Onbetrouwbaar transfernieuws 2007/2008
Ik denk niet dat AZ het daar mee eens gaat zijn als Lens van NEC gekocht gaat worden.. ;)Toppie schreef:Koop gewoon Lens van Nec dat is pas een goede voetballer , die Amrabat naar Pisvee en wij hebben Lens technisch en zeer snel , Marco are you watching and Hearing. Toch Ramona :hupajax.gif:
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
- Ajaciedjuh
Leuke speler, maar geen top. Als Ajax zich met dit soort spelers gaat 'versterken', dan vrees ik dat de voetbal hoofdstad voorlopig in Eindhoven blijft.joey schreef:Lens komt nota bene gewoon uit onze opleiding.
Ajax moet zich versterken met een 3-tal echte versterkingen en daarnaast de gaten dichten (Heitinga en eventueel Huntelaar).
Nee, want Sonck is een speler die puur eindstation is (en alleen als tweede spits uit de voeten kan). Cvitanich is een aanspeelpunt.sudesh schreef:Wel een beetje klein voor een spits, straks krijgen we weer een Wesley Sonck verhaal. Een typische 4-4-2 spits.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Lens vind ik meer een Ajax-speler dan Rommedahl of Kennedy.Ajaciedjuh schreef:Leuke speler, maar geen top. Als Ajax zich met dit soort spelers gaat 'versterken', dan vrees ik dat de voetbal hoofdstad voorlopig in Eindhoven blijft.joey schreef:Lens komt nota bene gewoon uit onze opleiding.
Ajax moet zich versterken met een 3-tal echte versterkingen en daarnaast de gaten dichten (Heitinga en eventueel Huntelaar).
Het stinkt aan alle kanten!
Er zijn meer beelden te vinden waarin hij goed voorbereidend werk levert. Ik gaf aan dat hij een tijd op rechts heeft gespeeld om ook enigszins uitleg te geven over de statistieken.joey schreef:Maar zoveel scoort hij niet en volgens Thomas heeft hij ook op rechts gespeeld. Dat zie ik aan die paar beelden niet af. Want op die beelden is hij steeds eindstation. Op rechts heb je normaal gesproken een actie en een goede voorzet/eindpass nodig.
Wat passeren betreft, dat kan hij. Hij wijkt vrij regelmatig uit naar de flanken en vooral vanaf daar weet hij door z'n functionele techniek en door z'n lichaam er op het juiste moment tussen te plaatsen te passeren.
We krijgen ook pas te horen dat Ajax bezig is met Cvita nu de onderhandelingen met Banfield al van start zijn gegaan.Wie kent Cees de Wolf nog schreef:In een jaar tijd zijn we Johnny, Stam en Grygera kwijt; 3 centrumverdedigers. Van der Wiel is al een half jaar "enkele weken" uitgeschakeld. Vermaelen blijft erg blessuregevoelig. We krijgen Colin (wiens contract is verlengd) en de (vermoedelijk 40-jarige) Kuffour terug.
Ik vraag mij af.
WAAR BLIJVEN ZELFS MAAR DE GERUCHTEN OVER DE AANKOOP VAN ENKELE GOEDE VERDEDIGERS?!!
-
- AT Toto winner 15/16
Dat lijkt me idd het allerbelangrijkste ja, goede verdedigers.. als ze de komende paar maanden de verdediging weer van ondergeschikt belang vinden qua aankopen dan wordt het weer niks in europa.Wie kent Cees de Wolf nog schreef: WAAR BLIJVEN ZELFS MAAR DE GERUCHTEN OVER DE AANKOOP VAN ENKELE GOEDE VERDEDIGERS?!!