Vorig seizoen gooide hij thuis tegen Groningen een graspol tegen zijn directe tegenstander aan.Jöhnk schreef:Niet gescoord he? Dan raakt meneer gefrustreerd.

Die jongen leeft voor het maken van doelpunten.
Afbranden? Ik heb de wedstrijd (gelukkig) niet live gezien. Maar als ik dan weer lees dat zo'n Perez weer helemaal niks uitvreet dan vind ik dat vrij denigrerend naar de supporters toe!Fenerbahce schreef:Gewonnen, voorlopig even het belangrijkste ....![]()
En ga vooral verder met het afbranden van individuele spelers ...Ik ga nog even genieten van de overwinning ...
Ik heb volgens mij steeds gezegd dat we Heerenveen zouden verslaan.LucaS schreef:Stel azijnzeikerds hier Fenrbahce. Vantevoren waren we kansloos, sloeg de opstelling nergens op en is de play-off sowieso al iets walgelijks. Eenvoudig gewonnen, alleen een doelpuntje of 4 te weinig gemaakt, maar toch vooral niet toegeven.
Ach Johnk, laat die zielige Lucas en Voetske lekker! Ze willen gewoon niet toegeven dat ze er helemaal naast zaten mbt de kwaliteiten van Suarez.Jöhnk schreef: Ik heb volgens mij steeds gezegd dat we Heerenveen zouden verslaan.
Maar o wee als je Rommie niet goed vindt. Je mag zeker alleen van Suarez zeggen dat het een prutspeler is.
Alweer roep je weer van alles zonder te lezen. Ik heb allang toegegeven dat ik ernaast zat vwb Suarez. Maar goed, je vindt het waarschijnlijk te leuk om mensen in een hoek te zettengoodfella schreef:Ach Johnk, laat die zielige Lucas en Voetske lekker! Ze willen gewoon niet toegeven dat ze er helemaal naast zaten mbt de kwaliteiten van Suarez.Jöhnk schreef: Ik heb volgens mij steeds gezegd dat we Heerenveen zouden verslaan.
Maar o wee als je Rommie niet goed vindt. Je mag zeker alleen van Suarez zeggen dat het een prutspeler is.
Op zich is daar niks mis mee, want behalve jij, ik, Bertje en Thomas was iedereen negatief toen die jongen werd gepresenteerd. Ondertussen is hij de beste aankoop van de laatste jaren. Die jongen is nu al een miljoen of 20 waard.
Dat is al een eerlijker antwoord. Jij had toch ook liever Martina eens aan het werk gezien ipv Rommedahl? Of vanaf minuut 1 zo'n Sarpong?LucaS schreef:Rommedahl is niet geschikt voor Ajax. In een counterploeg als PSV is hij veel meer van waarde. Hij is iig niet zo slecht als hij hier wordt gemaakt. Maar goed is hijinderdaad niet
Iedereen lachte zich kapot om Rommedahl. Een hersenloos paard. Zelfs een klein kind kon dat nog zien. Dat psv hem vervolgens voor een appel en een ei naar een Engelse degradatieploeg liet gaan zegt voldoende.joey schreef: Ik lachte me altijd kapot om Rommedahl toen hij nog bij PSV speelde. Op de dag dat Rommedahl voor Ajax tekende had MvG voor mij afgedaan.
Nou ja, de fout was dan het niet halen van Suárez twee jaar terug. Het wel halen van Suárez afgelopen zomer was prima, want hij is iedere euro waard geweest. Al vond ik het vooraf ook vrij veel geld.Peter schreef:Je slaat de plank mis. Er zijn een aantal mensen die het onverantwoord veel geld vonden voor een speler en ik vind dat nog steeds. Ajax had die jongen rechtstreeks op moeten halen uit Uruguay.
Uiteraard. Achteraf is het een gouden greep, maar ik vind het nog steeds schofterig veel geld voor een speler, hoor. Ajax betaalt voor iedere speler de grote hoofdprijs. Groningen en die Roemenen lachen zich nog kapot om de transfersommen van Silva en Ogararu.Thomas schreef:Nou ja, de fout was dan het niet halen van Suárez twee jaar terug. Het wel halen van Suárez afgelopen zomer was prima, want hij is iedere euro waard geweest. Al vond ik het vooraf ook vrij veel geld.Peter schreef:Je slaat de plank mis. Er zijn een aantal mensen die het onverantwoord veel geld vonden voor een speler en ik vind dat nog steeds. Ajax had die jongen rechtstreeks op moeten halen uit Uruguay.
8 Miljoen euro voor een spits van dat kaliber vind ik niks teveel Peter. Dat ze hem rechtstreeks hadden moeten scouten is iets totaal anders. Misschien had Ajax ook wel Huntelaar rechtstreeks van AGOVV moeten overnemen. Misschien hadden ze Lindgren wel moeten houden. Aan de andere kant, misschien waren die jongens dan wel mislukt. Wie zal het zeggen? Op dit moment maakt Suarez het gewoon waar en daar gaat het om.Peter schreef:Je slaat de plank mis. Er zijn een aantal mensen die het onverantwoord veel geld vonden voor een speler en ik vind dat nog steeds. Ajax had die jongen rechtstreeks op moeten halen uit Uruguay.