Met de Guzman verkopen ze 10 doelpunten en met El Ahmadi kopen ze 0 doelpunten. Volgend seizoen gaat dat middenveld in het moeras zakken. En Makaay gaat ook niet hetgeen doen wat iedereen van hem verwacht.Peter schreef:El Ahmadi vind ik al een goeie aankoop. Verder moet er uiteraard één spits bij en dan dus nog 3 verdedigers.
Feyenoord 2007 - 2008
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Ze missen goals inderdaad. Nee, volgend jaar moet men weer hopen op een plekje bij de eerste 5.goodfella schreef:Met de Guzman verkopen ze 10 doelpunten en met El Ahmadi kopen ze 0 doelpunten. Volgend seizoen gaat dat middenveld in het moeras zakken. En Makaay gaat ook niet hetgeen doen wat iedereen van hem verwacht.Peter schreef:El Ahmadi vind ik al een goeie aankoop. Verder moet er uiteraard één spits bij en dan dus nog 3 verdedigers.
- martijn401
Het Feyenoord voetbal van hard werken en weinig techniek is sowieso vreselijk. Dar past Mols prima in. Ik vind Hofland en De Cler ook twee Feyenoord-voetballers. Nog zoiets: als het bij Feyenoord slecht gaat, krijgen de jonkies de schuld. Waarom? Omdat ze niet hard genoeg werken. Maar kutvoetballers als Hofland worden toegezongen omdat hij ''zo zijn best doet''. Werken, werken, werken. Echt vreselijk.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09
Mwah, ik denk dat Mols weinig aan dat prutsvoetbal kan doen. Ik zie hem weinig fout doen in een wedstrijd als deze.
En typerend? Tsja, ik moet er niet aan denken dat Ajax Huntelaar 6 weken moet missen.
En typerend? Tsja, ik moet er niet aan denken dat Ajax Huntelaar 6 weken moet missen.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
- peter
Wij hebben een vrij brede selectie, hoor. Bij Feyenoord hebben ze geïnvesteerd in oudere namen en als die wegvallen, dan hebben ze een groot probleem.Jesse schreef:Mwah, ik denk dat Mols weinig aan dat prutsvoetbal kan doen. Ik zie hem weinig fout doen in een wedstrijd als deze.
- peter
Nee, hoor. Dat komt zo één keer in de 10 jaar nou een keer voor. Ik denk overigens dat het nog langer is geleden dat wij met lege handen stonden als Feyenoord ook een prijs won.Voetske schreef:Wijsneus, Jaloezie omdat ondanks dat Feyenoord toch een prijs wint.Peter schreef:Absoluut. Ik baal er al jaren van dat Feyenoord zo uitstekend presteert. Put your hands up for Michael Mols!Voetske schreef:Proef ik jaloezie ?.
Maar Mols is beter dan het alternatief wat wij hebben als KJH 6 weken afwezig isPeter schreef:Wij hebben een vrij brede selectie, hoor. Bij Feyenoord hebben ze geïnvesteerd in oudere namen en als die wegvallen, dan hebben ze een groot probleem.Jesse schreef:Mwah, ik denk dat Mols weinig aan dat prutsvoetbal kan doen. Ik zie hem weinig fout doen in een wedstrijd als deze.
IK GELOOF!!!!!!