Playoff's
En de meest baggerdefensie heeft. Daar is voor MVB veel winst te halen.Jöhnk schreef:Ik durf te zeggen dat Ajax naast de meest scorende ploeg ook de meest missende ploeg is. En niet alleen vandaag.
Zo slecht als sommigen dit Ajax willen zien, vind ik het niet, want anders creer je niet zoveel kansen.
En geen buitenspel. Mooi zo, dat uitdoelpunt is in ieder geval binnen.
Net als in de vorige wedstrijd tegen Ajax blijkt Heerenveen erg veel moeite te hebben met die lange ballen op hun achterste 4.
Net als in de vorige wedstrijd tegen Ajax blijkt Heerenveen erg veel moeite te hebben met die lange ballen op hun achterste 4.
Laatst gewijzigd door Zuidema op do mei 01, 2008 2:54 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Dat is waar, maar hoogstaand is het dus niet ...wimpey schreef:Ik vind dat we verdiend voor staan. Simpel zat.Peter schreef:Nou, nou. Ik vind de 2e helft van een nog erbarmelijker niveau.
Vorig seizoen verloren we deze pot en dat nog wel ondanks het feit dat grootmeester Ten Blate de trainersstoel bezette.
Blij met de punten ...
Jij bent echt de meest zielige hier op dit forumwimpey schreef:Ik vind dat we verdiend voor staan. Simpel zat.Peter schreef:Nou, nou. Ik vind de 2e helft van een nog erbarmelijker niveau.
Vorig seizoen verloren we deze pot en dat nog wel ondanks het feit dat grootmeester Ten Blate de trainersstoel bezette.
IK GELOOF!!!!!!
Steek staat symbool voor héél Ajax, Voetske. Zowel in positieve als negatieve zin. Laten we iig ervoor zorgen dat we een CL-toegangsbewijs afdwingen. Te beginnen met de marge te vergroten naar 2 of 3 doelpunten...
HTC veegde met zijn ploeg Heerenveen uit de Arena vorige seizoen...
HTC veegde met zijn ploeg Heerenveen uit de Arena vorige seizoen...
Laatst gewijzigd door Starring op do mei 01, 2008 2:58 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
AFCA!
Hohoho, kom niet aan Wimpey!!!Rishi schreef:Jij bent echt de meest zielige hier op dit forumwimpey schreef:Ik vind dat we verdiend voor staan. Simpel zat.Peter schreef:Nou, nou. Ik vind de 2e helft van een nog erbarmelijker niveau.