Onbetrouwbaar transfernieuws 2007/2008
21/4/2008 - 'Alleen bestuur Banfield moet transfer Cvitanich nog accorderen'
(Gepost door RvN)
Cvitanich zelf bevestigde in Argentinië dat hij dicht bij een transfer naar Ajax is. Volgens de aanvaller heeft hij van zijn zaakwaarnemer te horen gekregen dat alleen het bestuur van Banfield de transfer naar Ajax nog moet accorderen. De technisch directeur van de club zou inmiddels akkoord zijn gegaan met de transfersom. Daar waar het Spaanse AS een bedrag van ze smiljoen euro meldde, berichten enkele Argentijnse media over een bedrag van 12 miljoen euro.
Ajax Netwerk
Vandaag liet een woordvoerder van Ajax in het Parool weten niet te willen reageren op de geruchten. "Als iemand is vastgelegd, melden we dat. Andere mededelingen doen we niet."
Bron: www.ajax.netwerk.to
Twaalf miljoen, dat is een aardig bedrag.
(Gepost door RvN)
Cvitanich zelf bevestigde in Argentinië dat hij dicht bij een transfer naar Ajax is. Volgens de aanvaller heeft hij van zijn zaakwaarnemer te horen gekregen dat alleen het bestuur van Banfield de transfer naar Ajax nog moet accorderen. De technisch directeur van de club zou inmiddels akkoord zijn gegaan met de transfersom. Daar waar het Spaanse AS een bedrag van ze smiljoen euro meldde, berichten enkele Argentijnse media over een bedrag van 12 miljoen euro.
Ajax Netwerk
Vandaag liet een woordvoerder van Ajax in het Parool weten niet te willen reageren op de geruchten. "Als iemand is vastgelegd, melden we dat. Andere mededelingen doen we niet."
Bron: www.ajax.netwerk.to
Twaalf miljoen, dat is een aardig bedrag.
AN'Alleen bestuur Banfield moet transfer Cvitanich nog accorderen'
Twaalf miljoen?

Het stinkt aan alle kanten!
- Ajaciedjuh
12 miljoen dollar misschien? Anders lijkt het me wel erg veel.
Betekent dit dat Sulejmani uit zicht is? Er moet nog geld overblijven voor VERDEDIGERS. (Weet je wel, Martin, van die types die ervoor gaan zorgen dat we volgend seizoen NIET meer dan vijftig tegendoelpunten krijgen.
)
Betekent dit dat Sulejmani uit zicht is? Er moet nog geld overblijven voor VERDEDIGERS. (Weet je wel, Martin, van die types die ervoor gaan zorgen dat we volgend seizoen NIET meer dan vijftig tegendoelpunten krijgen.

Het stinkt aan alle kanten!
- Cluijffert
Ik zou het eeuwig zonde vinden als zijn komst zou betekenen, dat het ten koste zou gaan van Sulejmani (dat vind ik een geweldenaar in spe).
Bij Sportweek suggereren ze dat hij als vervanger van Hunterlaar komt.
Zie link: http://www.sportweek.nl/voetbal/57564/K ... _Huntelaar
Ik heb het niet zo op kleine spitsen, die fungeren toch minder goed als aanspeelpunt. Ik heb liever een wat grotere en fysiek sterkere spits, die als aanspeelpunt kan fungeren. Dan maakt het niet uit of hij er als Huntelaar 30 inlegt. Mocht je een aanval met Suarez, Sulejmani en een fysiek sterke en goed meevoetballende spits hebben. Dan heb je m.i. een complete aanval. Een kleine goalgetter zou m.i. niet de juiste aanvulling op deze selectie zijn.
Bij Sportweek suggereren ze dat hij als vervanger van Hunterlaar komt.
Zie link: http://www.sportweek.nl/voetbal/57564/K ... _Huntelaar
Ik heb het niet zo op kleine spitsen, die fungeren toch minder goed als aanspeelpunt. Ik heb liever een wat grotere en fysiek sterkere spits, die als aanspeelpunt kan fungeren. Dan maakt het niet uit of hij er als Huntelaar 30 inlegt. Mocht je een aanval met Suarez, Sulejmani en een fysiek sterke en goed meevoetballende spits hebben. Dan heb je m.i. een complete aanval. Een kleine goalgetter zou m.i. niet de juiste aanvulling op deze selectie zijn.
Dus met andere woorden, mocht Ajax straks weer Europees spelen en Cvitanisch tegen een sterk verdedigingsblok komt te spelen. Dan kan Ajax hem met een gerust hart inspelen, want hij kan met zijn rug naar de goal de bal vasthouden (zodat andere spelers kunnen bijsluiten) en kan hij op een goeie manier de duels aangaan?Bertje schreef:Sudesh, nogmaals: Cvitanich is geen kleine goalgetter. Cvitanich is een aanspeelpunt, op basis van positiespel en techniek. De basis dus.
Ik ken hem niet, maar mijn voorkeur gaat uit naar een wat langere targetman, die goed is in de combinatie en sterk in de duels.
-
- AT Toto winner 15/16
Voor wat ik uit de woorden van Thomas kan halen: ja. Sowieso moet je een Ajax-spits over de grond aanspelen, dus is lengte geen prioriteit.sudesh schreef:Dus met andere woorden, mocht Ajax straks weer Europees spelen en Cvitanisch tegen een sterk verdedigingsblok komt te spelen. Dan kan Ajax hem met een gerust hart inspelen, want hij kan met zijn rug naar de goal de bal vasthouden (zodat andere spelers kunnen bijsluiten) en kan hij op een goeie manier de duels aangaan?
Ik ken hem niet, maar mijn voorkeur gaat uit naar een wat langere targetman, die goed is in de combinatie en sterk in de duels.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Komt goed uit dat van Geel straks weg is.Jöhnk schreef:Sulejmani wil volgens mij helemaal niet naar Ajax. Van Geel heeft hem twee jaar terug geschoffeerd.
Die gaat naar PSV.
@Bertje, lengte en kracht is in het hedendaagse voetbal wel een prioriteit. Zeker als aanspeelpunt in het spelletje dat Ajax nastreeft en mocht Ajax weer naar een vloeiende aanvalspel willen toewerken.
Vind ik een dooddoener. Ook in het hedendaagse voetbal is een lage bal makkelijker te controleren dan een bal op ooghoogte.sudesh schreef:@Bertje, lengte en kracht is in het hedendaagse voetbal wel een prioriteit. Zeker als aanspeelpunt in het spelletje dat Ajax nastreeft en mocht Ajax weer naar een vloeiende aanvalspel willen toewerken.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Wij verschillen wat dat betreft van mening, ik ben over het algemeen gecharmeerder van een fysiek sterke spits, die goed in de combinatie is (dus met de rug naar de goal kan spelen), tactisch sterk en zijn goaltje meepikt.
En wat dat fysiek sterk betreft, het is over het algemeen makkelijker om een bal vast te houden (met verdedigers in je rug) als je fysiek je mannetje staat.
Zie link voor het bericht in de Argentiijnse media en bedrag die wordt genoemd: http://www.sportsya.com/noticia.php/Cvi ... d_estruc=1
En wat dat fysiek sterk betreft, het is over het algemeen makkelijker om een bal vast te houden (met verdedigers in je rug) als je fysiek je mannetje staat.
Zie link voor het bericht in de Argentiijnse media en bedrag die wordt genoemd: http://www.sportsya.com/noticia.php/Cvi ... d_estruc=1
Dan zul je blij zijn, want Cvitanich is goed in de combinatie, tactisch sterk en pikt zijn goaltjes mee.
Het streven is goed voetbal. Daarbij helpt een goed voetballende spits. Fysieke kracht is daarbij pas nodig als je tegenstander positioneel sterker is dan jij. Daarnaast is Cvitanich ook geen lichtgewicht.
Het streven is goed voetbal. Daarbij helpt een goed voetballende spits. Fysieke kracht is daarbij pas nodig als je tegenstander positioneel sterker is dan jij. Daarnaast is Cvitanich ook geen lichtgewicht.
En met niemand anders!
En met niemand anders!