Klaas Jan Huntelaar
Moderator: mods
Nee, dat zal niet gebeuren. Hij wil naar een echte topclub. Daarbij zou het ook niet slim zijn. Hij moet in de zestien van de tegenstander staan en moet daarom gewoon naar een grote club die over het algemeen sterker is dan de tegenstander.
Ik zou me er overigens wel iets bij voor kunnen stellen dat je het juist wél zou doen. Napoli heeft met Maradona natuurlijk een mooie historie en het de aanhang is bloedfanatiek. Als je daar presteert en de club omhoog helpt beteken je echt wat voor die mensen. Dat is toch wat anders dan wanneer je voor een veilige optie kiest.
Ik zou me er overigens wel iets bij voor kunnen stellen dat je het juist wél zou doen. Napoli heeft met Maradona natuurlijk een mooie historie en het de aanhang is bloedfanatiek. Als je daar presteert en de club omhoog helpt beteken je echt wat voor die mensen. Dat is toch wat anders dan wanneer je voor een veilige optie kiest.
Nil volentibus arduum
Nee, hij zou het ook absoluut niet moeten doen want daarvoor heeft hij de kwaliteiten niet.
Maar ik zei ook niet dat Huntelaar het moest doen. Ik kan me puur voorstellen dat je er als voetballer wel voor zou kiezen omdat het meer voldoening kan geven dan wanneer je in een gespreid bedje terecht komt. Maar dan moet je wel exceptionele kwaliteiten hebben of het met een aantal spelers tegelijk doen.
Maar ik zei ook niet dat Huntelaar het moest doen. Ik kan me puur voorstellen dat je er als voetballer wel voor zou kiezen omdat het meer voldoening kan geven dan wanneer je in een gespreid bedje terecht komt. Maar dan moet je wel exceptionele kwaliteiten hebben of het met een aantal spelers tegelijk doen.
Nil volentibus arduum
Bergkamp en Jonk dachten daar even de cultuur van de club te veranderen. Lekker totaalvoetbal spelen met Bergomi en Ferri in de verdediging. Al ben je god zelf, dat krijg je niet voor elkaar.
Maar je kunt natuurlijk best wat bereiken bij een club als je doelstellingen wat anders zijn. Het is niet makkelijk en het is ook zeker niet iedereen gegeven. Maar dat neemt niet weg dat het wel meer voldoening zou geven als het wel lukt om wat neer te zetten. Je hoeft niet altijd voor de makkelijkste weg te kiezen.
Maar je kunt natuurlijk best wat bereiken bij een club als je doelstellingen wat anders zijn. Het is niet makkelijk en het is ook zeker niet iedereen gegeven. Maar dat neemt niet weg dat het wel meer voldoening zou geven als het wel lukt om wat neer te zetten. Je hoeft niet altijd voor de makkelijkste weg te kiezen.
Nil volentibus arduum
Wat is Machlas oud geworden zeg ..joey schreef:Herhaling van zetten: Madrid wil Huntelaar, Ajax vraagt 35 miljoen.

Blij met de punten ...
Volgens mijn Bayern-buddy maakt die club ook werk van KJH. Signore Toni voelt zich niet helemaal tof in München, ligt niet zo lekker in de groep en is alweer 31 (ofzo?). Hij draait natuurlijk een geweldige 2e seizoenshelft en Bayern zou niet geheel onwelwillig tegenover het idee staan om voor Toni te cashen.joey schreef:Herhaling van zetten: Madrid wil Huntelaar, Ajax vraagt 35 miljoen.
Der Klinsi heeft zich intern al sterk gemaakt voor KJH, hij is zeer gecharmeerd van onze spits. Wordt misschien vervolgd...
Als er in Madrid inderdad 35 miljoen op ons ligt te wachten is het in ieder geval duidelijk dat hij vertrekt. Madrid is een club uit de topcategorie waar KJH graag heen wil en zo'n transfersom kunnen wij gewoon niet laten lopen. Als de scouting zijn werk goed doet versterken we ons elftal op meerdere posities en hou je nog geld over. Lijkt me een uitstekende deal.
Nil volentibus arduum
Volgens mij heeft dat niet gespreide bedje er mede voor gezorgd dat Maradona zo ontspoord is. Ik denk niet dat dat bij een echte topclub zo gebeurd zou zijn.joey schreef:Met die redenering kwam Bergkamp ook toen hij naar Inter ging. Hij wilde daar iets neerzetten. Lukte dus mooi niet.![]()
Maradona was een uitzondering. De meeste spelers hebben dat gespreide bedje hard nodig.