Voetbalpraatprogramma's op TV
Moderator: mods
Borst was het roerend met hem eens, al zou het een enorme aderlating voor Sparta zijn. Verder vind ik Studio Voetbal toch wel iets beter dan Voetbal Insite, hoor. Alleen die Youri Mulder voegt echt he-le-maal niks toe.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Aan de ene kant: als het zo simpel lag, had je nooit problemen in de voetbalwereld. Feit is juist, dat de mannetjes allemaal stiekem denken dat zij er het meeste verstand van hebben. Als je op die post onder Van Basten iemand zet die zichzelf voor een groot voetbalkenner houdt, vráág je erom dat die zich met het beleid bemoeit, of hij nu de baas is of niet. Aan de andere kant heb je gelijk dat iemand in die positie moet kunnen omgaan met de machinaties van de voetbalwereld. Die op zijn zachtst gezegd nogal ondoorzichtig zijn. Dat maakt het dus lastig om een geschikt iemand te vinden. Ik denk dat je vooral op karakter moet scouten: het moet iemand zijn die het niet belangrijk vindt om zelf in de picture te staan en carrière te maken. Dan kom ik dus niet bij Blind uit.
Het stinkt aan alle kanten!
Dat ben ik helemaal met je eens. Hij zit nu in een ander stadium in zijn carriere. Ik reageerde slechts op je bewering dat Blind het karakter niet heeft voor een rol op de achtergrond. Het is niet zozeer een kwestie van karakter, als wel van het moment in zijn carriere
I think I lost my fucking headache
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Youri Mulder stopt! Een zegen voor Studio Voetbal.Youri Mulder stopt als voetbalanalist bij het programma Studio Voetbal. Voor de assistent-trainer van Schalke 04 is zijn huidige functie niet meer te combineren met zijn werkzaamheden in Hilversum. Collega Hugo Borst liet tevens weten over twee jaar te willen stoppen met werkzaamheden op de buis om zich op het schrijven te kunnen concentreren. (ANP)
www.voetbalzone.nl
Voetbal Insite was al aan een serie zwakke uitzendingen bezig en niets wijst er op dat VI zich vanavond zal herstellen. Soms denk ik wel eens: "Begrepen ze bij de commersielen maar eens dat de dodenherdenking om 8 uur is en dat men maar 2 minuten stil hoeft te zijn."Jöhnk schreef:Van Basten vanavond bij VI.