Die Lemic heeft wel een reputatie, maar Lazo en Mendez zitten bij hem in de stal. Verre van goede voetballers. Vooral die laatste kan er geen kloten van en voetbalt toch bij PSV. Ik zou dat niet op mijn geweten willen hebben, maar blijkbaar is het sportieve gewin vast niet overheersend.generaal schreef:Alsof Lemic de schuldige is in dit verhaal. Hij heeft zo'n enorme reputatie opgebouwd, dat PSV voor hem een clubje is om "er bij" te doen. Hij hoeft PSV niet uit te knijpen, omdat ie bij clubs als Chelsea en Real Madrid veel vettere commissies kan pakken.Thomas schreef:Normaal gesproken zou je gezien de berichtgeving zeggen dat in ieder geval Lemic eruit getrapt moet worden. Dat zou, hoewel het niet anders kan, al een forse aderlating zijn. Of de publieke opinie er dan nog voor zorgt dat ook Reker op moet stappen, dat zien we daarna wel weer.
Ik denk dat er een vies spelletje wordt gespeeld door Reker en zijn vriendjes.
PSV 2007 - 2008 (deel II)
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Lemic was ook betrokken bij de transfer van Kezman naar Chelsea en wist voor PSV een prima prijs af te dwingen. Ik denk dat de echte ratten in deze tot het netwerk van Reker behoren.Peter schreef:Die Lemic heeft wel een reputatie, maar Lazo en Mendez zitten bij hem in de stal. Verre van goede voetballers. Vooral die laatste kan er geen kloten van en voetbalt toch bij PSV. Ik zou dat niet op mijn geweten willen hebben, maar blijkbaar is het sportieve gewin vast niet overheersend.generaal schreef:Alsof Lemic de schuldige is in dit verhaal. Hij heeft zo'n enorme reputatie opgebouwd, dat PSV voor hem een clubje is om "er bij" te doen. Hij hoeft PSV niet uit te knijpen, omdat ie bij clubs als Chelsea en Real Madrid veel vettere commissies kan pakken.Thomas schreef:Normaal gesproken zou je gezien de berichtgeving zeggen dat in ieder geval Lemic eruit getrapt moet worden. Dat zou, hoewel het niet anders kan, al een forse aderlating zijn. Of de publieke opinie er dan nog voor zorgt dat ook Reker op moet stappen, dat zien we daarna wel weer.
Ik denk dat er een vies spelletje wordt gespeeld door Reker en zijn vriendjes.
Dat interim-trainertje Lef Vergoossen Gomes nog ff voor de groep voor aap zet, is ook al zo'n slimme zet. Alsof ze het er om doen en hopen dat Gomes weggaat voor de hoofdprijs

generaal schreef:Dat interim-trainertje Lef Vergoossen Gomes nog ff voor de groep voor aap zet, is ook al zo'n slimme zet. Alsof ze het er om doen en hopen dat Gomes weggaat voor de hoofdprijs.
Hoofdprijs? Welnee, die krijg je niet meer, hoor.

Kom op, generaal, het gedrag van Gomes gaat alle perken te buiten. Dit zou hij eens bij Ferguson of Capello moeten proberen. Hahaha.

Het stinkt aan alle kanten!
Je bedoelt het interview waarin hij zoiets zegt als: "Reker eruit of ik eruit"? Gissen? Veel mogelijkheden zijn er niet. Gomes volgend jaar bij psv en Reker niet, of andersom of zie jij meer mogelijkheden op basis van die uitspraak?generaal schreef:Uit dat interview kun je helemaal niks concluderen over de intenties van Gomes. Je kunt slechts gissen.Peter schreef:Bron? De VI.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Ik wist niet dat Ferguson en Capello collega's van Jan Reker zijn.joey schreef:generaal schreef:Dat interim-trainertje Lef Vergoossen Gomes nog ff voor de groep voor aap zet, is ook al zo'n slimme zet. Alsof ze het er om doen en hopen dat Gomes weggaat voor de hoofdprijs.
Hoofdprijs? Welnee, die krijg je niet meer, hoor.![]()
Kom op, generaal, het gedrag van Gomes gaat alle perken te buiten. Dit zou hij eens bij Ferguson of Capello moeten proberen. Hahaha.
Wie heeft het over intenties? Het ging toch over of Gomes een laag ventje is?generaal schreef:Uit dat interview kun je helemaal niks concluderen over de intenties van Gomes. Je kunt slechts gissen.Peter schreef:Bron? De VI.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Op basis van die uitspraak is hij een laag ventje?Demosthenes schreef:Je bedoelt het interview waarin hij zoiets zegt als: "Reker eruit of ik eruit"? Gissen? Veel mogelijkheden zijn er niet. Gomes volgend jaar bij psv en Reker niet, of andersom of zie jij meer mogelijkheden op basis van die uitspraak?generaal schreef:Uit dat interview kun je helemaal niks concluderen over de intenties van Gomes. Je kunt slechts gissen.Peter schreef:Bron? De VI.
Zeg ik dat dan?generaal schreef:Ik wist niet dat Ferguson en Capello collega's van Jan Reker zijn.joey schreef:generaal schreef:Dat interim-trainertje Lef Vergoossen Gomes nog ff voor de groep voor aap zet, is ook al zo'n slimme zet. Alsof ze het er om doen en hopen dat Gomes weggaat voor de hoofdprijs.
Hoofdprijs? Welnee, die krijg je niet meer, hoor.![]()
Het gaat erom dat meneer Gomes wil bepalen wie er in de directie van PSV zit. Dat gaat hem geen zak aan.
Het stinkt aan alle kanten!