Playoff's
Heeft er ooit iemand beweerd dat het wel kunstig is Peter?Peter schreef:Dat Suarez kan voetballen had je bij na 3 wedstrijden van Groningen al gezien. Ik had het vele malen kunstiger gevonden als ze deze jongen wisten weg te trekken uit Uruguay. Wat is er nu kunstig aan om de topspits van een subtopper te scouten en vervolgens voor de grote hoofdprijs aan te trekken?
Stel je toch eens voor dat ook Sulejmani nog eens komt, dan heb je 27 miljoen euro afgetikt voor je voorhoede, terwijl je voor nog geen 2 miljoen euro klaar had kunnen zijn.
Nou nee, je lezing was steeds dat je Suarez een talentvolle voetballer vond, maar (nog) niet meer dan dat. En dat je nooit had gezegd dat je hem een slechte voetballer vond.LucaS schreef:Alweer roep je weer van alles zonder te lezen. Ik heb allang toegegeven dat ik ernaast zat vwb Suarez. Maar goed, je vindt het waarschijnlijk te leuk om mensen in een hoek te zetten
Toen ik je daarna confronteerde met de quote waarin je hem een prutvoetballer noemde reageerde je niet meer.
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Dit blijft koffiedik kijken, natuurlijk. Zou KJH, als hij rechtstreeks van de eerste divisie naar Ajax was gekomen, ook zo gefunctioneerd, of heeft hij juist nog wat geleerd bij Heerenveen, zodat hij bij Ajax makkeliker aan kon klampen? Suarez idem dito. Was een jaartje rijpen in Groningen niet juist goed voor zijn ontwikkeling? We weten het niet. Maar dat ze bepaalde talenten hebben, staat vast. De tijd dat Ajax spelers als Maxwell, Chivu etc. vond liugt alweer een tijdje achter ons. Maar wie weet: Citvanich?goodfella schreef:Heeft er ooit iemand beweerd dat het wel kunstig is Peter?Peter schreef:Dat Suarez kan voetballen had je bij na 3 wedstrijden van Groningen al gezien. Ik had het vele malen kunstiger gevonden als ze deze jongen wisten weg te trekken uit Uruguay. Wat is er nu kunstig aan om de topspits van een subtopper te scouten en vervolgens voor de grote hoofdprijs aan te trekken?
Stel je toch eens voor dat ook Sulejmani nog eens komt, dan heb je 27 miljoen euro afgetikt voor je voorhoede, terwijl je voor nog geen 2 miljoen euro klaar had kunnen zijn.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
Huntelaar heeft zich bij Heerenveen wel degelijk flink ontwikkeld. Die was eerder gewoon niet klaar voor de stap. In het geval van Suárez twijfel ik, al heeft dat jaar hem absoluut goed gedaan. De vraag is alleen of het al dat geld waard was. Ik denk van niet.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Wat bedoel je? Hadden KJH en Suarez voor minder moeten worden gekocht? Volgens mij waren ze het waard; kijk alleen eens naar het aantal goals en assists dat die twee voor hun rekening hebben genomen. Met een beetje een behoorlijke verdediging, zouden we in maart al kampioen zijn geworden. Hun waarde hebben ze inmiddels al bewezen, denk ik. Die miljoenen zijn niet tevergeefs uitgegeven.Bertje schreef:Huntelaar heeft zich bij Heerenveen wel degelijk flink ontwikkeld. Die was eerder gewoon niet klaar voor de stap. In het geval van Suárez twijfel ik, al heeft dat jaar hem absoluut goed gedaan. De vraag is alleen of het al dat geld waard was. Ik denk van niet.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
Nee, dat bedoel ik niet. Het geld waren ze allebei absoluut waard. Alleen had je Suárez wellicht eerder moeten halen. Huntelaar is op het juiste moment gehaald (al had een half jaar eerder ook nog wel gekund).Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Wat bedoel je? Hadden KJH en Suarez voor minder moeten worden gekocht? Volgens mij waren ze het waard; kijk alleen eens naar het aantal goals en assists dat die twee voor hun rekening hebben genomen. Met een beetje een behoorlijke verdediging, zouden we in maart al kampioen zijn geworden. Hun waarde hebben ze inmiddels al bewezen, denk ik. Die miljoenen zijn niet tevergeefs uitgegeven.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
'Ik win ieder seizoen 1x van Ajax'
donderdag 01 mei, door SV, Amsterdam, 18:21u, ANP
SC Heerenveen-trainer Gertjan Verbeek denkt dat er volgende week maandag in Amsterdam nog wel een verrassing in zit uitgevoerd door de Friezen.
'Gelukkig zijn we na deze nederlaag van 1-2 nog niet helemaal kansloos voor de return. Onder mijn leiding wint Heerenveen in een seizoen altijd wel een keer van Ajax', zei Verbeek.
'We misten vandaag vooral Miralem Sulejmani. Het is doodzonde dat die jongen vanwege een knieblessure dit seizoen niet meer in actie kan komen. Ik vond ons ook niet goed verdedigen. We hebben aardig met Ajax meegespeeld. Maar we kwamen uiteindelijk te kort'.
AS
Maar dit jaar verlies je vijf keer. Alvast oefenen voor volgend seizoen.

Ach, prutsvoetballer was wat gechargeerd. Een beetje tegenwicht tegen de overdreven adoratie die ik vond dat er hier was. Volgens mij heb ik wel gereageerd, namelijk door te zeggen dat Suarez zich dit seizoen uitstekend heeft ontwikkeld. En dat die ontwikkeling eruit bestond dat hij tegenwoordig voor en tijdens de actie om zich heen kijkt (over de bal heen kijkt) terwijl hij begin van het seizoen alleen zijn eigen voeten en de bal zag. Ik had inderdaad niet verwacht dat hij die stap zou zetten en al zeker niet zo snel. Volgens mij heb ik dit wel degelijk naar aanleiding van die quote geschreven. Maar ik wil best nogmaals door het stof, ik vond Suarez een speler zonder enig overzicht en ik dacht dat hij dat ook niet zou leren. Slecht gezien dusJöhnk schreef:Nou nee, je lezing was steeds dat je Suarez een talentvolle voetballer vond, maar (nog) niet meer dan dat. En dat je nooit had gezegd dat je hem een slechte voetballer vond.LucaS schreef:Alweer roep je weer van alles zonder te lezen. Ik heb allang toegegeven dat ik ernaast zat vwb Suarez. Maar goed, je vindt het waarschijnlijk te leuk om mensen in een hoek te zetten
Toen ik je daarna confronteerde met de quote waarin je hem een prutvoetballer noemde reageerde je niet meer.
I think I lost my fucking headache
-
- AT Toto winner 15/16
Ik heb nooit gezegd dat ik Suárez een slechte voetballer vond. Dat is hij natuurlijk niet. Ik vond hem wel erg duur en ik maakte mij zorgen dat hij bij Ajax niet tot zijn recht zou komen, want Ajax is niet bepaald een paradijs voor intuïtieve voetballers. Gelukkig heeft die jongen een heel harde kop, hij weet wat hij wil en laat zich niet zo snel intimideren. Al had ik wel de indruk dat de kritiek op hem en zijn Schwalbes en zijn zogenaamd egoïstische spel invloed op hem had in een bepaalde periode. Die kritiek klonk ook zeer luid.
Ik geniet van hem, die jongen is een rasvoetballer. Ik ben blij dat we hem hebben. Al blijft het afwachten hoe hij het op een hoger podium doet, want hij wordt soms (zoals vandaag) wel erg slecht verdedigd.
Ik geniet van hem, die jongen is een rasvoetballer. Ik ben blij dat we hem hebben. Al blijft het afwachten hoe hij het op een hoger podium doet, want hij wordt soms (zoals vandaag) wel erg slecht verdedigd.
Het stinkt aan alle kanten!
- Cluijffert
met een topcoach as Van Basten dat het zou toch geen problem moet zijn.brigade zuid schreef:Ajax gaat de play-offs vrij gemakkelijk winnen maarja dan die verduivelde voorrondes CL weer he.
maar we laten eerst maar de playoff winnen.
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.
-
- AT Toto winner 15/16