PSV 2007 - 2008 (deel II)
Speciaal voor Base: volgens Revo heeft Gomes al eens in het vliegtuig naar Rome gezeten. Het zal dus wel meevallen met al die topclubs die hij heeft afgeslagen. 

Ach, dat zal ook best. Die man komt niet uit Eindhoven. Hij is aan de andere kant van de wereld gaan voetballen voor de poen, waarom zou hij dan aan zijn club gebakken zitten?
Vraag is wel: is er een club die zijn afkoopsom wil betalen? Veertien miljoen is enorm veel voor een keeper. Ik krijg niet de indruk dat het storm loopt.
Vraag is wel: is er een club die zijn afkoopsom wil betalen? Veertien miljoen is enorm veel voor een keeper. Ik krijg niet de indruk dat het storm loopt.
Het stinkt aan alle kanten!
Ach, dat doen zoveel voetballers. Het logo kussen, eeuwige liefde verklaren aan hun club, maar zodra ze een goede aanbieding krijgen zijn ze weg.Jöhnk schreef:Maar Gomes hangt wel pontificaal de clubman uit. Dat vind ik vals van hem.
Ach, ze loodsen hem Engeland wel binnen. Daar gaat het niet om. Maar welke club wil hem? Voor dat geld? Kijk, nu is bekend dat hij problemen heeft met PSV, dus je zou verwachten dat clubs hun kans zouden ruiken. Maar nee, of althans, er is niets van bekend.
Over héél goede keeper gesproken:
Moest die Ramos geen tweede keeper worden van Gomes?
ADDoelman Ramos held Jong PSV
WAALWIJK - Uiteindelijk werd Jong PSV-doelman Cassio Ramos toch de held van de avond.
In de bekerfinale voor beloftenteams was de wispelturige keeper met zijn gestuntel telkens een gevaar voor zijn eigen ploeg, maar in de waanzinnige strafschoppenserie (na 120 minuten was het 1-1) stopte hij alle pogingen van de Nijmegenaren. Door de zege mag Jong PSV volgend seizoen meedoen aan het 'grote' bekertoernooi.
Jong PSV kwam in het aardig gevulde stadion van RKC al snel op een 1-0 voorsprong. PSV-spits Género Zeefuik zette na tien minuten voetballen stevig door op NEC'er Verweij, die vervolgens de bal verspeelde. Zeefuik behield daarop het overzicht en legde prima terug op de opgekomen Aissati. Zonder de bal eerst aan te nemen, schoot het talent de bal zeer secuur in rechterbenedenhoek.
Na de tegengoal werd NEC voor het eerst gevaarlijk. Daar had de Gelderse ploeg geregeld de hulp van Ramos voor nodig, die de vreemdste capriolen onder de lat uithaalde. Meer dan eens leek hij de bal klemvast te hebben, maar liet de Braziliaan die toch weer uit zijn handschoenen vallen. Profiteren deed NEC echter niet van het geklungel van de doelman.
Pas kort voor het einde van de reguliere speeltijd kreeg NEC de beloning voor het aanhoudende harde werken. Het eerste schot van Joël Tshibamba werd geblokt door een PSV'er, maar in de rebound maakte de 19-jarige uitblinker alsnog gelijk (1-1).
Niet veel later werd PSV'er Eindhovenaar Fagner na een snoeiharde charge op de benen van diezelfde Tshibamba met rood van het veld gestuurd. Met tien man haalde PSV ternauwernood de achteraf krankzinnige strafschopserie, waarin alle NEC'ers misten. Voor PSV scoorden alleen Ter Horst en Aissati.
Moest die Ramos geen tweede keeper worden van Gomes?

Ramos heeft af en toe geweldige acties, maar over het algemeen blijkt uit weinig dat hij ooit een echt goede keeper gaat worden. Ik kan me niet voorstellen dat hij het gaat redden bij PSV.
Mocht het verhaal van die Revo al kloppen natuurlijk.
Daarbij mag Gomes gewoon praten met andere clubs, zo heeft hij ook met Corinthians gepraat. Ik zie het probleem niet, hij is nog steeds PSV'er. Hoe graag jullie ook constant blijven melden dat clubliefde niet bestaat...
Rome is een mooie stad om te zien hoor, ik ben er ook wel eens geweest. De voetballers van tegenwoordig mogen blijkbaar niets eens op vakantieThomas schreef:Speciaal voor Base: volgens Revo heeft Gomes al eens in het vliegtuig naar Rome gezeten. Het zal dus wel meevallen met al die topclubs die hij heeft afgeslagen.

Mocht het verhaal van die Revo al kloppen natuurlijk.
Daarbij mag Gomes gewoon praten met andere clubs, zo heeft hij ook met Corinthians gepraat. Ik zie het probleem niet, hij is nog steeds PSV'er. Hoe graag jullie ook constant blijven melden dat clubliefde niet bestaat...
Dan is het dus duidelijk dat Gomes onzin praat op dit punt.Baseman schreef:Ramos heeft af en toe geweldige acties, maar over het algemeen blijkt uit weinig dat hij ooit een echt goede keeper gaat worden. Ik kan me niet voorstellen dat hij het gaat redden bij PSV.
De Telegraaf meldt trouwens dat die Tenius is teruggekeerd naar Brazilië en daar op zoek gaat naar een club. Eerste teken dat Gomes vertrekt?
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
En dat is ook logisch. Tenius kwam in maart ofzo en toen was Vergoossen net begonnen.
Piet de Visser wil dus ook opstappen, maar heeft die man überhaupt wel een functie binnen PSV? Dergelijke druk hoef je niet zo bang voor te zijn, want het laat dus alleen maar zien dat PSV afhankelijk is van externe partijen mbt het beleid.
Piet de Visser wil dus ook opstappen, maar heeft die man überhaupt wel een functie binnen PSV? Dergelijke druk hoef je niet zo bang voor te zijn, want het laat dus alleen maar zien dat PSV afhankelijk is van externe partijen mbt het beleid.