Onbetrouwbaar transfernieuws 2007/2008
Ik zat dan aan een combinatie te denken. Het scorend vermogen van KJH en de voetballende kwaliteiten van Zlatan. Daar mogen ze dan best 12 miljoen voor neerleggen.joey schreef:Mogen we dan dezelfde kwaliteit verwachten?666 schreef:Twaalf miljoen is toch gewoon wat we ooit betaald hebben voor Zlatan of Huntelaar met een beetje voetbalwereldinflatie erbij?
Nil volentibus arduum
Dan nog even Nedved en Chivu halen we zijn klaar.Alexander schreef:Ik kan me niet voorstellen dat deze jongen komt, want ik heb nou net begrepen dat Huntelaar een nieuw contract gaan tekenen waarbij hij een salaris krijgt van 4 miljoen Euro.

Sorry Alex, maar ik kan het niet laten.

Het stinkt aan alle kanten!
- 666
- Site Admin
- Contacteer:
Twaalf miljoen lijkt heel veel, maar anno 2008 koop je daarmee geen zekerheid. Zeker niet in de spits.joey schreef:Mogen we dan dezelfde kwaliteit verwachten?666 schreef:Twaalf miljoen is toch gewoon wat we ooit betaald hebben voor Zlatan of Huntelaar met een beetje voetbalwereldinflatie erbij?
Ik hou het op fifty-fifty. Voor 12 miljoen kan je een Huntelaar halen, maar het kan net zo goed op een Machlasje uitdraaien. Als je spelers koopt loop je nou eenmaal risico's, zelfs als ze duur zijn.
Sign your name on
the dotted line:
.............................
the dotted line:
.............................
Bron dat van Geel hem 2 jaar geleden terug geschoffeerd heeft ?.Verder is het toch gewoon een kwestie van centjes mocht Sulejmani nog geen zin hebben in het buitenland.En zorg er gewoon voor dat KjH blijft, en ga die Sulejmani halen, dan heb je 2 creativelingen, met een een mindere creativeling in het midden maar wel goed voor tig goals .. dat salaris verdien je terug door plaatsing van de champions L. en na het eventuele vertrek.Jöhnk schreef:Sulejmani wil volgens mij helemaal niet naar Ajax. Van Geel heeft hem twee jaar terug geschoffeerd.
Die gaat naar PSV.
AJAX moet eens ophouden met te denken dat men elk jaar " iets " moet overhouden.Minder op de bank, meer op het veld en meer kansen op kampioenschappen.
Verder blijkt maar weer wat een oetlul van Geel en pestkop HtC zijn geweest om Perez te laten vertrekken, en ook nog eens naar een directe concurrent te laten vertrekken die op dat moment Perez goed konden gebruiken .. Perez heeft Psv geen kampioen gemaakt, maar heeft er wel een aandeel in gehad .. hoe achterlijk kan/kon men bij AJX zijn ..
Laatst gewijzigd door 999 op di apr 22, 2008 7:09 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
12 Miljoen euro is gewoon uit de lucht gegrepen. No way dat Ajax zo'n bedrag gaat betalen aan een club als Banfield. Houdt het inderdaad maar op 12 miljoen dollar of zo.
Ik wil Alexander niet te snel serieus nemen, maar voor hoeveel jaar gaat Huntelaar dan bijtekenen? Er zullen toch echt wat jaartjes bovenop moeten komen wil Ajax hem houden. Wordt z'n contract niet verlengd, dan moeten we die jongen zo snel mogelijk verkopen.
Ik wil Alexander niet te snel serieus nemen, maar voor hoeveel jaar gaat Huntelaar dan bijtekenen? Er zullen toch echt wat jaartjes bovenop moeten komen wil Ajax hem houden. Wordt z'n contract niet verlengd, dan moeten we die jongen zo snel mogelijk verkopen.
21/04/08
INFORMACION
La Comisión Directiva del Club Atlético Banfield decidió por mayoría aceptar la propuesta de venta del club holandés AFC Ajax NV por el jugador Darío Cvitanich, por 11 millones de dólares en todo concepto.
Cvitanich continuará en Banfield hasta la finalización del torneo Clausura 2008. Por lo pronto, deberá pasar la revisión médica y firmar su respectivo contrato con la entidad europea.
El delantero oriundo de Baradero aún debe una fecha de suspensión y recién frente a Colón de Santa Fe estará en condiciones de retornar al primer equipo dirigido por Miguel Jerez.
22/4/2008 - Banfield bevestigt transfer Cvitanich naar Ajax [Update]
(Gepost door RvN/P.)
BRON: Clarin
De Argentijnse krant Clarin meldt dat het bestuur van de Argentijnse club Banfield gisteravond heeft ingestemd met de transfer van aanvaller Dario Cvitanich naar Amsterdam. Volgens Clarin bezat Banfield 80% van de transferrechten. Voor 100% van de rechten zou Ajax uiteindelijk een bedrag van 11 miljoen dollar hebben betaald. De krant meldt eveneens dat de aanvaller, gebruikmakend van een schorsing voor de competitie, dit weekend in Amsterdam zal zijn voor de medische keuring. Dinsdag wordt hij weer terugverwacht in Argentinië.
Ajax Netwerk
[Update] Inmiddels heeft Banfield op haar eigen website bevestigd dat het akkoord is gegaan met de voorwaarden voor een transfer van de aanvaller naar Ajax. De club bevestigt het bedrag van 11 miljoen dollar.
Born: www.ajax.netwerk.to
Het is dus rond, 11 miljoen dollar. Ik hoop niet dat dit ten koste gaat van Sulejmani. Ik ben benieuwd of hij specifiek als spits is gehaald, want ik kan me niet voorstellen dat je zo'n speler voor de bank koopt. Met andere woorden, betekent dit een vertrek van Huntelaar?
Ik ben ook benieuwd wat het aandeel van Marco van Basten hierin is, zal hij hem zelf gescout hebben? Of op basis van videobeelden gefiatteerd hebben?
INFORMACION
La Comisión Directiva del Club Atlético Banfield decidió por mayoría aceptar la propuesta de venta del club holandés AFC Ajax NV por el jugador Darío Cvitanich, por 11 millones de dólares en todo concepto.
Cvitanich continuará en Banfield hasta la finalización del torneo Clausura 2008. Por lo pronto, deberá pasar la revisión médica y firmar su respectivo contrato con la entidad europea.
El delantero oriundo de Baradero aún debe una fecha de suspensión y recién frente a Colón de Santa Fe estará en condiciones de retornar al primer equipo dirigido por Miguel Jerez.
22/4/2008 - Banfield bevestigt transfer Cvitanich naar Ajax [Update]
(Gepost door RvN/P.)
BRON: Clarin
De Argentijnse krant Clarin meldt dat het bestuur van de Argentijnse club Banfield gisteravond heeft ingestemd met de transfer van aanvaller Dario Cvitanich naar Amsterdam. Volgens Clarin bezat Banfield 80% van de transferrechten. Voor 100% van de rechten zou Ajax uiteindelijk een bedrag van 11 miljoen dollar hebben betaald. De krant meldt eveneens dat de aanvaller, gebruikmakend van een schorsing voor de competitie, dit weekend in Amsterdam zal zijn voor de medische keuring. Dinsdag wordt hij weer terugverwacht in Argentinië.
Ajax Netwerk
[Update] Inmiddels heeft Banfield op haar eigen website bevestigd dat het akkoord is gegaan met de voorwaarden voor een transfer van de aanvaller naar Ajax. De club bevestigt het bedrag van 11 miljoen dollar.
Born: www.ajax.netwerk.to
Het is dus rond, 11 miljoen dollar. Ik hoop niet dat dit ten koste gaat van Sulejmani. Ik ben benieuwd of hij specifiek als spits is gehaald, want ik kan me niet voorstellen dat je zo'n speler voor de bank koopt. Met andere woorden, betekent dit een vertrek van Huntelaar?
Ik ben ook benieuwd wat het aandeel van Marco van Basten hierin is, zal hij hem zelf gescout hebben? Of op basis van videobeelden gefiatteerd hebben?
Wat veel mensen niet weten is dat SC Heerenveen-sterspeler Miralem Sulejmani (19) in het verleden al een gesprek heeft gehad met Ajax' technisch directeur Martin van Geel. Daar werd hem een belofte gedaan die niet werd waargemaakt, zo meldt Voetbal International deze week.Voetske schreef:Bron dat van Geel hem 2 jaar geleden terug geschoffeerd heeft ?.Verder is het toch gewoon een kwestie van centjes mocht Sulejmani nog geen zin hebben in het buitenland.En zorg er gewoon voor dat KjH blijft, en ga die Sulejmani halen, dan heb je 2 creativelingen, met een een mindere creativeling in het midden maar wel goed voor tig goals .. dat salaris verdien je terug door plaatsing van de champions L. en na het eventuele vertrek...Jöhnk schreef:Sulejmani wil volgens mij helemaal niet naar Ajax. Van Geel heeft hem twee jaar terug geschoffeerd.
Die gaat naar PSV.
"Een jaar of twee geleden heb ik met Van Geel gesproken. Hij wilde me graag hebben", aldus Sulejmani tegenover VI. "Op dat moment was ik pas zeventien jaar, maar ze zeiden dat ik op mijn achttiende kon komen. Daar bleef het bij, ik ben nooit meer gebeld door Ajax."
Volgens de berichten uit Amsterdam heeft Ajax, met dezelfde Van Geel aan het roer, de huidige contractsituatie van Sulejmani al grondig laten onderzoeken. Het talent houdt na het seizoen alle aanbiedingen tegen het licht en neemt dan een beslissing.
Blind haalde Rosenberg om anders te kunnen spelen en zet hem vervolgens linksbuiten. KJH begon op 10, onder Blind. van der Vaart speelt soms op zeven, er wordt dus een plek voor hem gezochtjoey schreef:11 miljoen dollar =6,9 miljoen euro. Een hoop geld, maar niet zoveel als we eerst vreesden.
Zou uitstekend zijn als Ajax vooruitloopt op een vertrek van KJH. Daar spreekt tenminste visie uit. Maar misschien kan hij ook mét KJH spelen?

Ik las ergens dat hij ook achter de centrumspits uit de voeten kan.
Het bedrag? Ajax zal wel iets bekendmaken en dan zal hij daarna steeeds duurder worden, 11 miljoen dollar wordt minimaal 11 miljoen euro. Voor Zlatan heb ik ook al 11/12 miljoen euro gelezen, terwijl in de eerste berichten malmo maar een paar miljoen gulden vroeg voor de weinig scorende spits uit de eerste divisie.
Ken de speler niet, maar zou MvB hem al hebben zien spelen of is er een dvd vooor MvB gemaakt. Dan moet ik even de naam Gabrich noemen (oké, was video, maar toch), een paar miljoen weggegooid geld omdat er zo'n leuke videoband was.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Nu waar staat dan dat van Geel hem geschoffeerd heeft ?.AJAX heeft het risico niet willen nemen, tja, zoiets gebeurt overal ..sander schreef:Wat veel mensen niet weten is dat SC Heerenveen-sterspeler Miralem Sulejmani (19) in het verleden al een gesprek heeft gehad met Ajax' technisch directeur Martin van Geel. Daar werd hem een belofte gedaan die niet werd waargemaakt, zo meldt Voetbal International deze week.Voetske schreef:Bron dat van Geel hem 2 jaar geleden terug geschoffeerd heeft ?.Verder is het toch gewoon een kwestie van centjes mocht Sulejmani nog geen zin hebben in het buitenland.En zorg er gewoon voor dat KjH blijft, en ga die Sulejmani halen, dan heb je 2 creativelingen, met een een mindere creativeling in het midden maar wel goed voor tig goals .. dat salaris verdien je terug door plaatsing van de champions L. en na het eventuele vertrek...Jöhnk schreef:Sulejmani wil volgens mij helemaal niet naar Ajax. Van Geel heeft hem twee jaar terug geschoffeerd.
Die gaat naar PSV.
"Een jaar of twee geleden heb ik met Van Geel gesproken. Hij wilde me graag hebben", aldus Sulejmani tegenover VI. "Op dat moment was ik pas zeventien jaar, maar ze zeiden dat ik op mijn achttiende kon komen. Daar bleef het bij, ik ben nooit meer gebeld door Ajax."
Volgens de berichten uit Amsterdam heeft Ajax, met dezelfde Van Geel aan het roer, de huidige contractsituatie van Sulejmani al grondig laten onderzoeken. Het talent houdt na het seizoen alle aanbiedingen tegen het licht en neemt dan een beslissing.
Blij met de punten ...
6,9 miljoen is inderdaad een redelijk bedrag, als ik de berichten zo mag geloven.joey schreef:11 miljoen dollar =6,9 miljoen euro. Een hoop geld, maar niet zoveel als we eerst vreesden.
Zou uitstekend zijn als Ajax vooruitloopt op een vertrek van KJH. Daar spreekt tenminste visie uit. Maar misschien kan hij ook mét KJH spelen?
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Weet je Demo, hij kost 1 miljard euro. Wat lul je soms toch ontzettend dom. ;-)Demosthenes schreef: Het bedrag? Ajax zal wel iets bekendmaken en dan zal hij daarna steeeds duurder worden, 11 miljoen dollar wordt minimaal 11 miljoen euro. Voor Zlatan heb ik ook al 11/12 miljoen euro gelezen, terwijl in de eerste berichten malmo maar een paar miljoen gulden vroeg voor de weinig scorende spits uit de eerste divisie.
Hij maakt een belofte en die moet je nakomen. Achteraf zal van Geel het wel een goede zet hebben gevonden om niet met Sulejmani in zee te zijn gegaan.Voetske schreef:Tja, kijk van Geel doet vele dingen niet goed.Maar je kan natuurlijk er van alles met de haren bij gaan slepen om die man in een kwaad daglicht te zetten.joey schreef:Hij had even kunnen bellen dat het niet doorging. Hij had hem immers een belofte gedaan.

Grappig toch dat ze dan Modric en Sulejmani niet wilden contracteren, maar Rommedahl en Luque wel.