Onbetrouwbaar transfernieuws 2007/2008

Eindtoernooien, Olympische Spelen, de AT Toto, enzovoort
Gesloten
FlaFlu

Bericht door FlaFlu » ma apr 28, 2008 10:00 pm

Starring schreef:De kans dat een nieuwe speler gepresenteerd wordt, is al bijzonder groot. Jouw bericht wekt alleen nieuwsgierigheid op...
Leuk, toch? Lekker spannend.
LucaS schreef:Doe dan de volgende keer niet verontwaardigd als mensen vinden dat je aandacht zit te trekken met interessantdoenerij
Ach, of ik nu als enige iets kan vertellen over een aanstaande Ajacied of met een nieuwtje kom, het zijn altijd dezelfden die komen zeiken. Daar vinden die mensen toch wel een reden voor en kan ik me dus maar beter niets meer van aantrekken. Niet geheel toevallig zijn dat overigens dezelfde mensen die altijd alleen maar op Steef liepen te hakken.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » ma apr 28, 2008 10:02 pm

Ik begrijp ook niet wat Lucas bedoelt. Ik neem aan dat Thomas het goed bedoelt.

Jesse

Bericht door Jesse » ma apr 28, 2008 10:05 pm

Lekker laten gaan, Thomas.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » ma apr 28, 2008 10:06 pm

Overigens weer lekker van VI: Ajax heeft Cvitanich binnen en Schip is in Argentinie geweest. Scherp jongens!
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Starring

Bericht door Starring » ma apr 28, 2008 10:07 pm

Ik vind het alleen jammer dat je niet méér details prijs kan geven Thomas. Maar goed, ik wacht in spanning af tot op het moment dat ik een gat in de lucht kan springen als Sulejmani of een soortgelijke versterking daadwerkelijk samen met VD Aat op de foto te vinden is op Ajax.nl...
AFCA!

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » ma apr 28, 2008 10:14 pm

Bertje schreef:Overigens weer lekker van VI: Ajax heeft Cvitanich binnen en Schip is in Argentinie geweest. Scherp jongens!
Hahaha, wordt het in dat filmpje echt gebracht alsof het actueel is?

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » ma apr 28, 2008 10:16 pm

Thomas schreef:
Bertje schreef:Overigens weer lekker van VI: Ajax heeft Cvitanich binnen en Schip is in Argentinie geweest. Scherp jongens!
Hahaha, wordt het in dat filmpje echt gebracht alsof het actueel is?
Nee, is meer in het kader van de taken verdelen. Iedereen doet wat (omdat van Basten natuurlijk niet alles kan doen).

@Thomas: wanneer kom je met je onthulling!? Toch niet zoals VI.tv als de scoop al geweest is he ;-))

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » ma apr 28, 2008 10:18 pm

Ajaciedjuh, er is duidelijk gezegd dat Thomas niet weet welke speler er bij de ArenA was. Dan valt er dus verder ook niets te onthullen. Als iedereen nou gewoon eerst even zou lezen wat er staat, zouden we dit gezeur ook allemaal kunnen overslaan.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » ma apr 28, 2008 10:21 pm

Bertje schreef:Ajaciedjuh, er is duidelijk gezegd dat Thomas niet weet welke speler er bij de ArenA was. Dan valt er dus verder ook niets te onthullen. Als iedereen nou gewoon eerst even zou lezen wat er staat, zouden we dit gezeur ook allemaal kunnen overslaan.
Een beetje plagen mag toch wel. Dat doet Thomas tenslotte ook. Je weet als je dit soort berichten plaatst, dat dat reacties op zal roepen. Het is weer een mooie tijd wat betreft geruchten. Ik hoop dat ons cluppie nu eindelijk als grote overwinnaar uit de strijd komt.

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » ma apr 28, 2008 10:27 pm

Thomas schreef:Niet geheel toevallig zijn dat overigens dezelfde mensen die altijd alleen maar op Steef liepen te hakken.

Wellicht dat het dezelfde mensen irriteert omdat die mensen zich geiriteerd raken door dezelfde interessantdoenerij?

Maar goed, ik hou ermee op, zo'n scoop is het nou ook weer niet he... :smallgrin.gif:
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Starring

Bericht door Starring » ma apr 28, 2008 10:31 pm

Mwah, AD meldt iets soortgelijks:
John van 't Schip en Rob Witschge zagen Cvitanich beiden aan het werk tijdens scoutingstrips naar Argentinië. Van 't Schip, zelf gewezen rechtsbuiten, zag hem al kort nadat hij eind februari zelf bij Ajax tekende. Marco van Basten is afgegaan op alle rapporten en beelden die er lagen. Door zijn verplichtingen bij de KNVB is hij niet in de positie om nu zelf voor Ajax al de hele wereld over te reizen.
AFCA!

Lionel

Bericht door Lionel » ma apr 28, 2008 10:36 pm

Mr. Ajax schreef:
Thomas schreef:Niet geheel toevallig zijn dat overigens dezelfde mensen die altijd alleen maar op Steef liepen te hakken.

Wellicht dat het dezelfde mensen irriteert omdat die mensen zich geiriteerd raken door dezelfde interessantdoenerij?

Maar goed, ik hou ermee op, zo'n scoop is het nou ook weer niet he... :smallgrin.gif:
Haha idd!Mij boeit het overigens niet hoor
IK GELOOF!!!!!!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » ma apr 28, 2008 10:44 pm

Misschien is het geen interessantdoenerij maar het willen delen van info? Afbeelding

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » ma apr 28, 2008 10:49 pm

Weg met die boerensmilie, Jöhnk! Jij bent vast ook niet meer te vertrouwen!

LucaS

Bericht door LucaS » di apr 29, 2008 6:02 am

Thomas schreef:
Starring schreef:De kans dat een nieuwe speler gepresenteerd wordt, is al bijzonder groot. Jouw bericht wekt alleen nieuwsgierigheid op...
Leuk, toch? Lekker spannend.
LucaS schreef:Doe dan de volgende keer niet verontwaardigd als mensen vinden dat je aandacht zit te trekken met interessantdoenerij
Ach, of ik nu als enige iets kan vertellen over een aanstaande Ajacied of met een nieuwtje kom, het zijn altijd dezelfden die komen zeiken. Daar vinden die mensen toch wel een reden voor en kan ik me dus maar beter niets meer van aantrekken. Niet geheel toevallig zijn dat overigens dezelfde mensen die altijd alleen maar op Steef liepen te hakken.
Het zijn dan ook altijd dezelfde die quasi interessant komen doen alsof ze van alles weten
I think I lost my fucking headache

robiono

Bericht door robiono » di apr 29, 2008 9:44 am

v/d Zee wil Piet de Visser naar Amsterdam halen
bron: Rotterdam Rijnmond

joey
Erelid

Bericht door joey » di apr 29, 2008 9:50 am

Wat een gelul. De Visser staat op de loonlijst van Chelsea.
Het stinkt aan alle kanten!

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » di apr 29, 2008 9:51 am

Ik dacht dat die 2 helemaal niet zo goed met elkaar konden. Piet de Visser als externe scout erbij? Ach, zolang die vent zich maar op de achtergrond houdt.

joey
Erelid

Bericht door joey » di apr 29, 2008 9:54 am

Het is weer vakantie, jongens. Op de website van Radio Rijnmond staat ook helemaal niets.

Starring

Bericht door Starring » di apr 29, 2008 9:56 am

joey schreef:Wat een gelul. De Visser staat op de loonlijst van Chelsea.
Correctie. Hij staat vooralsnog op de loonlijst van PSV en laat zich inhuren als persoonlijke adviseur van en door Abraham. De beste man heeft dus indirect met Chelsea te maken.

Ik zelf zou het een goude greep vinden. Volgens De Telegraaf gaat hij PSV definitief verlaten.
Laatst gewijzigd door Starring op di apr 29, 2008 10:00 am, 1 keer totaal gewijzigd.
AFCA!

joey
Erelid

Bericht door joey » di apr 29, 2008 9:59 am

Ik heb het net omgekeerd begrepen. Maar zelfs al zou het zo zijn, hij heeft twee petten op.
De Visser komt nooit naar Ajax, want hij zit tot zijn nek in het Chelsea-Lemic-netwerk. Dat is de afgelopen dagen weer gebleken.

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » di apr 29, 2008 10:01 am

Precies. Wat nu als hij een toptalent scout? Neem bijvoorbeeld die Mikel. Stel dat hij die voor het jeugdEK al had gespot en daar een positief rapport over had geschreven. Wie had dan deze tip gekregen? Chelsea of PSV?

Starring

Bericht door Starring » di apr 29, 2008 10:04 am

Piet hoeft ook niet naar Ajax te komen, Ajax kan zelf ook naar Piet toe. Door hem bijv. als externe voor een bepaalde periode of specifieke zoekopdracht (opvolger Heitinga/Davids/Sneijder) in te huren. Ik denk niet dat hij 1,2,3 zal weigeren.

Dat Piet vanaf zijn nek tot zijn voet in de Chelsea-Lemic netwerk zit, ontken ik niet. Das voetbal...
AFCA!

joey
Erelid

Bericht door joey » di apr 29, 2008 10:09 am

Ik zie het niet gebeuren en van mij hoeft het ook niet.

Sowieso is Hans v/d Zee niet de baas bij Ajax en het is onduidelijk hoeveel hij te zeggen heeft. Ik geloof nooit dat hij in de positie is om te bedenken dat hij De Visser naar Ajax gaat halen.

Starring

Bericht door Starring » di apr 29, 2008 10:13 am

Feit is dat Hans v/d Zee wel degelijk op de radio zei dat Ajax ofwel zijn persoon pogingen gaat ondernemen om Piet naar Amsterdam te halen.
'Ajax wil Piet de Visser halen'

Tegenover Radio Rijnmond gaf Hans van der Zee aan dat hij wil proberen om Piet de Visser naar Amsterdam te halen. Van der Zee maakte afgelopen zomer de overstap van PSV naar de scouting van Ajax. Nu De Visser heeft aangegeven dat hij twijfelt of hij bij PSV blijft, wil Van der Zee proberen om hem bij Ajax te krijgen.

Radio Rijnmond / PSVzone
AFCA!

Gesloten