PSV 2007 - 2008 (deel II)

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
goodfella

Bericht door goodfella » ma apr 21, 2008 11:01 am

joey schreef:Ja, een onbegrijpelijke zet van MVG. Spreekt totaal geen visie uit. Bij PSV lachen ze zich rot. Dat is nog het ergste. :1evil.gif:

Kijk, Ronaldo vind ik nog tot daar aan toe. Zelfs als het ten koste was gegaan van Kluivert. Ronaldo was buitencategorie. Dan had Kluivert maar een jaartje in Ajax 2 moeten spelen. Ronaldo was toch niet lang gebleven.
Idd. Ajax mag ook best Sulejmani en Lens en ... en ... en ... halen. Laat die jonge gasten maar knokken voor speelminuten.

Jesse

Bericht door Jesse » ma apr 21, 2008 12:55 pm

Wat denk jij dat er gaat veranderen bij PSV, Baseman? Verwacht je dat er bepaalde spelers weggaan? Moeten er sommige spelers weg van jou? Zie je graag bepaalde spelers komen? Oftewel, hoe moet PSV er volgend jaar uitzien volgens jou?
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

PSV

Bericht door PSV » ma apr 21, 2008 2:09 pm

Jesse schreef:Wat denk jij dat er gaat veranderen bij PSV, Baseman? Verwacht je dat er bepaalde spelers weggaan? Moeten er sommige spelers weg van jou? Zie je graag bepaalde spelers komen? Oftewel, hoe moet PSV er volgend jaar uitzien volgens jou?
Ik vind, al is die vraag niet voor mij, dat PSV van Wouters en Lodeweges af moet. PSV heeft veel aanvallende potentie. In w2edstrijden dat het moest zag je de klasse ervan afdruipen maar dor het afwachtende en voorspelbare voetbal hebben we niet gezien wat PSV echt kan.

Dus behoudens een goede linksbach, Lee bijv, Kan dit team volgend jaar met deze selectie weer meedoen opm de titel. Gew2oon iets meer bluf en geloof in eigen kunnen.

Jesse

Bericht door Jesse » ma apr 21, 2008 2:14 pm

Vind je dat serieus? Het lag dus allemaal aan de Snor?
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Baseman

Bericht door Baseman » ma apr 21, 2008 2:16 pm

Wat ik wil kan erg verschillen van wat PSV wil, dus ik heb geen idee wat men bij PSV gaat doen.

Maar van mij mogen enkele spelers vertrekken, met name Vayrynen, Alcides, Zonneveld en Culina. Gezien de aankopen Amrabat en Manco ga ik ervan uit dat Farfan verkocht gaat worden. Er moet eigenlijk een spits bij (iemand die balvast is en liefst ook nog kan scoren), waardoor Lazovic of Koevermans zou moeten vertrekken. Zelf zie ik dan liever Koevermans gaan, ondanks dat ik hem een sympathieke gast vind. Verder zal de verdediging versterkt moeten worden, of met een linksback (hopelijk Lee) of met een linksbenige centrale verdediger (Salcido kan dan als linksback spelen). Voor Kromkamp mag mijn inziens ook een backup komen, in ieder geval iemand die beter kan verdedigen dan hem zodat PSV kan varieren op die positie.

Dan heb ik de belangrijkste zaken gehad denk ik...maar het is altijd afwachten wat er nog gaat gebeuren. Tekent Bakkal eindelijk bij ? Wil er per sé iemand weg ? Wil iemand juist niet weg ? Komt er een megabod voor een speler waardoor die niet meer houdbaar is ? Dat zijn zaken die natuurlijk veel invloed hebben.

PS: Wat een onzin PSV...alsof het aan Wouters en Lodeweges lag :smallgrin.gif:
Het spel onder Hiddink zeker nooit gezien ? Dat was (meestal) een stuk beter dan dit seizoen, maar ook niet aanvallend.
Laatst gewijzigd door Baseman op ma apr 21, 2008 2:19 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

joey
Erelid

Bericht door joey » ma apr 21, 2008 2:18 pm

Goede kans dat Gomes vertrekt. PSV krijgt dan veel geld binnen, maar aan de andere kant zal de verdediging er kwetsbaarder van worden.
Het stinkt aan alle kanten!

Jesse

Bericht door Jesse » ma apr 21, 2008 2:21 pm

Denk je dat Affelay blijft, Baseman?

Baseman

Bericht door Baseman » ma apr 21, 2008 2:23 pm

Als een topclub vele miljoenen biedt dan niet, anders wel :icon_biggrin.gif:

Ik vind de transfermarkt te onvoorspelbaar om daar uitspraken over te doen eigenlijk...

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » ma apr 21, 2008 2:53 pm

Ben ik met je eens. Je bent totaal afhankelijk van de grote clubs. Als Arsenal het opeens ziet zitten in die jongen, dan is hij weg. Simpel zat.

Harm

Bericht door Harm » ma apr 21, 2008 3:05 pm

joey schreef:Goede kans dat Gomes vertrekt. PSV krijgt dan veel geld binnen, maar aan de andere kant zal de verdediging er kwetsbaarder van worden.
Jij kwam met quotes waaruit zou blijken dat hij weg wil, maar op de voorpagina van De Telegraaf zegt hij heel duidelijk dat hij blijft.

Aristides

Bericht door Aristides » ma apr 21, 2008 3:16 pm

Harm schreef:
joey schreef:Goede kans dat Gomes vertrekt. PSV krijgt dan veel geld binnen, maar aan de andere kant zal de verdediging er kwetsbaarder van worden.
Jij kwam met quotes waaruit zou blijken dat hij weg wil, maar op de voorpagina van De Telegraaf zegt hij heel duidelijk dat hij blijft.
Het probleem van voetballers is dat ze niets te zeggen hebben, maar toch hun mond opendoen. Robben zou nooit naar Chelsea gaan (iets met alleen maar geld???) tien dagen later tekent hij. Sneijder zou bij Ajax blijven, een maand later moet hij naar RM.

Het seizoen voor psv is voorbij, spelers moeten dan vooral niets meer zeggen, tijdens de competitie komt er al zelden iets zinning uit, nu is het komkommertijd, m.a.w. alles wordt opgeblazen. geldt niet alleen voor psv en Ajax (seizoen nog niet voorbij)
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

joey
Erelid

Bericht door joey » ma apr 21, 2008 3:42 pm

Heurelho Gomes heeft zelf altijd gezegd dat hij nog minimaal een jaar bij PSV wil blijven. Op de vraag of hij ook volgens seizoen nog in Eindhoven keept, zei hij gisteren. ,,Dat weet ik echt niet."
AD

Heb ik zelf niet verzonnen,Harm.

Gomes is naar Nederland gekomen voor de poen, dus waarom zou hij niet ergens anders heengaan voor de poen?

PSV

Bericht door PSV » ma apr 21, 2008 3:47 pm

Baseman schreef:Wat ik wil kan erg verschillen van wat PSV wil, dus ik heb geen idee wat men bij PSV gaat doen.

PS: Wat een onzin PSV...alsof het aan Wouters en Lodeweges lag :smallgrin.gif:
Het spel onder Hiddink zeker nooit gezien ? Dat was (meestal) een stuk beter dan dit seizoen, maar ook niet aanvallend.
Maar onder Hiddink wist PSV wel iiets af te dwingen. PSV zowel tegen Lyon als AC Milaan op achterstand en PSV dwong veel af.

Dit PSV hangt van toeval aan elkaar en kan zelfs tegen degradadtiekandidaten niet meer dan 2 toevalskansen per wedstrijd creeren.

Jesse

Bericht door Jesse » ma apr 21, 2008 3:48 pm

Maar met een linksback komt alles weer goed! :icon_biggrin.gif:

generaal

Bericht door generaal » ma apr 21, 2008 3:55 pm

Ik heb voor elke positie een lijstje met 5 haalbare namen. Op nummer 1 staat trouwens Ruud Vormer.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » ma apr 21, 2008 3:58 pm

Voor elke positie? :hypocrite.gif:
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

generaal

Bericht door generaal » ma apr 21, 2008 4:30 pm

Bertje schreef:Voor elke positie? :hypocrite.gif:
Zelfs die van Gomes inderdaad.

peter

Bericht door peter » ma apr 21, 2008 4:33 pm

Multifunctioneel die Vormer.

Nee, Vormer zou een goeie zijn, maar wel overbodig bij PSV. Je hebt met Simons en Bakkal genoeg opties, hoor. Ik zou als ik PSV was gaan voor een spits en 2 backs.

Jesse

Bericht door Jesse » ma apr 21, 2008 4:33 pm

generaal schreef:Ik heb voor elke positie een lijstje met 5 haalbare namen. Op nummer 1 staat trouwens Ruud Vormer.
:yourock.gif:

generaal

Bericht door generaal » ma apr 21, 2008 5:04 pm

Peter schreef:Multifunctioneel die Vormer.

Nee, Vormer zou een goeie zijn, maar wel overbodig bij PSV. Je hebt met Simons en Bakkal genoeg opties, hoor. Ik zou als ik PSV was gaan voor een spits en 2 backs.
Väyrynen vertrekt sowieso en Vormer lijkt mij een prima (gratis) opvolger.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » ma apr 21, 2008 5:04 pm

Kun je dat lijstje even posten hier?

joey
Erelid

Bericht door joey » ma apr 21, 2008 5:32 pm

generaal schreef:
Peter schreef:Multifunctioneel die Vormer.

Väyrynen vertrekt sowieso en Vormer lijkt mij een prima (gratis) opvolger.
Hoe weet jij nou dat Vayrynen vertrekt? Die speler proberen ze al tijden kwijt te raken maar het lukt keer op keer niet.

peter

Bericht door peter » ma apr 21, 2008 6:01 pm

generaal kent wat mannetjes. :smallgrin.gif:

Vormer moet spelen en met Simons en Bakkal in de gelederen zie ik dat niet gebeuren. Zeker niet als ik jou hoor reppen over Lef Loossen. Ik zou meer creativiteit binnenhalen, maar goed. Verder Kromkamp en Zonneveld lozen.

generaal

Bericht door generaal » ma apr 21, 2008 6:41 pm

Jöhnk schreef:Kun je dat lijstje even posten hier?
Ik ga niet alle namen geven, maar de bekendere vind ik geen probleem om te posten.

Een aantal reële te vervangen posities:

Gomes --> Ochoa, Shust, Fernando Henrique, Carrizo, Velthuizen
Salcido --> Bottinelli, Alex Silva, Kadlec, Magallón, Suchý
Alcides --> Lee (de rest is overbodig, want de transfer is bijna afgerond)
Afellay --> Thiago Neves, Basta, Carlos Alberto, Renato Augusto, Guilherme
Farfán --> Dagoberto, Sulejmani, Marcelo Moreno, Palacio, Kalinic,
Mika V. --> Vormer, Roorda, Kivuvu, Hiariej, Meeuwis

generaal

Bericht door generaal » ma apr 21, 2008 6:42 pm

Peter schreef:generaal kent wat mannetjes. :smallgrin.gif:

Vormer moet spelen en met Simons en Bakkal in de gelederen zie ik dat niet gebeuren. Zeker niet als ik jou hoor reppen over Lef Loossen. Ik zou meer creativiteit binnenhalen, maar goed. Verder Kromkamp en Zonneveld lozen.
Kromkamp en Zonneveld raak je aan de straatstenen niet kwijt en Lef vertrekt.

Plaats reactie