Betrouwbaar transfernieuws 2007/2008
Moderator: mods
Dat snap ik, ik doel echter meer op het gebrek aan duelkracht waar we toen mee kampten. Daarna sloeg het om met Stam, Davids en Gabri.Bertje schreef:Drie jaar terug zat er helemaal niet zo veel voetbal in het elftal, hoor. We hadden destijds vooral een voorhoede waarmee je totaal geen potten kunt breken.
Face your fears and live your dreams, No Fear
Met zo'n voorhoede moet je ook in Europa tot aardig wat in staat zijn. Gabri blijft, en Lindgren staat ook wel zijn mannetje.
Je kan straks beschikken over middenvelders als Gabri, Lindgren, De Jong, Aissati, Sarpong, De Zeeuw, v.d. Heijden. Aanvallers als Suarez, Huntelaar, Sueljmani, Cvitanich, Martina. Nu alleen de verdediging en we zijn aardig op weg!
Je kan straks beschikken over middenvelders als Gabri, Lindgren, De Jong, Aissati, Sarpong, De Zeeuw, v.d. Heijden. Aanvallers als Suarez, Huntelaar, Sueljmani, Cvitanich, Martina. Nu alleen de verdediging en we zijn aardig op weg!
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Waarom Pieters? Houdt zich staande bij FCU, daarmee is ook alles gezegd. Of wilde je meer twijfelachtige spelers/middelmaat toevoegen aan het overschot daaraan bij Ajax?De Dominee schreef:Douglas, Pieters erbij...
![]()
![]()
Een Ryan Donk is puur qua talent een klasse of twee beter en straalt meer Ajax uit...
AFCA!
Nee, stond bij hem in de T-Mobile winkel in Alkmaar. Daar werkt mijn broer en hij komt daar zeer regelmatig over de vloer. Mijn broer vroeg hem ernaar en hij reageerde dat hij inderdaad op de hoogte was van gesprekken tussen Donk en Ajax.
Meer weet ik ook niet, maar vond het wel het vermelden waard.
Meer weet ik ook niet, maar vond het wel het vermelden waard.
Face your fears and live your dreams, No Fear
Laat die Marcelo dan maar bij Santos blijven. Aub geen spelers van het niveau Naldo in onze defensie. Is net als Heitinga een verdediger die offensief beter is dan defensief.D_skilled schreef: Dan kan ik je aanraden om liever de betere versie van Douglas Marcelo van Santos te nemen. Soortgelijke type speler als Naldo.
Ik snap het thema 'nieuwe linksback' niet helemaal. Vertonghen doet het m.i. prima daar en Urby is een redelijke backup. 2 centrale verdedigers heeft Ajax m.i. nodig. Als een van die 2 ook als linksback uit de voeten kan, is dat meegenomen natuurlijk.Thomas schreef:Wel fijn trouwens dat als Ajax nu interesse zou hebben in een jongen als Pieters (die verder natuurlijk ook niet de zaligmakende optie is), er geen concurrentie zou zijn van PSV.
Aaaah. Nu ik begrijp. Ik hoop op een ervaren rot en een jongen als Douglas of Donk. CV's dus. Qua backs moeten we het met het huidige materiaal m.i. kunnen rooien.Thomas schreef:Dat is de bedoeling inderdaad. Pieters kan centraal en als linksback spelen.
Vooral een CV die veel weghaalt bij spelhervattingen heeft prio. Als je ziet wat we uit dat soort situ's aan goals om de oren krijgen... Daar is veel winst te behalen. En het is relatief eenvoudig op te lossen.