Voetbalpraatprogramma's op TV
Moderator: mods
hij was uitgenodig, maar het homofiele vriendje van Matthaus, waarmee freek t eerder aan de stok heeft gehad wilde hem niet in t programma, en toen belde vergoosens dochter op dat-ie niet kon komenjoey schreef:Waarom was Freek de Jonge boos op die Snor?
als dit interlectueel nederland moet vertegenwoordigen, vrees ik een nieuwe Middeleeuwen
Ik snap het niet.Donkey Shot schreef:hij was uitgenodig, maar het homofiele vriendje van Matthaus, waarmee freek t eerder aan de stok heeft gehad wilde hem niet in t programma, en toen belde vergoosens dochter op dat-ie niet kon komenjoey schreef:Waarom was Freek de Jonge boos op die Snor?
als dit interlectueel nederland moet vertegenwoordigen, vrees ik een nieuwe Middeleeuwen
het ging over het feit dat De Jonge vond dat vergoossen rogredenen aanvoerde over het drukke programma en de smalle selectie en dat Vergoossen dat even fijntjes weerlegde.
De psv-ers gefeliciteerd!
Vergoossen weerlegde weinig, Freek de Jonge was zo wijs er verder niet op in te gaan.
Overladen programma? Geen voorronde cl, geen play-offs, geen bekerwedstrijden en als er een interland wordt gespeeld zijn ze geblesseerd!
Overladen is het programma in Spanje, Engeland, want daar spelen internationals. Voor de topclubs is het misschien minder een probleem, er kan af en toe worden gewisseld, maar psv speelde niet tegen dat soort ploegen (laatste maanden)
Het verhaal Aissatti lokte natuurlijk ook geen reactie uit van freek, dat verhaal was te zielig voor woorden. Aisatti was twee weken geblesseerd en speelde daardoor vier maanden niet mee????
Vergoossen weerlegde weinig, Freek de Jonge was zo wijs er verder niet op in te gaan.
Overladen programma? Geen voorronde cl, geen play-offs, geen bekerwedstrijden en als er een interland wordt gespeeld zijn ze geblesseerd!
Overladen is het programma in Spanje, Engeland, want daar spelen internationals. Voor de topclubs is het misschien minder een probleem, er kan af en toe worden gewisseld, maar psv speelde niet tegen dat soort ploegen (laatste maanden)
Het verhaal Aissatti lokte natuurlijk ook geen reactie uit van freek, dat verhaal was te zielig voor woorden. Aisatti was twee weken geblesseerd en speelde daardoor vier maanden niet mee????
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Ik had al heel lang geen voetbal insite meer gekeken en na vanavond weet ik weer waarom. Mijn God, dat programma gaat echt he-le-maal nergens over. Ik kan begrijpen als er een interessante gast zit, dat die wat heeft te vertellen. Maar dan ook nog zo'n Jan Mulder erbij die gaat zitten schreeuwen. Pfff..
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."