit het zogenaamde niets te scoren. Sommige coaches spelen graag zo en dan is Alves een prima kracht.
30 Miljoen is gewoon een absurd bedrag. Dat moet Ajax grijpen voor Sneijder, dat moet PSV grijpen voor Gomes, dat moet Porto grijpen voor Lucho Gonzalez, dat moet Tottenham grijpen voor Carrick, dat moet HSV grijpen voor Van der Vaart, etc. Wat die clubs vervolgens met dat geld doen is hun zaak, maar dat er met 30 miljoen heel veel te doen valt lijkt me duidelijk.
Heb je gelijk in. Maar je moet als club niet kijken alleen naar het geld. Dat is een korte-termijn gedachte. Wie haal je ervoor in de plaats, ga je er niet teveel op achteruit, wat heeft het voor effect bij de supporters, halen we de CL wel of niet?
Dat hoort ook mee te wegen in de verkoop. Zou jij, als je weet dat Ajax Luque zou halen en Perez in de winterstop, de CL niet haalt en het kampioenschap ook niet, Sneijder opnieuw verkopen?
Ik weet dat het heel moeilijk te antwoorden is maar het zijn wel dingen waar je rekening mee moet houden. Je meot niet simpel aan het geld denken
Dat hoort ook mee te wegen in de verkoop. Zou jij, als je weet dat Ajax Luque zou halen en Perez in de winterstop, de CL niet haalt en het kampioenschap ook niet, Sneijder opnieuw verkopen?
Ik weet dat het heel moeilijk te antwoorden is maar het zijn wel dingen waar je rekening mee moet houden. Je meot niet simpel aan het geld denken
IK GELOOF!!!!!!
Juist niet. Een speler houden ondanks een megabod is juist een korte termijn-gedachte. Sneijder houden terwijl hij zelf weg wil, je hem nog maar een jaartje langer kan houden en hem de zomer daarop voor 10 miljoen minder verkoopt, dat is korte termijn-denken.Rishi schreef:Heb je gelijk in. Maar je moet als club niet kijken alleen naar het geld. Dat is een korte-termijn gedachte. Wie haal je ervoor in de plaats, ga je er niet teveel op achteruit, wat heeft het voor effect bij de supporters, halen we de CL wel of niet?
Dat is geen eerlijke keuze, aangezien het transferbeleid van Ajax onnodig dramatisch was. Als ik de beslissing zou mogen nemen om Sneijder voor 27 miljoen te verkopen of niet, zou ik ook de beslissing mogen maken over de spelers die ik voor dat geld zou hebben gehaald. En ik zou Luque en Perez niet hebben gehaald.Rishi schreef:Dat hoort ook mee te wegen in de verkoop. Zou jij, als je weet dat Ajax Luque zou halen en Perez in de winterstop, de CL niet haalt en het kampioenschap ook niet, Sneijder opnieuw verkopen?
Ik vind het juist kortetermijn-politiek om hem te verkopen zonder een gedachte....ohhhh er komt geld. Verkopen die handel.
En het is inderdaad niet eerlijk wat ik vraag maar het is wel de realiteit bij Ajax. Maar diezelfde mensen die Sneijder verkocht hebben een paar dagen voor de CL mochten ook nu weer de keuze maken
En het is inderdaad niet eerlijk wat ik vraag maar het is wel de realiteit bij Ajax. Maar diezelfde mensen die Sneijder verkocht hebben een paar dagen voor de CL mochten ook nu weer de keuze maken
IK GELOOF!!!!!!