PSV 2007 - 2008 (deel II)
Sint Holerio of hoe heet die vent is veel meer dan een keeper, hoor.Peter schreef:Staan een hoop niet haalbare namen op. Tenzij je natuurlijk met Chelsea gaat werken.
Gomes er dan uit neem ik aan. Je gaat je club niet ophangen aan de keeper. Alhoewel er vast PSV'ers zullen zijn die anders daarover denken.

Waar ging de ruzie over? Gomes zal wel gewoon een vertrek willen forceren. Ik zou niet weten waarover die twee ruzie anders ruzie over zou kunnen hebben. Zijn contract is pas verlengd.MVH schreef:Gomes ruziet met Reker, volgens de NOS. 'Hij weg of ik weg', heeft Gomes gezegd.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09
Sorry, ik heb het zelf niet gezien. Maar er wordt inmiddels druk over gediscussieerd. Hier:joey schreef:Bron? TT? Sportjournaal?MVH schreef:Gomes ruziet met Reker, volgens de NOS. 'Hij weg of ik weg', heeft Gomes gezegd.
Wat toevallig dat er net belangstelling is voor hem.
http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum7/1136-68.php
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Al die Argentino's en Brazilianen zijn op eigen kracht niet haalbaar. Lazio had een akkoord met Carizzo voor 7.5 miljoen euro. Gaat PSV een keeper halen voor 7.5 miljoen Euro? Niet aannemelijk.
Palacio? Onhaalbaar.
Dagoberto? Contract tot 2012 bij Sao Paolo. Kost je een fortuin.
Renato Augusto? Lees alleen maar prijzen van boven de 10 miljoen.
Palacio? Onhaalbaar.
Wat een lollige discussie. Er is er zelfs een bij die denkt dat Derksen het kampioensfeestje van PSV wil bederven. Alsof het Derksen is die ruzie maakt en niet Gomes en Reker.
Misschien is het wel een storm in een glas water. Gomes is zo'n aansteller. Zo niet, dan zit PSV met een Braziliaanse keeperstrainer opgescheept.

Misschien is het wel een storm in een glas water. Gomes is zo'n aansteller. Zo niet, dan zit PSV met een Braziliaanse keeperstrainer opgescheept.

Het stinkt aan alle kanten!
Gomes in vanmorgen bijna gestikt in zo'n kleffe gevulde koek en heeft er genoeg van.
Het komt mooi uit. Ruzie op de dag na het kampioensfeest, net nu grote buitenlandse clubs zich beginnen te melden. Nu nog even aan de supporters van PSV duidelijk maken dat hij er niets aan kan doen dat hij vertrekt.
Arme Reker.

Het komt mooi uit. Ruzie op de dag na het kampioensfeest, net nu grote buitenlandse clubs zich beginnen te melden. Nu nog even aan de supporters van PSV duidelijk maken dat hij er niets aan kan doen dat hij vertrekt.
Arme Reker.

Peter schreef:Al die Argentino's en Brazilianen zijn op eigen kracht niet haalbaar. Lazio had een akkoord met Carizzo voor 7.5 miljoen euro. Gaat PSV een keeper halen voor 7.5 miljoen Euro? Niet aannemelijk.
Palacio? Onhaalbaar.
Eentje misschien, als ze Gomes en Farfan verkopen. Maar waarschijnlijk willen die spelers niet naar PSV. Ben je trouwens nog steeds met die Botinelli van Steef bezig, generaal?

Wedstrijden van San Lorenzo zijn gewoon te downloaden, dus laat Steef maar achterwege. Die andere namen heb ik zeker ook van hem gekopieerd?joey schreef:Peter schreef:Al die Argentino's en Brazilianen zijn op eigen kracht niet haalbaar. Lazio had een akkoord met Carizzo voor 7.5 miljoen euro. Gaat PSV een keeper halen voor 7.5 miljoen Euro? Niet aannemelijk.
Palacio? Onhaalbaar.
Eentje misschien, als ze Gomes en Farfan verkopen. Maar waarschijnlijk willen die spelers niet naar PSV. Ben je trouwens nog steeds met die Botinelli van Steef bezig, generaal?

Niemand is groter dan de club. Hij heeft zijn keeperstrainer al gekregen. Meer kan een speler niet eisen.
Reker heeft absoluut fouten gemaakt en daar moet de directie hem op afrekenen. Niet 1 speler.
Als het vanuit de gehele spelersgroep, dan zou het nog kunnen. Maar ik denk dat Reker voldoende capabel is om PSV te leiden.
Reker heeft absoluut fouten gemaakt en daar moet de directie hem op afrekenen. Niet 1 speler.
Als het vanuit de gehele spelersgroep, dan zou het nog kunnen. Maar ik denk dat Reker voldoende capabel is om PSV te leiden.
Ach, eerst deugde Westerhof niet en toen de RVC en nu Reker. Iemand moet de supporters vertellen dat de bomen niet meer tot aan de hemel groeien. Oom Harry was wel erg populair, maar die heeft PSV dan ook met schulden achtergelaten.
Reker doet heel erg zijn best om het belang van PSV te verdedigen. Misschien wel teveel. Ze kunnen wel boos op hem zijn omdat hij Koné een zetje heeft gegeven vorig jaar zodat Koné vertrok, maar wat moest hij anders? Dat gat in de begroting moet op de een of andere manier gevuld en hij moest ook Alex en Cocu vervangen.
Reker doet heel erg zijn best om het belang van PSV te verdedigen. Misschien wel teveel. Ze kunnen wel boos op hem zijn omdat hij Koné een zetje heeft gegeven vorig jaar zodat Koné vertrok, maar wat moest hij anders? Dat gat in de begroting moet op de een of andere manier gevuld en hij moest ook Alex en Cocu vervangen.
"die kent iedereen " "Palacio 'ontdekken'is niet zo moeilijk"joey schreef:Nou nee. Die kent iedereen. De meeste van die spelers tenminste. Palacio 'ontdekken' is niet zo moeilijk.
@Harm: inderdaad, een speler bepaalt niet wie er in de directie zit. Al is hij nog zo goed.
Dat selectieve staat je niet, joey.
Hoeveel hele wedstrijden heb jij Dagoberto, Kalinic, Thiago Neves, Renato Augusto, Guilherme, Magallon, Kadlec, Alex Silva, Fernando Henrique, Carrizo en Ochoa al zien spelen?