Uefa Cup 2008-2009
Moderator: mods
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Verschrikkelijk. Was gisteravond echt sprakeloos dat die lui de finale haalden. Wat een verschrikkelijke anti-voetbal instelling. Bwegh.Thomas schreef:Jammer dat we Montolivo en Mutu niet in de finale te zien krijgen. Ik gun het die Liverani na z'n theater in ieder geval wel dat hij die pingel miste.
Wel erg dat zo'n ploeg als Rangers de finale haalt.
Montolivo krijgt credits voor zijn gebaartjes na de raak geschoten penalty. Wat een speler!
Vanavond de finale tussen Zenit Sint Petersburg en Glasgow Rangers. Van beide ploegen heb ik dit seizoen niet meer gezien dan een paar flitsen in een sportjournaal maar als ik kijk naar de berichtgeving spelen de Schotten vreselijk saai en heeft Zenit een aardige ploeg.
Wat denken we er hier van? Is het de moeite waard om de tv aan te zetten of kan ik beter wachten tot de penalty serie?
Wat denken we er hier van? Is het de moeite waard om de tv aan te zetten of kan ik beter wachten tot de penalty serie?
Nil volentibus arduum
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Het is vurig hopen op Zenit, want die Schotten spelen echt afbraakvoetbal. Liggen met zijn allen voor de goal en hopen op een momentje van die Darcheville voorin. Ik ga wel eventjes kijken, maar ik raak altijd snel geïrriteerd als ploegen dergelijk voetbal op de mat leggen. Het is daarom ook te hopen dat Zenit een vroege goal maakt, want wellicht dat er dan wat los komt.
Laatst gewijzigd door peter op wo mei 14, 2008 5:24 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Over het algemeen begin ik niet eens aan zo'n wedstrijd maar ik heb m'n eigen training geschrapt om wat rust te pakken dus dan lig ik toch al op de bank. Ik ga het denk ik maar proberen.
Ik hoop ook dat Zenit wint. Dick Advocaat heeft daar knap werk geleverd en hij verdient wat mij betreft daarvoor de beloning.
Ik hoop ook dat Zenit wint. Dick Advocaat heeft daar knap werk geleverd en hij verdient wat mij betreft daarvoor de beloning.
Nil volentibus arduum
Mooie commercial trouwens, in de rust.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali