Dario Cvitanich
Moderator: mods
- El Clavo
- AT Toto winner 08/09
Espanyol en Boca zaten naar verluid ook achter hem aan. Scoort 7 keer in 10 wedstrijden. Zullen we iemand nou eens voor 1 keer het voordeel van de twijfel geven en hem niet af gaan branden voor ie wat wedstrijden in het wit-rood-wit heeft gespeeld?Peter schreef:Nu wil ik niet gelijk de pessimist uithangen, maar dit kan toch net zo goed als Luque een aangeboden speler zijn?

- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Ik probeer alleen wat tegengas te geven. Ik laat me voor de rest helemaal verrassen door deze Argentijnse speler.Spijker schreef:Espanyol en Boca zaten naar verluid ook achter hem aan. Scoort 7 keer in 10 wedstrijden. Zullen we iemand nou eens voor 1 keer het voordeel van de twijfel geven en hem niet af gaan branden voor ie wat wedstrijden in het wit-rood-wit heeft gespeeld?Peter schreef:Nu wil ik niet gelijk de pessimist uithangen, maar dit kan toch net zo goed als Luque een aangeboden speler zijn?
Is het niet zo dat je met zo'n type spits (die zelf niet bijzonder veel scoort) een ander type aanvallende middenvelder nodig hebt? Meer een type Sneijder (die zelf veel scoort) dan een type Defour (die vooral andere laat scoren)?
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Vergeet Sarpong niet. Ik verwacht dat hij komend seizoen definitief gaat aanhaken.
Het zou kunnen, maar in tegenstelling tot bij jongens als Kuffour en Luque hebben we bij Cvitanich te maken met een speler die nog bekeken en beoordeeld kon worden.Peter schreef:Nu wil ik niet gelijk de pessimist uithangen, maar dit kan toch net zo goed als Luque een aangeboden speler zijn?
Napoli en Deportivo hadden ook interesse.Spijker schreef:Espanyol en Boca zaten naar verluid ook achter hem aan. Scoort 7 keer in 10 wedstrijden. Zullen we iemand nou eens voor 1 keer het voordeel van de twijfel geven en hem niet af gaan branden voor ie wat wedstrijden in het wit-rood-wit heeft gespeeld?
Ik denk gewoon dat Van Basten een ander spelsysteem voor ogen heeft. welke die is weet ik niet, maar ik denk dat het eentje is waar alledrie samen kunnen spelen.
Verder kan het ook zo zijn dat van Basten ervanuitgaat dat we volgend seizoen heel veel wedstrijden gaan spelen, en dat de bank niet slechter dan wat er op het veld staat mag zijn. daar ben ik het namelijk mee eens.
Verder kan het ook zo zijn dat van Basten ervanuitgaat dat we volgend seizoen heel veel wedstrijden gaan spelen, en dat de bank niet slechter dan wat er op het veld staat mag zijn. daar ben ik het namelijk mee eens.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Dus jij bent wel degelijk werkzaam bij Ajax? En Peter, Siem de Jong moet wel degelijk in staat worden geacht om 5 tot 10 doelpunten per seizoen te maken.Thomas schreef:Het zou kunnen, maar in tegenstelling tot bij jongens als Kuffour en Luque hebben we bij Cvitanich te maken met een speler die nog bekeken en beoordeeld kon worden.
Volgens mij verwijst hij met 'we' naar jullie als fans/supporters.goodfella schreef:Dus jij bent wel degelijk werkzaam bij Ajax? En Peter, Siem de Jong moet wel degelijk in staat worden geacht om 5 tot 10 doelpunten per seizoen te maken.Thomas schreef:Het zou kunnen, maar in tegenstelling tot bij jongens als Kuffour en Luque hebben we bij Cvitanich te maken met een speler die nog bekeken en beoordeeld kon worden.
Siem kan assistenkoning worden bij Ajax.goodfella schreef:Dus jij bent wel degelijk werkzaam bij Ajax? En Peter, Siem de Jong moet wel degelijk in staat worden geacht om 5 tot 10 doelpunten per seizoen te maken.Thomas schreef:Het zou kunnen, maar in tegenstelling tot bij jongens als Kuffour en Luque hebben we bij Cvitanich te maken met een speler die nog bekeken en beoordeeld kon worden.