Dennis Rommedahl
Moderator: mods
Even in de juiste topic geplaatst.sander schreef:laatste transfer nieuws: Rommedahl naar Feyenoord voor +/- 2 miljoen euro. hij wordt hoogstwaarschijnlijk na de play-offs gepresenteerd bij Feyenoord ivm mogelijke provocaties van de ajax-supporters tijdens zijn laatste twee duels bij ajax. bron: Micheal van der Palen ( voetbal-makelaar van Rommedahl)
Daarop volgend zei iemand op AS: volgens mij is het ook echt waar, want ik werk doordeweeks bij het Hilton in Rotterdam en daar kwam ik Micheal van der Palen tegen met een delegatie van Feyenoord en het gesprek heeft zeker twee uur geduurd.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Ach, als reserve is hij niet verkeerd, maar hij heeft natuurlijk veel te vaak in de basis gestaan. Ook door het falen van Kennedy. Maar voor volgend jaar is er wel een betere reserve te bedenken. Martina moet eens speelminuten krijgen om te zien of hoij kan doorgroeien. Leonardo ben ik persoonlijk ook nog steeds fan van, hoewel het tijd wordt dat hij weer eens gaat presteren
I think I lost my fucking headache
Hier ben ik het mee eens. Ik vind Rommedahl een nuttige speler als back-up bij blessures enzo. Af en toe een wedstrijdje ofzo. Niet als basiskracht. Daarbij dacht ik dat het voor de variatie ook wel goed zou kunnen zijn. De technicus Kennedy die zijn tegenstander kapot speelt en Rommedahl die het laatste kwartier mag invallen ofzo....LucaS schreef:Ach, als reserve is hij niet verkeerd, maar hij heeft natuurlijk veel te vaak in de basis gestaan. Ook door het falen van Kennedy. Maar voor volgend jaar is er wel een betere reserve te bedenken. Martina moet eens speelminuten krijgen om te zien of hoij kan doorgroeien.
IK GELOOF!!!!!!
Mee eens, maar naar mijn mening is het een betere reserve dan bijvoorbeeld Kennedy of Leonardo, omdat zijn snelheid in bepaalde wedstrijden van pas kan komen. Leonardo en Backir zijn niet echt spelers die je inbrengt om iets te forceren of de wedstrijd op slot te gooien.Voetske schreef:Mwah, heeft er natuurlijk IETS mee te maken.Maar persoonlijk vind ik zijn spel, zijn manier van spelen, zijn kwaliteit nou niet om naar huis te schrijven.
Hij speelde maar 1 wedstrijd behoorlijk, en dat was tegen Groningen uit vorrig jaar.Weer? Ik heb hem bij Ajax nog niet zien presteren
Pompiedom
Voetske heeft het in die quote over Leonardo, niet over Rommedahl.Maurice schreef:Mee eens, maar naar mijn mening is het een betere reserve dan bijvoorbeeld Kennedy of Leonardo, omdat zijn snelheid in bepaalde wedstrijden van pas kan komen. Leonardo en Backir zijn niet echt spelers die je inbrengt om iets te forceren of de wedstrijd op slot te gooien.Voetske schreef:Mwah, heeft er natuurlijk IETS mee te maken.Maar persoonlijk vind ik zijn spel, zijn manier van spelen, zijn kwaliteit nou niet om naar huis te schrijven.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09
Hier kun je het aantal assists vinden.Peter schreef:Luilak.![]()
2007/08 Ajax 30 2 Eredivisie
Aantal assists weet ik zo niet, maar dit vind ik toch wel bedroevend, hoor.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Luque heeft véél minder gespeeld, en heeft 3 assists. Leo speelde zelden en heeft er ook 1. Kennedy heeft er 4, en Urzaiz geen natuurlijk. Dat Rommedahl er nauwelijks meer heeft dan Kennedy en Luque zet toch aan het denken.Maurice schreef:Het is nog altijd meer dan Leonardo, Luque, Backircoglu en Urzaiz!!5 assists dus, evenveel als een zelden spelende Stefan Nijland, of een Lindgren en een Silva in één seizoenshelft Groningen.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09