Ik schat die heel klein in. Daarom vind ik het ook logisch dat er al een vervanger wordt aangetrokken. Als hij zou blijven zou ik dat vreemd vinden en de inverstering in een nieuwe aanvaller opvallend.Jöhnk schreef:Maar hoe groot is de kans dat Huntelaar blijft?
Dario Cvitanich
Moderator: mods
Op de site van Banfield het volgende:

AFC Ajax NV.21/04/08
INFORMACION
La Comisión Directiva del Club Atlético Banfield decidió por mayoría aceptar la propuesta de venta del club holandés AFC Ajax NV por el jugador Darío Cvitanich, por 11 millones de dólares en todo concepto.
Cvitanich continuará en Banfield hasta la finalización del torneo Clausura 2008. Por lo pronto, deberá pasar la revisión médica y firmar su respectivo contrato con la entidad europea.
El delantero oriundo de Baradero aún debe una fecha de suspensión y recién frente a Colón de Santa Fe estará en condiciones de retornar al primer equipo dirigido por Miguel Jerez.

-
- AT Toto winner 10/11
Of een derde scorende aanvaller/vleugelspeler.666 schreef:De verdediging moet zowieso versterkt worden.
Als onze nieuwe spits minder scoort dan de oude moet er een scorende middenvelder bij.
Een aanval met Suarez en Sulejmani plus een centrumspits die er 15 inlegt maakt ook gewoon 50 goals. Maar dat er wel wat meer scorend vermogen op het middenveld mag komen ben ik absoluut met je eens. Heeft Bradley al een nieuwe club?
Zou wat zijn, als Van Geel de combi Sulejmani/Bradley in Heerenveen op weet te halen. Dromen mag. :hupajax.gif:
http://forum.fok.nl/topic/604642/2/50#22240720 Inderdaad, wat ben ik toch subjectief.joey schreef:Tja, ik kan niet zoveel met jouw oordeel. Jij bent zo verschrikkelijk subjectief.generaal schreef:Ik kan me niet voorstellen dat Ajax hem heeft aangetrokken als opvolger van Huntelaar. Mocht dat wel het geval zijn: sterkte.
Verder ben ik over Babel en over Emanuelson altijd positief geweest, dus het heeft vrij weinig met Ajax te maken, hoor :).
cultheld, dat is mijn username op Fok!. Ik wist dat ie naar Ajax wilde (want ik ken z'n broertje en toen wij bij elkaar in de klas zaten op de havo, vertelde hij dat z'n broer meer met Ajax had dan met PSV) en toch brandde ik hem niet af.joey schreef:Waar slaat die link op? Mis ik iets?
Oké, je bent reuze objectief. Schets dan eens een duidelijk beeld van die Cvitanich in plaats van iets hatelijks te zeggen over een tweede Rosales.
Ik ken 'm vooral als winger van Banfield. Daar liep ie zich nogal vaak vast op de linksback van de tegenstander. Voetballend overigens wel stukken beter dan Huntelaar; ik begrijp alleen niet hoe ze Cvitanich in het Ajax-elftal in zouden willen passen.joey schreef:Wat nobel van je. Nou, vooruit dan maar. Maar nu wacht ik op jouw analyse van Dario C.