Wie wordt er Europees Kampioen?
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Wie wordt er Europees Kampioen?
En daarmee de opvolger van de mannen van Rehhagel.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Verder is deze groep juist een zegen voor Italië. Ik ga er van uit dat die Fransen zich na 2 wedstrijden weten te kwalificeren en dat Italië dan nog een punt nodig heeft tegen die Fransen. Tuurlijk zullen ze er dan alles aan doen om die Italianen uit te schakelen, maar wellicht wel zonder wat grote namen. Nee, dat moet te doen zijn.
Daarna zit Italië in het ritme en stoomt men door naar de finale.
Daarna zit Italië in het ritme en stoomt men door naar de finale.
-
- AT Toto winner 15/16
Ach, en zo doet elk land het in zijn broek voor de aanval van Spanje en Italie. De verdediging van Nederland lijkt me te zwak om bijvoorbeeld Italie tegen te houden - als Nederland ze echter op een gelijkspel kan houden, zie ik ze nog wel de groepsfase doorkomen. Ik ben niet erg onder de indruk van Frankrijk en op moment suprème wint Nederland wel van Roemenie.
Ik denk zelf trouwens dat Duitsland met de titel aan de haal gaat. De groepsfase komen zij goed door en zo groeien ze het toernooi in.
Ik denk zelf trouwens dat Duitsland met de titel aan de haal gaat. De groepsfase komen zij goed door en zo groeien ze het toernooi in.
Ik vind Van Persie, v.d. Vaart, Sneijder, Robben, Van Nistelrooy, Babel. en Seedorf er wat imponerender uitzien dan Toni, Gilardino, Iaquinta, en Perrotta of Torres, Villa, en Joaquin. Het zijn stuk voor stuk toppers, maar ik vind die van ons toch bijzonder opvallend imponerend.Justin schreef:Ach, en zo doet elk land het in zijn broek voor de aanval van Spanje en Italie.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08