PSV 2007 - 2008 (deel II)

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
joey
Erelid

Bericht door joey » do apr 24, 2008 8:47 am

Mwah, hier lijkt me iets meer aan de hand te zijn.

Lemic buiten de deur, dat betekent normaal gesproken het vertrek van Gomes en nog een paar spelers bij PSV. En misschien ook dat van Stan Valckx. Dat zou ik overigens betreuren, want Valckx maakt steeds weer een heel zwakke indruk op mij.
Het stinkt aan alle kanten!

Aristides

Bericht door Aristides » do apr 24, 2008 9:05 am

joey schreef:Mwah, hier lijkt me iets meer aan de hand te zijn.

Lemic buiten de deur, dat betekent normaal gesproken het vertrek van Gomes en nog een paar spelers bij PSV. En misschien ook dat van Stan Valckx. Dat zou ik overigens betreuren, want Valckx maakt steeds weer een heel zwakke indruk op mij.
Iets meer? Kan, maar wat wordt er voor de fans van gemaakt? Ik kom nooit op een psv-forum, maar gevoelsmatig denk ik dat het slaafse volgers zijn (Zal wel de gemoedelijke mentaliteit van de Brabander zijn)

Is bekend of de Serviër Lemic ook iets te maken heeft met de Serviër Sulejm....?
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

joey
Erelid

Bericht door joey » do apr 24, 2008 9:16 am

Demosthenes schreef:Iets meer? Kan, maar wat wordt er voor de fans van gemaakt? Ik kom nooit op een psv-forum, maar gevoelsmatig denk ik dat het slaafse volgers zijn (Zal wel de gemoedelijke mentaliteit van de Brabander zijn)
Dan mag je even bijlezen. In diezelfde zone is trouwens nóg een topic over Gomes. De PSV-supporters zijn helemaal in de war. Dat kan ik me ook goed voorstellen, want het is niet niets als je club zo ter discussie staat.
Is bekend of de Serviër Lemic ook iets te maken heeft met de Serviër Sulejm....?
Niet dat ik weet. Maar ik heb geen idee wie zijn zaakwaarnemers zijn.

Het verhaal ging dat Sulejmani via Chelsea naar PSV ging. Mocht dat waar zijn, dan zal nu wel op losse schroeven staan. Tenzij het natuurlijk al geregeld is. Want die Lemic zit dik in het netwerk van Chelsea-Abra-MSI. Dat is destijds gebleken uit een artikel in de VI.

Hoe dan ook, vandaag gaat er wat gebeuren:

Gomes om tafel met Jan Reker

EINDHOVEN - PSV-doelman Gomes zit vandaag om de tafel met Jan Reker naar aanleiding van zijn snoeiharde kritiek aan het adres van de algemeen directeur. Met zijn uitspraak "Reker eruit of ik eruit" is voor de tweede keer in een half jaar tijd de volledig verstoorde relatie tussen de twee aan het licht gekomen.
Gomes is niet van plan vandaag ook maar iets van zijn kritiek terug te nemen in de ontmoeting met Reker, die hij voor leugenaar uitmaakte. De doelman heeft zelfs nog meer punten van kritiek over het beleid en het gedrag van Reker. De raad van commissarissen en directie van PSV hebben al laten weten dat de doelman gestraft zal worden.
Telegraaf

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » do apr 24, 2008 10:29 am

mijn inschatting is dat Reker weggaat en alles weer tot bedaren gaat komen. Gemoedelijk Brabant zeg maar

joey
Erelid

Bericht door joey » do apr 24, 2008 12:47 pm

Dat denk ik niet, het probleem zit namelijk niet alleen bij Reker.

De spelersgroep van PSV is dit seizoen uiteengevallen in twee kampen. Aan de ene zijde staat een groep spelers, onder wie Gomes en Lazovic, die begeleid worden door Lemic. Anderzijds is er een blok met onder anderen aanvoerder Timmy Simons, Danny Koevermans en andere Nederlandse spelers. Die scheuring heeft geleid tot 'manipulatie en chantage' tussen spelers en trainers, zo meldt een bron. Als voorbeeld daarvan geldt de opstelling van Gomes in een kwestie rond Ismail Aissati. De middenvelder werd twee maanden geleden naar het tweede verbannen, nadat hij zou hebben geweigerd om in te vallen tijdens de wedstrijd PSV-De Graafschap. Hierover ontstond een rel tussen enkele spelers en coach Sef Vergoossen. Op aandrang van Gomes werd Aissati niet gestraft. Lemic zou aanvoerder Timmy Simons hebben benaderd om de doelman hierin te steunen. "Als Timmy daarin niet wilde toestemmen, zou Gomes volgens Lemic vier wedstrijden niet keepen," zo stelt een betrokkene.
ED

Dit kán natuurlijk niet, en heeft niet in de eerste plaats met Reker te maken.

Aristides

Bericht door Aristides » do apr 24, 2008 12:51 pm

Lemic zou aanvoerder Timmy Simons hebben benaderd om de doelman hierin te steunen. "Als Timmy daarin niet wilde toestemmen, zou Gomes volgens Lemic vier wedstrijden niet keepen," zo stelt een betrokkene.
Zou Gomes om die reden enkele keren zwaar geblesseerd zijn geraakt? Om te laten zien dat hij onmisbaar is? Roorda laten mislukken om de derde keeper (ook van Lemic) een kans te geven? Je weet maar nooit.

Voor alle duidelijkheid: Gomes is erover begonnen, niet ik, maar zijn gedrag de laatste maanden is wel erg vreemd (Ajax thuis, VVV uit, Fiorentina uit, onlangs weer op een training, twee interviews)
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

joey
Erelid

Bericht door joey » do apr 24, 2008 1:07 pm

Jij, hij deed wel een beetje vreemd. Dat is waar.

Overigens is PSV.nl al net zo'n jubelsite als ajax.nl. Ja hoor, de sfeer bij PSV is reuze ontspannen... :biggrin.gif:

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » do apr 24, 2008 1:08 pm

ik vind dat gedoe over die lemic maar raar en het feit dat zo'n intrigant nu nog geen hertgang-verbod heeft gekregen iets meer vertellen over de bron dan over lemic.

een erg goedkope manier van de opinie te bespelen.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » do apr 24, 2008 1:09 pm

joey schreef:Jij, hij deed wel een beetje vreemd. Dat is waar.

Overigens is PSV.nl al net zo'n jubelsite als ajax.nl. Ja hoor, de sfeer bij PSV is reuze ontspannen... :biggrin.gif:
Dat is ook wat Joep Schreuder zei in het sportjournaal.

'Het is hier eigenlijk heel gemoedelijk.' :biggrin.gif:

joey
Erelid

Bericht door joey » do apr 24, 2008 1:11 pm

Jöhnk schreef:
joey schreef:Jij, hij deed wel een beetje vreemd. Dat is waar.

Dat is ook wat Joep Schreuder zei in het sportjournaal.

'Het is hier eigenlijk heel gemoedelijk.' :biggrin.gif:
Ze hebben alle spelers een gevulde koek in hun strot geduwd, dan zeggen ze tenminste niets... :biggrin.gif:

Doc, die bron moet iemand binnen PSV zijn. Zegt dat eigenlijk niet al genoeg?

En Gomes gaat gewoon door:

PSV legt Gomes geldboete op

EINDHOVEN - PSV heeft Heurelho Gomes een boete opgelegd naar aanleiding van zijn uitspraken in Voetbal International. De Braziliaanse doelman accepteert de geldstraf, maar blijft achter zijn woorden staan.

Gomes kapittelde woensdag in weekblad VI de handelwijze van directeur Jan Reker. ,,Het is Reker eruit of ik eruit.'' Donderdagochtend kreeg Gomes in een gesprek met onder anderen Reker daarvoor een boete opgelegd. De hoogte van dat bedrag wilden PSV noch Gomes bekendmaken.

In een onderhoud met media, kort na het gesprek met Reker, zei Gomes de geldstraf te accepteren, maar weigerde hij de harde woorden van het interview terug te nemen. ,,Ik blijf achter elk woord staan. Reker moet nog steeds weg bij PSV. Ik hou van de waarheid en iedereen moet weten hoe het er bij PSV aan toegaat. Ik ben niet groter dan de club, Reker is groter dan de club. Niemand is groter dan de club de club PSV.''

Op de vraag donderdagmorgen waarom Gomes de publiciteit zocht in plaats van de problemen intern aan te kaarten, zei hij: ,,Ik heb mijn grieven meermaals bij Stan Valckx aangegeven. Maar daar is intern blijkbaar niest gebeurd. Toen ben ik er na overleg met een adviseur in Brazilië mee naar buiten geaan. Nee, dat was niet Vlado Lemic. Die heeft hier helemaal niets mee te maken. Ik ben 27 jaar, heb twee kinderen; ik kan heel zoed zelf bepalen wat ik wel of niet zeg.''

Gomes bevestigde dat er buitenlandse interesse voor hem is - naar verluidt Tottenham Hotspur en AC MIlan - maar zei opmerkelijk genoeg wel bij PSV te willen blijven. ,,Nog geen club heeft zich bij mij gemeld, maar dat is niet aan de orde want ik hoop echt dat er oplossing komt met PSV.''

Gomes haalde in Voetbal International hard uit naar diverse mensen binnen PSV. Vergoossen, Hiele en met name Jan Reker moeten het ontgelden. De keeper hekelde de manier waarop er bij PSV tegenwoordig wordt omgegaan met jeugdspelers en hekelde de manier waarop getraind wordt. Hij is verder vooral boos dat Reker beloften zou hebben gedaan die niet worden nagekomen richting hemzelf en richting jeugdspelers die speeltijd zou zijn beloofd.
AD

Belangstelling? Komt dat even goed uit. :hypocrite.gif: :biggrin.gif:

LucaS

Bericht door LucaS » do apr 24, 2008 1:18 pm

Gomes weet vast ook al wie Reker op moet volgen. Lemic natuurlijk! Dat is het best voor de club! :hypocrite.gif:

Ik hoop dat die joker nog lang in Eindhoven blijft!
I think I lost my fucking headache

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » do apr 24, 2008 1:18 pm

oh de bron werkt zeker bij PSV, ik denk zelfs dat de bron op een hoge positie bij PSV - directie niveau, is terug te vinden. In Eindhoven grijpt men naar het Sedoc Scenario.

joey
Erelid

Bericht door joey » do apr 24, 2008 1:26 pm

Gomes: 'Als situatie zo blijft, is er geen weg terug'

Ondanks een boete en een gesprek met Jan Reker blijft Gomes bij zijn meningen die hij uitte in de laatste editie van Voetbal International.

Dat is de 'uitkomst' van het praatje dat de algemeen directeur en de keeper vanmorgen voor de ochtendtraining hielden. Het onderonsje duurde maar kort, want beide partijen blijven bij hun standpunten. De lucht is dus allerminst geklaard in Eindhoven en een einde aan de impasse is niet in zicht.

``Ik blijf achter het interview staan", aldus Gomes na afloop van de oefensessie. De doelman geeft daarmee aan, dat het 'Reker weg of ik weg' nog steeds geldt. ``Het is nu aan de club om een beslissing te nemen. Niemand is groter dan de club. Jan Reker niet en ik niet."

Voor de geuitte kritiek naar buiten toe ontving de Braziliaan een boete van de directie. ``Die accepteer ik omdat het de reglementen van de club zijn. Men moet echter wel weten dat ik eerst intern mijn onvrede heb uitgesproken, maar daar werd toen niets mee gedaan. De situatie is hetzelfde gebleven en als die weer zo blijft, is er geen weg terug. Ik houd van de waarheid en afspraken nakomen. Maar dat is niet altijd gebeurd."

Boze tongen beweren dat Gomes het interview alleen maar gaf om een vertrek te forceren of PSV in twee kampen te verdelen. ``Ik hoef niemand voor me te winnen", vervolgt de keeper. ``Ik ben 27 jaar en heb een gezin. Ik formuleer mijn eigen mening wel. Wat de spelers en mijn zaakwaarnemer vinden, weet ik niet. Ik heb puur op persoonlijke titel gesproken. Wie twijfelt aan de sfeer in de groep moet maar eens naar de training komen kijken. Er is absoluut geen sprake van twee kampen. En ik hoef de supporters echt niet op deze manier voor me te winnen. Dat doe ik op het veld wel. En nee, er heeft zich nog geen club gemeld. Ik heb met niemand contact."

En zo zal het onrustig blijven bij PSV. ``Ik wil onder deze omstandigheden niet blijven, maar ik wil ook niet zomaar vertrekken. Het is aan de club om een oplossing te vinden", zo sloot Gomes het perspraatje af.

Andere spelers wilden of konden niets zeggen over de situatie. Otman Bakkal wilde nog wel kwijt, dat 'Gomes het beste met iedereen voor heeft'. ``Ik sta achter hem", aldus de middenvelder tegenover Elf Voetbal.
Elf

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » do apr 24, 2008 1:32 pm

Hij weg of ik weg.

en dan vervolgens:
Niemand is groter dan de club. Jan Reker niet en ik niet.

Mooi, hoor.

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » do apr 24, 2008 1:32 pm

"Elf" staat voor de gemiddelde leeftijd van de lezers, joey :smallgrin.gif:

joey
Erelid

Bericht door joey » do apr 24, 2008 1:39 pm

Maakt niet uit. Het gaat om de quotes.

Gomes accepteert boete van PSV
door onze Telesportredactie

EINDHOVEN - Gomes heeft de boete van PSV geaccepteerd. De Braziliaanse doelman liet zich eerder deze week negatief uit over algemeen directeur Jan Reker. "Hij eruit of ik eruit", zei Gomes. De hoogte van de geldstraf is niet bekend.

Overigens blijft de publiekslieveling wel achter zijn uitspraken staan, dat heeft hij in een onderhoud van nog geen kwartier met Reker medegedeeld. De boete heeft hij alleen geaccepteerd omdat dit in de bepalingen van PSV staat.
Telegraaf

Dus hij accepteert het niet, hij moet het accepteren.

Nog steeds op ramkoers dus.

MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
AT Toto winner 07/08

Bericht door MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) » do apr 24, 2008 2:11 pm

Waarom komt die ellende bij hun altijd pas na het seizoen naar boven en bij ons midden in het seizoen? :1evil.gif:

joey
Erelid

Bericht door joey » do apr 24, 2008 2:18 pm

Mwah, dit kan nog wel een tijdje doorgaan. Als Gomes morgen een andere club heeft, blijft Reker zitten en dat is niet de bedoeling.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » do apr 24, 2008 2:32 pm

Normaal gesproken zou je gezien de berichtgeving zeggen dat in ieder geval Lemic eruit getrapt moet worden. Dat zou, hoewel het niet anders kan, al een forse aderlating zijn. Of de publieke opinie er dan nog voor zorgt dat ook Reker op moet stappen, dat zien we daarna wel weer.

LucaS

Bericht door LucaS » do apr 24, 2008 2:35 pm

Mwa, zo'n Bakal die zonder blikken of blozen verklaart dat hij achter Gomez staat. Dit is nog niet voorbij

Jesse

Bericht door Jesse » do apr 24, 2008 2:42 pm

Ik denk dat dit allemaal met een sisser gaat aflopen.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

LucaS

Bericht door LucaS » do apr 24, 2008 2:43 pm

Laten we het hopen. Het beste dat ons kan overkomen is als PSV deze selectie bij elkaar houdt

generaal

Bericht door generaal » do apr 24, 2008 2:46 pm

Thomas schreef:Normaal gesproken zou je gezien de berichtgeving zeggen dat in ieder geval Lemic eruit getrapt moet worden. Dat zou, hoewel het niet anders kan, al een forse aderlating zijn. Of de publieke opinie er dan nog voor zorgt dat ook Reker op moet stappen, dat zien we daarna wel weer.
Alsof Lemic de schuldige is in dit verhaal. Hij heeft zo'n enorme reputatie opgebouwd, dat PSV voor hem een clubje is om "er bij" te doen. Hij hoeft PSV niet uit te knijpen, omdat ie bij clubs als Chelsea en Real Madrid veel vettere commissies kan pakken.

Ik denk dat er een vies spelletje wordt gespeeld door Reker en zijn vriendjes.

Jesse

Bericht door Jesse » do apr 24, 2008 2:46 pm

Ik ben niet groter dan de club, Reker is groter dan de club. Niemand is groter dan de club de club PSV.
Blablabla, dit soort praatjes zullen het weer goed doen bij de supporters.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » do apr 24, 2008 2:48 pm

Fritz Philips is groter dan de club.

Plaats reactie