Uiteraard.Thomas schreef:En Sulejmani natuurlijk. Ik heb het idee dat er nog twee verdedigers bij komen, eerlijk gezegd.
Zoals we al eerder besproken hebben zou een Pieters er inderdaad nog bij kunnen komen.
Moderator: mods
Heb ergens gelezen dat hij in Argentinië zat en iemand moet toch die nieuwe spits bekeken hebben! MvB kon niet (zou ook wel erg veel opvallen), en zijn rechterhand (binnenkort linkerhand?) kon wel. Kan hij ook wat verdedigers gezien hebben.Peter schreef:Zag hem laatst nog in de Arena zitten. Hij was wel verschrikkelijk bruin, dus wie weet waar hij geweest is.
De signalen worden steeds sterker ...... Welkom SulejmaniTelegraaf schreef:do 08 mei 2008, 05:30
'Sulejmani vertrekt naar Ajax'
door onze Telesportredactie
HEERENVEEN - De overgang van Miralem Sulejmani (19) naar Ajax is volgens Jovica Radonjic een kwestie van tijd. "Heerenveen en Ajax zijn al enkele dagen in onderhandeling over de transfersom en zullen er uitkomen", aldus de zaakwaarnemer van de kleine Serviër. "En als de clubs een deal hebben, is Miralem ook snel rond."
Sulejmani
Volgens Radonjic heeft de dribbelaar zijn zinnen gezet op Ajax. "PSV en Feyenoord willen hem ook, maar die clubs zijn voor Miralem allebei geen optie. Voor een Servische jongen is Ajax de grote club van Nederland, de droom van elke speler." Sulejmani, die op 6 februari van dit jaar debuteerde in het nationale elftal van Servië, ontwikkelde zich dit seizoen tot de revelatie van de eredivisie. In 34 duels scoorde hij 15 keer.
Maar Davids stopt.. als je daar Aissatti voor haalt dan lever je dus in. Lindgren kan de kar nog niet trekken.Peter schreef:In plaats van de Zeeuw kun je Vormer en Aisatti halen denk ik zo.
2 verdedigers is noodzaak inderdaad. Ik verwacht op korte termijn dat we die Douglas aantrekken. Wellicht na het EK nog eentje er bij.
Zeker waar, maar hebben we dan weer niet te weinig 'mannen' net als 3 jaar terug?Rishi schreef:Er is zoveel voetballend vermogen in het team erbij als je hem haalt. Lindgren wordt volgend jaar nog beter! Komt wel goed.