UEFA Champions League 2007-2008
Moderator: mods
- martijn401
- Monkey Tonk
Barca was zwak in de afwerking. Telkens weer die bal nog even goed leggen, ipv gelijk te schieten. Verder waren de voorzetten om te huilen.
Maar Barca was de voetballende ploeg. Ze hadden in de tweede helft alles over Messi moeten spelen, ipv die diepe hoge ballen recht naar de langere Engelse verdediging. Telkens als Messi aan de bal was stichtte hij gevaar. Mooie speler.
Barca had meer verdient. ManU komt goed weg.
Maar Barca was de voetballende ploeg. Ze hadden in de tweede helft alles over Messi moeten spelen, ipv die diepe hoge ballen recht naar de langere Engelse verdediging. Telkens als Messi aan de bal was stichtte hij gevaar. Mooie speler.
Barca had meer verdient. ManU komt goed weg.
- Monkey Tonk
Pfff... Een Engelse finale in Moskou... Strakkies dus al die rivaliserende Engelse supporters in de binnenstad daaro en ook nog de supporters van de diverse Moskouse voetbalclubs, allen natuurlijk zwaar beschonken door de spotgoedkope alcohol en met allerhande snel lichtgeraakte Russische militsia er tussendoor. Leuke combinatie.
De hele opzet van de huidige CL is wat mij betreft 'niet de bedoeling'. Als je drie of vier ploegen per land gaat toelaten kun je er natuurlijk op wachten dat dit soort dingen gaat gebeuren. En bij de UEFA zullen ze zich er niet druk om maken. Sterker, die vinden het prachtig want Engeland betekent geld.
Nil volentibus arduum
Dat lijkt me ook niet echt wenselijk. Maar ja, wat doe je er tegen? De macht van vraag en aanbod, de macht van het kapitaal. En binnen de EU lijken mij met het beginsel van vrij verkeer van personen maatregelen hiertegen erg moeilijk door te voeren.joey schreef:Nestor, worden wij oud? Twee Engelse ploegen vol buitenlanders die de CL- spelen, dat vind ik niet de bedoeling. Wat denk jij daarvan?
Dat zal de EU niet doen en toelaten. Wat de EU wel zou kunnen doen is de voetbalwereld als een echte bedrijfstak/markt te zien en alle voetbalclubs als bedrijven. Dan zou de EU eventueel maatregelen kunnen nemen om de exorbitante bedragen die voortvloeien (transfergelden, televisie gelden) in de voetbalwereld in te dammen en om eerlijke concurrentie te bemoedigen.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”
Ik kan me er ook echt helemaal niets bij voorstellen dat je voor Chelsea kunt zijn. Ok, misschien wel als je bijvoorbeeld naast het stadion bent geboren en dat je daar al je hele leven komt of zo. Maar de uitstraling en de manier van handelen van de club staat wat mij betreft zo haaks op alles wat voetbal mooi maakt dat ik eigenlijk altijd tegen de club ben.
Laat de finale maar tussen Manchester United en Liverpool gaan. Dat is voor de Engelsen alsof Ajax - Feyenoord de finale is. Liever zie ik twee ploegen uit verschillende landen in de finale maar als het dan toch moet zie ik liever een affiche waar ook historie aan vast zit.
Laat de finale maar tussen Manchester United en Liverpool gaan. Dat is voor de Engelsen alsof Ajax - Feyenoord de finale is. Liever zie ik twee ploegen uit verschillende landen in de finale maar als het dan toch moet zie ik liever een affiche waar ook historie aan vast zit.
Nil volentibus arduum
Is natuurlijk een vreselijke club geworden, maar toch hoop ik voor Grant (en ergens ook wel voor Ten Cate) dat hij de al de denigrerende criticasters de mond kan snoeren.Thomas schreef:Chelsea is de grootste hoerenclub van Europa. Hoe kan je als Ajacied in vredesnaam voor dat gedrocht zijn?Beloki schreef:Hopelijk pakt Chelsea morgen die club met die visstick, en rollen ze daarna Man Utd op in de finale.
Aan Liverpool heb ik trouwens een nog grotere hekel.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Chelsea heeft al heel lang een slechte naam hoor. Een Newcastle vriend van me kan ze niet uitstaan omdat fans in de jaren tachtig tijdens uitwedstrijden heel arrogant met geld zaten te schudden.
Maar toch Liverpool vind ik altijd erger.
Trouwens een echte landskampioen in de finale, dat zal de puristen toch wel goed doen?
Moest er niet aan denken dat Barca dat al bijna twee jaar geen deuk in een pakje boter schopt, dankzij een mazzel loting en een dubbel gelijkspel de finale zou halen.

Trouwens een echte landskampioen in de finale, dat zal de puristen toch wel goed doen?

Real Ajax schreef:Chelsea heeft al heel lang een slechte naam hoor. Een Newcastle vriend van me kan ze niet uitstaan omdat fans in de jaren tachtig tijdens uitwedstrijden heel arrogant met geld zaten te schudden.Maar toch Liverpool vind ik altijd erger.
Trouwens een echte landskampioen in de finale, dat zal de puristen toch wel goed doen?Moest er niet aan denken dat Barca dat al bijna twee jaar geen deuk in een pakje boter schopt, dankzij een mazzel loting en een dubbel gelijkspel de finale zou halen.
Chelsea was in Engeland altijd mijn favoriete ploeg, de Chelsea van Zola. Todat Abramovich het daar overnam dus.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -